#Sezen Aksu, Kurşuni renkler.
#Arjiness, Düşünüyorum seni.
#Çağan Şengül, Küçüğüm.
#Sehabe, Kırlangıç ağlarsa ölür.Yakşamlarrrr, nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Keyifli okumalar, vote ve yorum bırakmayı unutmayın ballarım.❤️ Diğer bölümün sınırı geçirmemiş olmasına rağmen bölümü attım, lütfen emeklerimi görmezlikten gelmeyin. :(
Artık anahtar sembolünü kullanmanıza gerek yok.
19.BÖLÜM: "Ölümün İçinde, Ölümün Yamacında."
Berfu Vivam'ın güncesinden;
24.11.2014Aşık olduğum yağmurdan bugün nefret ediyorum, temizleyemedi günahlarımı.
Yazın kar yağar mı hiç?
Yağdı sevgili günlük.Yazın kar yağıp, kışın güneş insanı yakınca ayrılık vakti gelmiş demektir.
Kasım ayı, kasımpatılarla gelmiş demektir.Bugün çok uzundu ama cümlelerim kısa, 24 Kasım'ı hiç unutma olur mu? Çünkü ben ölsem unutmayacağım. Her şeyimi kaybettim bugün, her şeyimi. Hayatıma devam edebilecek miyim? Bence hayır. Masamın yanında ip var, küçük de bir tabure, ve evet ben böyle bir sonu hak ediyorum.
00.00
25 Kasım bugün.
Sensiz geçirdiğim ilk gün ve sanırım son günde olacak.
🔗
Günümüz.
Yetenekli bir ressamın fırçasından dökülen kusursuz tuvali gibiydim, renklerim, çizimim, ışığın yönü, her şey olması gerekenden çok daha iyiydi. Sergiye çıkarılmıştım, en göze çarpan yerdeydim. Sonra siyah giyimli adamlar bana bakıyordu, kaşlarını çatıyordu sanki burada olmam onları rahatsız ediyor gibiydi. Siyah takım elbiseli adamlar, tuvalime su döküyordu, kalemle çiziyordu, buruşturuyordu resmi, parçalıyordu beni. Ölümün yamacından aşağıya kayarak kendimi bir çöp konteynırında buluyordum. Siyah takım elbiseli adamlar, Tanrı'nın lanetlediği günahlardı ve o günahlar beni kirletmişti. Düştüğüm çöp konteynırı ise benim cehennemimdi, yanmayı değil acıların içinde çürümeyi hak ediyordum sanki kaderime göre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rivayetler Mahzeni.
ChickLitO gece bir sır düştü okyanusa, sır çarptı kayalıklara, kayalık ezdi büsbütün her şeyi ve sonra her şey esrarengiz bir şekilde başladı. O gece zihninden tüm benliği bir kalemle silip atıldı, ne geçmişine dair ne de kendisine dair hiçbir şey hatırlamı...