18.BÖLÜM: "Geçmişteki İzin Geleceğe Gözyaşı damlatması."

59.8K 3.3K 25.3K
                                    

#Sena Şener, Sevmemeliyiz.
#Sagopa Kajmer, 24.
#Aurora, Murger Song.
#Madrigal, Dip.

Yakşamlarr! Nasılsınız, umarım iyisinizdir.

Bölüme geçmeden kısa bir şey söyleyeceğim, lütfen okuyun. Son zamanlarda yorumlarda çok fazla spoi veriliyor, bu kitapta sizin bir sırrı yoruma yazmanız demek bir çok şeyin anlaşılması demek. Spoi vermenizi saygısızlık olarak algılıyorum, özelden ne yapıyorsanız yapın ama yorumlarda yazmayın, gördüğümü siliyorum.  İlk bölümlere birisi, "Kerem ve Berfu'yu shiplemeyin kardeşler" yazmış. Bu yorumu görünce samimi söylüyorum yazdığım sahneleri kontrol ettim, böyle bir şey geçmediği halde neden bunu yapıyorsunuz? :(  Spoi verenlerin kalbini kırmak istemiyorum, lütfen ama lütfen bunu yapmayın.

Bölümler hakkındaki son açıklama. Benim beş tane kitabım var ve ben bir sene boyunca sınava hazırlandığım için doğru düzgün bölüm gelmedi. Başından beri beni takip edenler bilir, her kitabıma düzenli bölüm yazarım sadece RM yayımlandığı dönem, Uçurum odaklıydım ve RM geri plandaydı. Şimdi RM ön planda ve ona bölüm yazıyorum. Ayrıca da arka planda İstiridye İncisi'nin 30 bölümünü düzenliyorum. Hakkımda söylenenlerin hepsinden haberim var, ithamlar hiç hoş değil ama yine de bir şey demiyorum, canınız sağ olsun. Her fırsatta söylüyorum, RM beni zihin olarak çok yoran bir kitap küçücük bir yerde hata yapmam kitabın tümüne yansıyacak, o kadar kafa patlatıyorum ki size cidden anlatamam. Ki yazdığım bölümler çok uzun farkındasınız... Kendimi yeterince ifade ettiğimi düşünürek sizden saygı bekliyorum. Keyifli okumalar.❤️

Sınır: 2100 VOTE 9K YORUM

Sınır: 2100 VOTE 9K YORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

18. Bölüm: "Geçmişteki İzin, Geleceğe Gözyaşı damlatması." 

Berfu Vivam’ın güncesinden
31.12.2012

...Annem yağmurlar hem insanlığı hem yağdığı yeri temizler der hep, ona göre yağmur doğadaki en temiz şeymiş, küçükken yağmurda saçlarını savurur deli gibi koşarmış hatta evinin damına uzanır, bedenine yağmur yağmasına izin verirmiş. Bunları söyleye söyleye, yağmura aşık etti beni. Yağmurun pencereme bıraktığı damlalarla yollar çizmeyi öğrendim, deli gibi yağan yağmurun altında dans etmenin hayalini kurdum, gerçi bu hayalimi gerçekleştirdim ama neyse.

Yağmura aşıktım, ama karın yeri benim için bir başkaydı, sevdalıydım, çok fazla seviyordum.

Annem yağmurun günahları temizlediğini söylediği gibi karın da günahları sakladığını söylerdi, onun bu sözlerini anlamak için sanırım küçüktüm, pek anlayamıyordum ama bir gün eğer boyumu aşan bir günah işlersem bu dediklerini düşüneceğim anne. Kim bilir belki de kardan nefret ederim veya yağmurdan?

Rivayetler Mahzeni.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin