פרק 1

246 20 39
                                    

"בוקר טוב, נסיכה" שמעתי את ג'ייסון מאחוריי והוא כרך את ידיו מסביב מותניי תוך כדי שאני מכינה לשנינו ארוחת בוקר.
"בוקר טוב" אמרתי בחיוך וסובבתי את מבטי אחורה להסתכל עליו והוא נישק לשפתיי.
"אז מה את מכינה לנו לאכול?" שאל והניח את ראשו על כפתי.
"טוסט.." גיחכתי בשקט והשפלתי את מבטי.
"את בת עשרים ואחד ועדיין לא יודעת איך מכינים ארוחת בוקר נורמלית.." אמר בקול מאוכזב וצחקתי, נישק נשיקה רכה לצווארי וחיוך קטן נמרח על פניי.
"יש לך תוכניות להיום?" שאל והלך לקחת כוס מים.
"יש לי משמרת בבר עוד כמה דקות..." אמרתי והוצאתי את הטוסטים מהטוסטר והנחתי על השולחן. "בתיאבון" אמרתי ושנינו התחלנו לאכול.
"אז אני אאסוף אותך אחר כך, נלך לאינשהו" אמר ולקח עוד ביס מהטוסט.
"אין בעיה" חייכתי אליו והמשכתי לאכול.
"שיט, אני מאחרת" קראתי מיד אחרי שבדקתי מה השעה. "אני חייבת ללכת" אמרתי והתקדמתי אל ג'ייסון לנשק לשפתיו נשיקה קטנה.
"ביי, אוהב אותך" אמר והתחלתי ללכת לכיוון הדלת הבית.
"גם אני אותך" עניתי ויצאתי מהבית.
נכנסתי למכונית שלי והתחלתי לנסוע לכיוון הבר. פאק אני מאחרת לגמרי, רק שלא יפטרו אותי..
הגעתי סוף סוף ונכנסתי לבר.
"תראו מי החליטה לכבד אותנו בנכחותה" אמבר קראה בצחוק וזרקה אליי סינר קצר "בואי כבר יש הרבה עבודה".
קשרתי את הסינר הקצר מסביב מותניי לנכנסתי לבר.
"יש חדש אצלך?" שאלתי ולקחתי סמרטוט רטוב לנקות את הדלפק.
"כן, דווקא כן.. התחלתי לצאת עם מישהו.. הוא לוקח אותי בשש מפה, זה אומר שאת הולכת להישאר לבד בבר" אמרה ונאנחתי. אני שונאת להישאר לבד בבר.. זה סתם משעמם ואין מה לעשות.
"רק שלא תיפלי על גבר חרא כמו הקודם" גיחכתי והלכתי לפנות ללקוח אחד שסימן לי שהוא רוצה להזמין משקה.
"כן, מה בשבילך?" שאלתי כשהחיוך עדיין על פניי.
"על מה את ממליצה?" שאל וחיוך קטן התחיל להמרח על פניו. הסתובבתי לקחת כוס קטנה ומזגתי לו מהמשקה שהרבה מבקשים אותו. אין לי מושג איזה טעם זה כי אני לא שותה אבל מין הסתם שאם הרבה מזמינים אותו אז הוא טעים..
הגשתי לו את הכוס והוא לקח לגימה קטנה ממנה.
"אפשר להזמין אותך למשקה?" שאל וגיחכתי. יש לי חבר, אני לא הולכת לזרום איתו כל כך.. אני רק אשתעשע איתו קצת.
"אני לא שותה.." אמרתי בחיוך קטן והשפלתי את ראשי.
"חבל.. את מפספסת.." גיחך ולקח עוד לגימה מהמשקה שמזגתי לו. "אי פעם אמרו לך שאת מאוד דומה לזמר הארי סטיילס?" שאל ולבי נחת, אל תזכיר לי אותו..
"אוליי זה בגלל שהוא אבא שלי" גיחכתי והוא השפיל את ראשו.
"מה הבת של הארי סטיילס עושה במקום כזה?" שאל.
"אני כבר הרבה זמן לא בקשר איתו.. והמקום הזה נחמד" אמרתי. לקחתי את הכוס מידו של הבחור שמולי ושתיתי לגימה קטנה, מצטערת אחרי שניה שעשיתי את זה. פאק זה שורף בגרון!
"חשבתי שאמרת שאת לא שותה" גיחך ולקח לגימה נוספת מהכוס שלו.
"צודק, אני לא" אמרתי והשתעלתי קצת. פאק זה עדיין שורף.
"אני אדם" הציג את עצמו.
"קיילי" עניתי בחיוך קטן.
"את מאוד יפה, קיילי" חייך ובחן את פניי.
"וגם מאוד תפוסה" גיחכתי והוא השפיל את מבטו בחיוך קטן.
"אז למה זרמת איתי?" שאל.
"היה לי משעמם, הייתי חייבת להשתעשע קצת" צחקתי והוא הרים את מבטו אליי וחייך חצי חיוך.
"אני יכול לשעשע אותך כמה שתרצי.." אמר בקול חלש וחיוכי נמחק משפתיי בשניה.
"ופה השיחה שלנו הסתיימה.." מלמלתי והלכתי ממנו אל אמבר ששטפה כלים בכיור.
"מה קרה?" שאלה והתחלתי לנגב את הכלים ששטפה בעזרת מגבת קטנה.
"בנים הם דפוקים, אמרתי לו שיש לי חבר ובכל זאת רצה לזיין אותי" אמרתי ושמעתי שהיא צחקה. "זה לא מצחיק, זה עצוב.." צחקתי ביחד איתה.
"רוצה בערב שנלך לאנשהו?" היא שאלה.
"אני חושבת שהערב שלך יהיה קצת תפוס עם הדייט החדש שלך" גיחכתי והיא צחקקה.
"ככה תדעי איך היה לי, אם אני שולחת לך הודעה זה אומר שחתכתי באמצע, אם לא שלחתי כלום, אני כנראה קצת עסוקה.. איך ההוא אמר? הוא ישעשע אותי" אמרה וצחקתי. ככה מסתיים כל דייט שלה, לפחות.. רובם.
עברו כמה שעות שבהן מה שעשיתי היה לצחוק עם אמבר, לשטוף כלים ולהגיש משקאות ללקוחות.
הגיעה השעה שש, אמבר הלכה ונשארתי לבד בבר.
התחלתי לנקות את הבר מכל הלכלוך שלקוחות השאירו על הדלפק ופתאום התחלתי לשמוע קול מוכר. הסתכלתי על הדלת ושני בנים נכנסו דרכה והלכו להתישב על כסאות ליד הבר. סיימתי לנקות את הדלפק והלכתי לעברם.
"מה תרצ-" קטעתי את עצמי כשקלטתי מי אלה מי שיושבים מלפני. "ה.. היי".
"פאק, קיילי זאת את?" בר שאל וגיחכתי.
"כן.." עניתי בחיוך קטן והשפלתי את ראשי. הסתכלתי לשניה על מי שיושב ליד בר אך מיד הסטתי את מבטי. אני ממש לא רוצה להיזכר בו עכשיו.

אז כן, זה הפרק הראשון של הספר המשך😊
ותודה רבה לעמית (AmitKofman) שעזרה לי עם הרעיון לסיפור.

להתחיל את מה שנגמר || 2Where stories live. Discover now