Herkese selam^^ Keyifli okumalar dilerim, lütfen oy ve yorum bırakmayı unutmayın.
Rivayetler Mahzeni 2 kitap olacaktır, 3. Kitaba da olayların gidişatına bağlı olarak uzayabilir. 1. Kitap finaline yaklaştık, tam bölüm veremiyorum ama bir yerlerden duyururum.
#Cem Adrian, Mark Eliyahu, Derinlerde.
#Beach House, Space Song.
#Ahmet Kaya, Giderim.Sınır: 1900 vote 11K yorum.
22. BÖLÜM: "Kızıl Kıyametten Önceki Son Viraj."
Göğsümde bir gökyüzü taşıyorum.
Bazı zamanlar, içimde taşıdığım gökyüzü sisleniyor kaburga kemiklerime yağmur akıtıyordu, yağmur akıttığım anlarda boğazım cam kırıklarıyla dolu oluyordu. Kaburga kemiklerime karlar yağdığında ise köprücük kemiklerimdeki nehrin üstüne çiçekler düşüyor, suyla ahenkle dans ediyordu.
Kaburga kemiklerime karlar yağdı.
Uraz, köprücük kemiğimdeki nehrin üstüne çiçekler döktü çünkü.Zaman avuçlarımın arasından kayarken şaşkınca gözlerimi kırpıştırdım, Uraz bana çıkma teklifi ediyordu? Ben doğru anlıyordum yani? Uraz mimiklerimi dikkatlice incelerken kaşlarını çattı, "Niye soruyorsam?" Diye homurdandı. "Ya benimsin ya kara toprağın kızım, bitti bu kadar." Elimi tuttu. "Benim manitamsın, konu tartışmaya kapalı."
Dudaklarım yukarıya kıvrıldı, "Seninle tartışan kim aptal?" Diye sordum. Usulca ellerimize baktım, "Şimdi biz sevgili miyiz?"
"Yok," dedi ciddiyetle, kaşlarım çatıldı. "Askerlik arkadaşıyız."
"Ne?"
Burnunun ucunu burnuma sürtüp gülümsedi. "Sevgiliyiz."
Gülümsedim, at gibi.
Yüzlerimiz arasındaki mesafe çok azken baş parmağıyla dudağımı okşadı, "Dudaklarında," diye fısıldadı, "Dudaklarında artık kalıcı bir imzam var." Dudaklarıma bakarak yutkunduğunda kalbim çok hızlı çarptı. "Dudaklarım senin dudaklarını tamamlamak için yaratılmış," diye fısıldadı.
"Adım, senin adını tamamlamak için var olmuş," diye ekledim.
Alnının alnıma yasladı, "Senden başkası kimdir nedir bilmiyorum, sen benim tek yolumsun, Berfu," diye fısıldadı. "Sen benim kalbimin içisin, sen benim tek yenilgimsin." Dilinin altında yatan sevgiyle karışmış acı kalbime dört elle sarıldı, "Kefensiz ölü olur mu? Olmaz, Berfu'suz da Uraz olmaz."
Yutkundum, "Yıkık şehrime yağan kar gibisin..."
"Kırık kalbimin yara bandısın..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rivayetler Mahzeni.
ChickLitO gece bir sır düştü okyanusa, sır çarptı kayalıklara, kayalık ezdi büsbütün her şeyi ve sonra her şey esrarengiz bir şekilde başladı. O gece zihninden tüm benliği bir kalemle silip atıldı, ne geçmişine dair ne de kendisine dair hiçbir şey hatırlamı...