Handler: Sürpriiiiz!
Five Handler'ın sesini duyunca hemen ayağa kalkıp önüme geçti.
Handler: Sakin ol Five. Sadecs küçük Zoey'nin doğum gününü kutlamak için geldim.
Five Diego'ya döndü. Diego anlamış olacak ki kalkıp Handler'ın önüne geçti.
Diego: Five diyor ki, eğer hemen şimdi siktirip gitmezsen ölümün onun elinden olurmuş.
Handler: Ah, Five tatlım yoksa dilini mi yuttun?
Handler Five'ın yüzüne yaklaşınca Five yüzüne sert bir tokat attı. Ortam anında ciddileşmişti. Handler bana bir mektup verdi ve ışınlanıp gitti. Elimdeki mektubu açıp okumaya başladım.
"Sayın Zoey Hargreeves,
Sizi üstün yeteneklerinizden dolayı komisyonumuzda görmek istiyoruz. Kararınızı 2 gün sonra aşağıdaki adrese gelip temsilcimize bildiriniz.
//adres// "
Five da kağıdı okumuş ve öylece kalmıştı. Kendime gelince ona döndüm. Hızla kafasını iki yana salladı.
Diego: Ne oluyor?
Zoey: Beni komisyonda görmek istiyorlarmış.
Allison: Ama neden?
Five masanın üzerindeki defteri aldı ve gelene kadar bir şeyler yazdı.
"Seni yanına çekmek istiyor çünkü hem yeteneklisin, hem de hepimizin ortak noktasısın."
Zoey: Kabul etmeyeceğim. Değil mi?
Diego: Hayır tabiiki.
Luther: Bence bir düşün, belki peşinden Five da gelir.
Five Luther'a göz devirdi.
((of abi şurayı yazarken Azra Gülendam'ım haberini gördüm. bütün keyfim, isteğim, psikolojim bitti. bunu yapanın (orospu çocuğu Mustafa Murat Ayhan) Allah belasını versin. inşallah bütün kemiklerin, etlerin lime lime binbir parçaya kesilir de yardım edenin olmaz şerefsiz, insanlığın yüz karası göt.))
Kağıda yazdığı şeyi bana uzattı ve yukarı çıktı.
"Bunu biraz araştıracağım."
neden kısacık bir bölüm yazmışım lan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖉𝖆𝖗𝖑𝖎𝖓𝖌 5&8
Fanfictionnot: hikaye yarim biraklidi, bunu bilerek oku lutfen "Gücün nedir cici kız, insanları sevgiye mi boğuyorsun?" "İnsanları tek bakışımla boğmayı tercih ediyorum. Deneyelim ister misin?" "Belki daha sonra."