4.6

616 41 89
                                    

Bugün Zoey'nin annesinin cenazesi vardı. Herkes cenazenin başında ağlarken annem ve ben dua edip onları izliyorduk. Abim Zoey'nin yanında onu teselli ediyordu.

Henry: Ne kadar acı, aynı gün biri annesine kavuştu, diğeri annesini kaybetti. Ve ikisine de ben sebep oldum.

Alexis: Zoey kendini suçlamamanı söylemişti Henry. Lütfen.

Henry: Abim öyle düşünmüyor ama.

Alexis: Bunu da nerden çıkardın?

Henry: Bana çok kötü bakıyor.

Alexis: Zoey için üzülüyor Henry.

Henry: Bilmiyorum anne..

Saatler sonra eve döndüğümüzde Zoey hâlâ ağlıyordu. Annem Five'ın odasında uyuyordu. Herkes onunla ve başka şeylerle ilgilenirken ben bir köşede öylece oturmuş düşünüyordum.

Henry: Abi. Biraz konuşalım mı?

Five: Zoey, bir dakika izin ver güzelim.

Zoey'nin yanından kalktı, bahçeye çıktığımızda konuşmaya başladım.

Henry: Belki de.. Belki de biz gitmeliyiz. Sizi rahatsız ediyoruz.

Yüzüme şaşkınlıkla beraber büyük bir şefkatle baktı.

Five: Heyy, o da nerden çıktı?

Henry: Five bak-

Five: Kardeşim ve annem, benim yanımda kalacak.

Henry: Kardeşin mi?

Kafasını salladı.

Five: Kardeşim.

Mahçup bir ifadeyle yüzüne baktım.

Henry: Zoey'nin annesi, benim hatam. Çok özür dilerim. Çok özür dilerim, keşke her şeyi düzeltebilsem.

Gözlerimin dolmasını emgelleyememiştim.

Five: Henry.. Senin bir suçun yok. Lütfen.

Henry: Kendimi suçlu hissediyorum.. Çok fazla.

Gözümden akan birkaç damla yaşa baktı ve beni kendine çekti.

Five: Yapma. Bir suçlu varsa o da senin varlığından haberi bile olmayan benim. Şimdi içeri gir, dinlen, istediğini yap, yanına geleceğim. Biraz konuşuruz.  Kendini asla dışlanmış hissetme Henry. Çünkü ben hep senin yanındayım.

Henry: Teşekkür ederim.

-

Saat gece 2'ye gelirken abim odaya girdi. Kafamı pencereden ona doğru çevirdiğimde ciddi anlamda yıkılmış olduğunu gördüm.

Henry: Hey, iyi misin?

Odadaki boş koltuğa oturduğunda yanına gittim. Kafasını ellerinin arasına almış öylece yeri izliyordu.

Henry: Bana anlatabilirsin Five.

Five: Zoey..

Diye fısıldadı ve derince iç çekti.

Five: Onun ağlamasına dayanamıyorum, onun için yapabileceğim hiçbir şey olmamasına dayanamıyorum.

Arkasına yaslandığında Zoey'ye zarar verdiğim zamanlarda ne kadar üzüldüğünü düşünmüştüm.

𝖉𝖆𝖗𝖑𝖎𝖓𝖌 5&8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin