פרק 8

112 16 31
                                    

אם אמבר מאחרת גם היום לעבודה אני אהרוג אותה!
פאק, אני ממש עייפה. אתמול דיברתי כמעט כל הלילה עם קאי על ההצעת נישואין. אני עדיין לא מעכלת שזה סוף סוף קרה!
נכנסתי אל תוך הבר, מתפללת כל שניה שאמבר כבר שם. הדבר האחרון שאני רוצה עכשיו זה עוד זמן רק שלי ושל פרדי ביחד. המצב שנינו נהפך למוזר מרגע לרגע ואני בטוחה שאפילו הוא קצת מתחרט שהוא התחיל לעבוד איפה שאני עובדת.
נכנסתי אל תוך הבר וחיוך שטף את פניי כשהבחנתי באמבר שבתוך הבר.
שניה, פרדי לא פה, אוליי הוא קיבל קצת שכל ועזב-
"בוקר טוב" פרדי קרא לאחר שנכנס לבר וקטע את מחשבותי. אנחה ברחה מבין שפתיי, הוא לא עזב..
אין לקוחות עכשיו, שזה קצת מוזר, אבל אני יכולה לישון כמה דקות. יצאתי מהדלפק לצד השני שלו והתישבתי על אחד הכיסאות. הנחתי את ידיי על הדלפק שישמשו ככרית והנחתי את ראשי עליהן.
"קיילי, זוזי" שמעתי את פרדי מלפניי. פקחתי את עיניי וראיתי שהוא עומד מולי ומנקה את הבר, הוא חייב לעשות את זה עכשיו?
הורדתי את ידיי מהדלפק והסתכלתי עליו במבט כועס. הוא ניקה את הדלפק באיטיות ואני נשבעת שפשוט רציתי לזרוק עליו את הסמרטוט הזה. לבסוף הוא העלה את מבטו מהדלפק אליי וחייך חיוך מרוצה.
"אני שונאת אותך" אמרתי בשקט וחזרתי להניח את ידיי על הדלפק וראשי עליהן.
"אני בסך הכל עושה את מה שאת היית צריכה לעשות" אמר בחצי חיוך דבילי והלך לצד השני של הבר.
לפתע הוא חזר שוב אך עם כמה כוסות מלוכלכות בידיו. התחלתי לשמוע זרם של מים מתחת ליד ראשי ואז קלטתי שאני יושבת מול הכיור. למה הוא חייב להיות כל כך מעצבן?!
"תגיד, מה הבעיה שלך?" שאלתי אותו בטון כועס.
"אין לי שום בעיות.. אני לא יודע על מה את מדברת" אמר בחיוך מטומטם לחזר להתרכז בכלים. נאנחתי וגלגלתי את עיניי, אין לי כוח אליו יותר.
הושטתי את ידי אל הברז וסגרתי את זרם המים. "למה לעזאזל אתה עושה את זה?" שאלתי בכעס. אני גם ככה עיפה כי לא ישנתי כמעט בלילה ועכשיו הוא מעצבן אותי.. דיי אין לי כוח אליו יותר. וזה לא משנה אם אני אשב במקום אחר כי איכשהו הוא עדיין ימצא דרך לעצבן אותי.
"שוטף כלים? זאת העבודה שלי" התגרה בי וגלגלתי את עיניי. רציתי כמה שיותר להתעלם ממנו אך הייתי חייבת מה יש לו שהוא מעצבן אותי ככה.
"למה אתה מתנהג ככה?" נאנחתי והנחתי את ראשי על ידי בתסכול "אם זה בגלל שאני לא רוצה לדבר על הפרידה שלנו אז ש-"
"תירגעי, זה לא זה" קטע אותי והבעת פניו מיד השתנתה "אלא אם כן את רוצה לדבר על זה..". נאנחתי וירדתי מהכיסא שישבתי עליו. נכנסתי אל תוך הבר אך עדיין מנסה להיות כמה שיותר רחוקה ממנו. אני חושבת שהרעיון הכי טוב זה שאני פשוט אפסיק לדבר איתו. הוא ממש השתנה, הוא אף פעם לא התנהג ככה, אז מה קרה לו עכשיו?
"טוב נו קיילי, אני מצטער" אמר אך התעלמתי ממנו. "קיילי.." נאנח והתקרב אליי אך סובבתי את גבי אליו במטרה שיבין שאני לא רוצה לדבר איתו. "נו עכשיו את סתם ילדה קטנה.."
"אתה מתנהג אליי ככה ואני הילדה הקטנה פה?!" כעסתי וסובבתי את מבטי אליו. אני שונאת אותו כל כך, אני לא מסוגלת אפילו להסתכל עליו יותר.
"אני מתפטרת!" מיד אמרתי, הורדתי את הסינר הקצר שהיה קשור מסביב מותניי והטחתי אותו בחוזקה על הדלפק.
"קיילי לא" אמר מהר והתחלתי ללכת לכיוון היציאה מהבר בצעדים מהירים "חכי רגע" קרא והתחיל ללכת אחריי. פתחתי את דלת הבר ויצאתי ממנו תוך כדי שהוא עדיין הולך מאחוריי מנסה ללכת בקצב שלי. לפתע הרגשתי את ידו תופסת חזק בזרועי ומסובבת את גופי אליו.
"תעזוב אותי" ניסיתי להשתחרר מהאחיזה שלו אך לא הצלחתי. ניסיתי שוב ושוב ומשוך את ידי ממנו אך הוא אחז בידי חזק מידיי "תעזוב אותי!"
"בבקשה תחזרי לשם" אמר ומשך את ידי אליו כדי שאני אתקרב אליו "אני מצטער".
אני לא מבוגלת להסתכל עליו יותר, שיעזוב אותי ויתן לי ללכת מפה כבר. ניסיתי שוב ושוב למשוך את ידי ממנו לא הצלחה. אני שונאת אותו.
"אני אעזוב אותך רק אם תחזרי לבר" אמר ומבטי נהפך לעצבני. שוב ניסיתי למשוך את  ידי ממנו אך עדיין לא הצלחתי ושמעתי שנאנח "אני מצטער, אני לא אתנהג ככה יותר" אמר בשקט והעלתי את מבטי אליו. הוא שחרר את ידו ממני ומיד משכתי אותה אליי.
"עכשיו את יכולה לחזור בבקשה לבר?" שאל ולקחתי נשימה עמוקה. אני ממש לא רוצה לחזור לשם. אבל מצד שני.. אין לי עבודה אחרת..
אני אחזור רק אם הוא יבטיח שהוא לא יתנהג ככה יותר כמו שהוא התנהג היום.
"תבטיח לי שלא תתנהג ככה יותר" אמרתי והעלתי את פניי אליו שיסתכל לתוך עיניי.
"אני מבטיח שאנסה" אמר בחיוך קטן ונאנחתי, אידיוט.
הסתובבתי והתחלתי ללכת בצעדים קטנים לבר. שמעתי את פרדי צוחק צחוק קטן מאחוריי ואז הוא התחיל ללכת לידי.
"מפגרת.." אמר בגיחוך ועצרתי במקומי. "לא הבנתי, אתה רוצה שאני אחזור לבר או לא? כי אני שניה מללכת מפה" אמרתי והסתכלתי עליו בכעס.
"סליחה סליחה, אוקיי, מעכשיו אני אהיה ילד טוב" אמר וצחק אחר כך. נאנחתי והמשכתי ללכת לכיוון הבר.
אני שונאת אותו, הוא חתיכת מפגר.. לא לא, הוא חתיכת אידיוט.

להתחיל את מה שנגמר || 2Where stories live. Discover now