את הפרק הזה אני מקדישה למישהי שמסננת אותי 32 שעות (אהם אהם בר) ולאביב❤️
••••••••••נקודת מבט, פרדי
הגעתי אל הבר ואמבר כבר פה, נשאר רק לחכות לקיילי שבטוח תגיע עוד הרבה זמן כי זאת קיילי, תמיד מגיעה אחרי הרבה זמן.
לקחתי סמרטוט והתחלתי לנקות את הדלפק תוך כדי שאני מריץ מראשי את ליל אמש, אני וקיילי כמעט התנשקנו, פעמיים, ואני בכלל לא מרוצה מזה כי אני יודע שקיילי לא רוצה בזה אבל… אני מאוד רוצה את זה, פאק אני כל כך רוצה את זה, אני צריך את זה ואני פשוט לא יכול לקבל את זה.
"בלונדי, על מה אתה חושב?" שמעתי את אמבר ליידי והעברתי את מבטי אליה בשאלה, "אתה נראה שקוע במחשבות, על מה אתה חושב?" שאלה שוב ונאנחתי, אמבר היא כנראה היחידה שאני יכול לדבר איתה על המצב ביני לבין קיילי, כי בר עכשיו עסוק בענייניי חתונה וחוץ ממנו אין לי אף אחד…
"קיילי" אמרתי בנשימה אחת וחצי חיוך נמרח על פניה, גלגלתי את עיניי והלכתי לצד השני של הבר. אני כבר יודע מה היא חושבת שקורה והיא לגמריי… צודקת, שיט. הלכתי אליה בחזרה והשפלתי את מבטי, "אמבר אני מבולבל לגמריי".
"יש מצב שאתה מעוניין בקיילי?" אמרה והחיוך שהיה על פניה גדל, אני כל כך שונא את החיוך הזה, הוא נראה מרושע ושטני באותו הזמן וזה מחרפן אותי כל כך.
"אוליי… אני לא יודע" נאנחתי והנחתי את ראשי על ידי בתסכול.
"מתי תדע?" שאלה כאילו זה משהו כל כך פשוט לדעת, אבל זה לא, זה ההפך המוחלט מזה. "אוליי כשנתנשק" אמרתי ונאנחתי בשקט, אנחנו אף פעם לא נתנשק בגלל כל הסיפור הזה של קיילי, לפעמים זה פשוט הדבר שאני כל כך רוצה ומכעיס אותי שאני לא יכול לקבל את זה אבל אני גם חייב לכבד את הדעות של קיילי בנושא הזה אבל… דמאט זה מסובך.
"אז… תנשק אותה" אמרה וגלגלתי את עיניי, "אני לא יכול כי היא לא רוצה חבר עכשיו" אמרתי ובלעתי רוק שנקטע בגרוני, פאק!
לפעמים באמת כל מה שאני רוצה זה להרגיש שוב את שפתיה על שפתיי, להתמכר להרגשה הזאת ולטעם שלה אבל אני יודע שבזמן הקרוב זה לא יקרה, ואוליי אני פשוט אצטרך לחכות.
"אז מה אתה מתכוון לעשות" שאלה ונשענה עם חצי גופה על הבר, מה שאני רוצה לעשות זה לנשק אותה אבל כמו שכבר אמרתי כמה פעמים… אי אפשר.
"לגרום לה לסמוך-"
"בוקר טוב" לפתע קיילי קטעה אותי כשנכנסה אל תוך הבר בחיוך. "מה זה החיוך הזה על הבוקר?" אמבר שאלה וצחקתי, היא מחייכת והפעם אני לא עשיתי כלום, תודה לאל היא חוזרת להיות עצמה.
היא נכנסה אל תוך הבר והעבירה את מבטה אליי בחיוך קטן, החיוך הזה… פאק אני כל כך אוהב את החיוך הזה.
"אמבר, קיילי ופרדי, כנסו בבקשה למשרד שלי" דין יצא ממשרדו ואמר לנו, מיד כולנו נכנסנו אל חדרו הקטן והוא התישב בכסאו מול שולחן שעליו היה מונח מחשב. "חשבתי על הרעיון שלכם של להקים פה מועדון ואני מאוד התחברתי לזה, דיברתי עם חברה אחת שתוכל לספק לנו אורות מתחלפים ואני צריך שניים מכם שילכו להביא אותם, מי יכול?"
"אני" קיילי אמרה "גם אני" מיהרתי להוסיף לפני שאמבר תתנדב לזה, אני כל כך צריך עכשיו זמן רק איתי ועם קיילי
"מעולה, אני נותן לכם כתובת ואני מבקש שתלכו להביא את זה עכשיו כי אני רוצה לפתוח פה מועדון בהקדם האפשרי" דין אמר והנהנתי בראשי להבנה.
שלושתינו יצאנו מהמשרד ואני וקיילי התקדמנו לכיוון היציאה, "ניסע במכונית שלי" אמרתי והיא הנהנה בראשה בהסכמה, פאק היא כל כך יפה, מה לעזאזל את עושה לי קיילי סטיילס?
נכנסנו אל המכונית והתישבתי במושב הנהג כשקיילי יושבת ליידי, העברתי את מבטי אליה ופשוט בהיתי בה, בהיתי ביופי שלה, בהיתי בדבר שאני הכי רוצה בעולם הזה. לפתע היא העבירה את מבטה אליי וקלטה שאני מסתכל עליה, "מה?" שאלה בחיוך מובך וחייכתי גם אני, "סתם" אמרתי והחזרתי את מבטי אל הכביש והתחלתי לנסוע לכיוון הכתובת שדין שלח לנו.
YOU ARE READING
להתחיל את מה שנגמר || 2
Fanfic"לעזאזל, אני אמרתי לך כבר שאני מצטער!!" "ואני אמרתי לך שפגעת בי!" להתחיל את מה שנגמר- ספר המשך