53. rész《A betöréses randi》

6.7K 311 104
                                    

~~~

Amelia

A csókba szokásosan belemosolyog. A kezem a nyakára kúszik és átkarolom. Majd lassan, a derekamnál fogva lefektet az ágyra. Mikor Isaac keze a hasamhoz ér észbe kapok.

- Most nem lehet. - mondom két csók között.

- Mi nem lehet? - néz rám összehúzott szemekkel. - Tehát ezért változik ilyen gyorsan a hangulatod.

- Tessék?

- Megjött?

- Mi?

- A havid.

- Nem... -felnevet és feláll. - Most meg hova mész?

- Titok.

- Ha kimész, akkor ki leszel herélve.

- Vállalom a kockázatot. - majd egy mosoly kíséretével kilép az ajtón. A szerencsésebb lányok közé sorolhatom magam, akinek 3-4 napig van meg, enyhe fájdalommal. Na persze, ez nem azt jelenti, hogy nincsenek rosszabb napjaim.

Végig az ajtót szuggerálom mikor jön vissza Isaac. Egy, fogalmam sincs, hogy mit csinál. Kettő, a családom, Gabe-en kívül, nem tudja, hogy egyáltalán itt van. Így nem lenne jó, hogyha apu vagy Nick rajta kapná őt, ahogyan a konyhába vizet iszik. Felülök az ágyon és magamhoz veszem a telefonomat, hogy megnézzem az időt. Mikor a kezembe veszem a telefont, jön is egy üzenet rá.

Barom: Amelia, segíts!

Én: Mi van?

Barom: Leszúrtak a konyhába.

Én: Mi? Isaac miről beszélsz?

Én: Isaac?

Én: Valaki van a házba? - mikor már erre sem válaszol felpattanok az ágyról és a konyhába sietek halk, mégis gyors léptekkel. Majd megpillantom Isaac-et a földön, ahogy egy fekete csuklyás ember felé magasodik. A mosogatógépet kinyitva kiveszek belőle egy serpenyőt és leütöm az alakot. Az ember a földre fekszik, mire rádobom a hasára a serpenyőt és a kezembe veszek egy kést.

- Mia, nyugi ez csak egy vicc. - feláll Isaac a földről és mellém sétál.

- Mi? - fordulok Isaac felé a kést még mindig feltartva.

- Ez csak Nick. - sétál Nick mellé és segít neki felállni. Nick lehúzza a fejéről a maszkot.

- Ti idióta barmok. - teszem le a kést a pultra és a két agyalágyultra nézek. - Komolyan ezért mentél ki? Hogy még inkább lebukjunk? - lépek Isaac elé és próbálom halkan megkérdezni tőle.

- Titkos kapcsolat? - kérdezi Nick. Ezek szerint nem sikerült olyan halkra.

- Miattad mentem ki, hogy hozzak neked csokit. - lép mellém Isaac és felemeli a csokit.

- Ja, igen. Gondolom közben találtok ki a szivatást? - teszem csípőre a kezem és Isaac-re nézek.

- Az Nick ötlete volt.

- Igen, az enyém. - mondja a fejét fogva Nick és a fagyasztóhoz lép, hogy kivegyen egy csomag borsót. - Még hozzá azért, mert nem mondtad el, hogy újra együtt vagytok. - Isaac-re nézek.

- Rajta kapott, hogy kifelé tartok az öcséd szobájából. - emeli fel a kezét.

- Mondtam, hogy ne menj ki. - mondom fejet rázva és a csokit magamhoz véve, otthagyom a két idiótát és felmegyek a szobámba.

Az élet csupa meglepetésOnde histórias criam vida. Descubra agora