Yakşamlarrrr^^ Nasılsınız umarım hepiniz iyisinizdir. Keyifli okumalar dilerim. Yorumlarınızı dört gözle bekliyor olacağım.
Berfu normalde kumraldı ama bir ay öncesine kadar modeli değiştiğinden ötürü artık ESMERDİR!
Twitter'da #rivayetlermahzeni hastagi ile ilgili attığınız tweetleri okuyorum, bölüm hakkındaki düşüncelerinizi tweet atabilirsiniz.🌸
Sınır: 1600 vote 10K yorum.
#Eternal Eclipse, Shape Of Lies.
#Je te laisserai des mots.
#Kahraman Deniz, ben yola gelmem.20.BÖLÜM: "Gelecekteki İntikam Ateşinin Bugüne İlk düşüşü."
Keskin kelimeler kalbin en büyük yarasıydı.
Kaç keskin kelime, yumruğum kadar kalbimi yaralamıştı sayamıyordum ama kalbimin kan revan içinde süründürüyordu. Kefen rengindeki göğüs kafesimin kemikleri kan kızılına boyuyordu. Acının rengi kırmızıydı, aşkın da. Bu yüzdendir ki aşk acının içinde doğar, acı ise aşkın koynunda büyürdü. Doğurduğum aşk, koynumdaki acıda ölüyordu.
Aşk ve acı, kefen ve toprak gibidir.
Biri olmadan diğeri hep anlamsızdır, eksiktir.Boşluğun tam ortasında oradan oraya devrilen bakışlarım çaresizlikle kıvranırken ne ara Uraz’ın peşinden koşmaya başladığımızı bilmiyordum, koskocaman parkurda nefes nefese koşuyorduk, kalabalık grubun arasına daha dalmadan ambulans gürültülü bir biçimde bizden uzaklaşmaya başladı. Ne yapacağımızı gerçekten bilmiyorduk, ambulansı durdurmak içinde çok geçti.
Uraz delirmiş gibi ellerini saçlarına daldırdığında koskocaman dünyanın altında kalmış gibi bir hali vardı. Boğazımda bir yumruyla etrafıma bakarken ruhuma kırbaçla vuruluyordu sanki. Dudaklarımın titremesine engel olamadım, gözümü açtığım andan beridir Kerem her anımda yanımdaydı, kendimi kimsesiz hissettiğim her dakika onun varlığının altını çizip kendimi iyi hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rivayetler Mahzeni.
ChickLitO gece bir sır düştü okyanusa, sır çarptı kayalıklara, kayalık ezdi büsbütün her şeyi ve sonra her şey esrarengiz bir şekilde başladı. O gece zihninden tüm benliği bir kalemle silip atıldı, ne geçmişine dair ne de kendisine dair hiçbir şey hatırlamı...