18+ tartalmaz. Csak saját felelőséggel!
~~~
- Tudod Isaac. - lépek hozzá közelebb.
- Mindig mikor veled vagyok. Minden egyes perc, amit a közeledben töltök segít. És tudod mi vigasztal? - fogom meg a vállát.
- Mi?
- A tudat, hogy szeretsz.
~Amelia
- Mindennél jobban, Mia. - az arcát megfogva egy csókba húzom. Ösztönösen a hajába kapok, mire egy halk sóhajjal válaszol.
- Menjünk be. - távolodok el tőle, de nem engedi, hogy hátra lépjek.
- Ne menjünk be.
- Miért ne?
- Azt szeretném, hogy most minden így maradjon. - én is ezt szeretném. Hogy megálljon az idő és csak mi ketten legyünk. A tekintetemet az övébe fúrom, kék szeme csak úgy csillog a halvány fénybe, amit az utcai világitás nyújt.
- Menjünk be. - ismétlem meg az előbbi mondatot. - Fázom. - a kabátom bent maradt anyuéknál. Isaac is észreveszi, hogy csak egy szál pulcsimban állok előtte, majd szó nélkül leveszi a sajátját és rám teríti. - Köszönöm.
- Látod, már nem is kell bemennünk.
- Így te fázol meg.
- Nem izgat. - majd a kabát alányúl, hogy a derekamnál fogva magához húzzon egy ölelésbe.
~~~
Végül megtudtam győzni, hogy bejöjjünk. Épp akkor léptünk be, mikor apa nagyba beszélgetett valakivel. Vagyis inkább kiabált, de neki ez a beszéd. Az ügyvédes beszéde. De úgy tűnik nem neki lett igaza, mert trappolva fordul ki az egyik irodából.
- Mi a helyzet David? - kérdezi Loren.
- Itt mindenki hígagyú. Komolyan mondom én magam fogom a hátsó ajtón kivonszolni Ryan seggét és elütöm az autómmal.
- Miért mi van? - kérdez újból Loren.
- Ragaszkodik a szüleihez.
- És akkor most mi lesz? - fordulok apához.
- Most? Most haza megyünk.
- Mi lesz Ryan-el?
- Bent marad. Holnap pedig elintézem, hogy sírja vissza azokat a perceket, amikor még nem ismert engem. - anyát átkarolja és kiindul, Loren pedig utánuk. Én a kabátomért nyúlok, majd kibújva Isaac kabátjából átadom neki.
- Tehát csak a pólóim kellenek? - kérdezi felhúzott szemöldökkel.
- Hm... És a pulóverek. -mondom széles vigyorral, majd átkulcsolom ujjainkat és elindulunk mi is kifelé.
~~~Isaac leparkol a kocsimmal a ház előtt.
YOU ARE READING
Az élet csupa meglepetés
Romance,,- Te komolyan hozzám vágtál egy narancslevet?" Amelia Hayes egy 17 éves gimnazista jó jegyekkel és megalapozott jövővel. Az életét megtervezte gondolván, hogy így nem érheti meglepetés. Egyik legfőbb célja, hogy a legjobb barátnőjével bejussanak e...