~~~
Amelia
- Hallottad. Menni kell enni.
- De befejezhetnénk. - mondja felhúzott szemöldökkel.
- Felöltözöm és hozok neked is ruhát.
- A melltartód is csurom víz. - húzza meg az említett ruhadarab pántját.
- Tudom, egy melltartót is elő fogok venni. Csak az utamat állja egy pasas.
- Egy vonzó pasas.
- Egy barom pasas.
- Egy vonzó barom pasas.
- Így voltál beírva a telefonomba. - jegyzem meg mosolyogva.
- Vonzó Pasiként írtam be magam.
- Igen, de átírtalak Vonzó Barom-ra. Aztán csak simán Baromra, mikor elhajítottad a könyvem.
- És azóta nem írtál át? - megrázom a fejem és kitérek előle. A kezembe veszem a ruhákat és egy fekete melltartót is előszedek. - Szomorú, hogy csak ez az egy piros melltartód van.
- Neked.
- Miért nem itt cserélsz melltartót?
- Mert. Jó érzés húzni az agyad. - vonok vállat. - És jó tudni, Isaac Reed nem kap meg mindent, amit szeretne. - leakasztom a köntösömet és bele is bújok. Alsóneműben nem sétálhatok végig a folyosón. - Hozzá teszem. Én nyertem. - és kilépek az ajtón.
- Szia Lia. - köszön Gabe.
- Szia Gabe.
- Te terítettél?
- Nem, miért?
- Mert csak te tudod melyik az én kedvenc villám. - mondja.
- Ha felöltöztem, akkor lemegyek és előveszem a kedvenc villád.
- Miért vagy levetkőzve?
- Mert... eláztam kint.
- Ja. Oké. Akkor játszom még egy kicsit. - mondja és bemegy a szobájába. Felveszem a jóga nadrágot, és a pólót. A melltartó csak vacsoránál lesz rajtam, nem tervezek abba aludni. Összefogom a vizes hajamat egy copfba. Meg kéne várnom, hogy megszáradjon, de kiengedett hajjal nem lehet vacsorázni. Miután befejeztem a tevékenységemet a fürdőszobába, lemegyek anyuék szobájába. Szerencsére nincsenek bent, így nem kérdezősködnek, miért is vagyok könyékig a szekrényükbe. Előveszek egy fekete pólót és egy egyszerű szürke pizsama nadrágot. Felröhögök, mert ezt elképzelem Isaac-en.
- Te miért vagy apád szekrényébe? - áll az ajtóban karba tett kézzel Loren.
- Isaac-nek ruhát keresek. Apu ezeket úgy se használja.
- Drágám... Mikor a nap az égen van, akkor nincsenek csillagok. Szóval... Mit csináltatok kint?
- Veszekedtünk Loren.
- Miért? - engedi maga mellé a kezét.
- Isaac szerint nem... Hogy is mondjam...
- Túl jó vagy neki?
- Igen. De kibékültünk, csak olyat mondtam, ami lehet korai.
- Mégpedig?
- Kimondtam, hogy szeretem.
- Miért? Nem így van?
- De. Nagyon is így van. De nem vagyunk olyan rég együtt.
- Ő visszamondta? - bólintok. - Akkor nem kell ezen kattognod. Ha ő az igazi, akkor marad. És küzd érted. Érezni fogod, hogyha nem ő a te nagy szerelmed.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az élet csupa meglepetés
Romantizm,,- Te komolyan hozzám vágtál egy narancslevet?" Amelia Hayes egy 17 éves gimnazista jó jegyekkel és megalapozott jövővel. Az életét megtervezte gondolván, hogy így nem érheti meglepetés. Egyik legfőbb célja, hogy a legjobb barátnőjével bejussanak e...