פקחתי את עיניי באיטיות והסתובבתי לצד השני של המיטה, מגלה שאני לבד עליה. מיד נזכרתי בריב שלי ושל ג'ייסון אתמול. לקחתי נשימה ארוכה וקמתי מהמיטה, התחלתי ללכת לכיוון המטבח ובדרך ראיתי את ג'ייסון יושב על הספה בסלון כאשר ראשו מונח בין שתי ידיו, התעלמתי ממנו והמשכתי ללכת אל המטבח לאכול ארוחת בוקר.
"קיילי-" ג'ייסון התחיל לומר אך מיד קטעתי אותו מדבריו.
"אם זה לא סליחה, אני לא מעוניינת לשמוע"
"לא, זה לא סליחה" אמר בטון עצבני ובלעתי רוק. אני אוותר על האוכל, העיקר ללכת מפה. רגע, למה שאני אלך, זה הבית שלי..
"אז אתה מוזמן ללכת מפה" אמרתי תוך כדי שהסתובבתי אליו והצבעתי על דלת הבית. אני לא מוכנה לשמוע שום מילה שיוצאת מבין שתי שפתיו מלבד סליחה.
"בדיוק מה שהתכוונתי לעשות" אמר והתחיל ללכת לכיוון דלת הבית, "תהני עם הבלונדיני המטומטם שלך" הוסיף ולבי החסיר פעימה, שיפסיק לקרוא לו ככה! הוא זה שעזר לי כשבכיתי אתמול, הוא היה שם בשבילי כשהייתי צריכה, מטומטם זה הדבר האחרון שאפשר לומר עליו.
שמעתי את דלת הבית נטרקת והבנתי שיצא. דמעה אחת ברחה מעיני ומיהרתי לנגב אותה, אני לא הולכת לבכות עכשיו.
יצאתי מהבית לכיוון המכונית שלי והתחלתי לנסוע לכיוון הבר.
אני חייבת לדבר עם מישהו על מה שקורה עכשיו, אני לא יכולה לשמור את הכל רק לעצמי, זה קשה מידיי להתמודד עם זה לבד אבל אין לי עם מי לדבר... קאי עכשיו עסוקה בעיניי חתונה, אמבר היא... היא פשוט אמבר, ופרדי הוא האופציה הכי גרועה לדבר איתו על חבר שלי, כי הוא האקס שלי.
נאנחתי וחזרתי להתרכז בכביש, הבנתי שאני ממש קרובה לבר. איך הזמן עבר כל כך מהר?
החנתי את האוטו ונכנסתי את תוך הבר, קצת הקדמתי למשמרת אז אף אחד לא הגיע חוץ ממנהל המקום.
"הקדמת היום" שמעתי את המנהל בכניסת חדרו והנהנתי בחיוך קטן, "בואי שבי" סימן לי לשבת על אחד הכיסאות שעל הבר והוא נעמד מולי בצידו השני של הבר.
"אני צריך לשאול אותך משהו" אמר והסתכלתי עליו בשאלה, "אז בזמן האחרון כמות הלקוחות מפחיתה, בטח שמת לב לכן... אז אני צריך למצוא רעיון איך להחזיר למקום הזה את השמחת חיים שהיתה לו".
"אוקיי, יש לך רעיונות בינתיים?" שאלתי אותו והוא הניד בראשו לשלילה. העברתי את מבטי על כל שטח הבר אך שום רעיון לא עלה במוחי.
"תן לי קצת זמן לחשוב על זה ואני אביא לך רעיון" אמרתי בחיוך וראיתי ששפתיו נמתחו גם הן לחיוך קטן. אני לא אאכזב אותו, אני אתן לו את הרעיון שיחזיר למקום הזה את כל הלקוחות ואפילו יותר.
קדימה קיילי, תחשבי על משהו... אוליי להתחיל למכור מיצים? לא, זה בר, באים לבר בשביל אלכוהול. אוליי... אוליי... לעזאזל אין לי שום רעיון. אבל אני חייבת לחשוב על משהו כדי להעביר את המחשבות על ג'ייסון. אוקיי קיילי להתרכז! אוליי צריך לעשות פרסומת בטלויזיה על המקום הזה?
לא, בחיים לא יקבלו את זה.
אין לי כוח לחשוב יותר, זה מעייף.
"אני הולך למשרד שלי, את תסתדרי פה לבד?" שאל אותי והנהנתי בראשי לחיוב.
"עוד מעט מתחילה המשמרת, אז אמבר ופרדי יגיע עוד כמה דקות" אמרתי והוא הנהן בראשו בהבנה ונכנס למשרד שלו.
לקחתי סמרטוט שהיה בצד הדלפק והתחלתי לנקות אותו. ניקיתי את הדלפק לאט כדי להעביר את הזמן כי לא היה דבר אחר לעשות פה, אין לקוחות ואמבר ופרדי עדיין לא הגיעו.
פתחתי את הטלפון ושלחתי הודעה לאמבר.
YOU ARE READING
להתחיל את מה שנגמר || 2
Фанфик"לעזאזל, אני אמרתי לך כבר שאני מצטער!!" "ואני אמרתי לך שפגעת בי!" להתחיל את מה שנגמר- ספר המשך