Kapının kilidini sonunda kırdığımda Five ağlamaktan yorgun düşmüş, elleri kan içindeydi. Zoey'e döndüm. Anında dizlerimin üzerine düşmemle onu kendime çektim.
Diego: Zoey. Nolur uyan kızım. Nolur uyan güzelim. Nolur.
Yüzü bembeyazdı. Melek gibiydi ve melek olmuştu. Klaus yanımıza eğilirken Five'a döndüm. Öylece bizi izliyordu.
Diego: Five, gel buraya.
Gözlerini bana çevirdi. Yavaşça yanımıza süründü ve Zoey'ye bakmaya devam etti.
Yazarın Anlatımı
Allison: Zoey..
Klaus: Five. Zoey, ağlamanı istemiyor.
Five: N-neden beni bıraktı Klaus?
Sesi kısılmıştı.
Klaus: Artık canının yanmadığını söylüyor.
Five: Ama benim ca-canım yanıyor.
Zoey'nin kulağına eğildi, titreyen kanlı elleriyle kurumuş gözyaşlarını sildi.
Five: O-o şerefsizi öldüreceğim sevgilim. Ne pahasına olursa olsun. S-seni benden alan piçi parçalara ayıracağım. Seni her şeyden çok seviyorum Zoey. Her şeyden. Her şeyden...
Daha fazla dayanamayıp Zoey'e sarıldığında kısık sesine aldırmadan bağırarak ağlamaya başladı.
Five: Tükendim! Beni duyuyor musun?! Her şeyimi kaybettim! Seni kaybettim, ilk aşkımı kaybettim, beni seven tek kişiyi kaybettim! Hiçbir şeyim kalmadı Zoey! Hiçbir şeyim kalmadı lanet olsun, sensiz ne yapacağım!
Diego: Five, kardeşim.
Diego Five'ı omuzlarından tutup kaldırmaya çalıştığında Five olduğu yerde kıpırdamıyordu bile.
Klaus: Zoey yanında Five. Onu da üzüyorsun.
Five kafasını yukarı çevirdi.
Five: Ben bittim! Ben bittim Zoey! Ben öldüm!
Five'ın haykırışlarıyla hava aniden kapkara olmuş, fırtına çıkmıştı.
Five: Geri dön! Yalvarırım geri dön!
Diego Five'ın yanına çöktü ve kendine çekip kardeşine sıkı sıkı sarıldı, hepsi ağlıyordu.
Diego: Şş F-Five, yapma kardeşim. O öldü, üzgünüm.
Five: Ölmesin. Ölmesin, Diego bir daha bakalım belki geri dönmüştür?
Diego: Geri dönemez Five. Hadi kalk evimize gidelim, Z-Zoey üşümesin burada.
Five: H-hayır gitmem. G-gitmem giderseniz onu-onu benden alırsınız.
Diego: Almayacağız söz. Hadi Five, güçlü ol adamım.
Five: Diego ne yapacağım ben onsuz, ne yapacağım?! Nefes alamıyorum!
Diego: B-bak Five seni anlıyorum. Ama Zoey burda, Klaus sayesinde onunla konuşabilirsin.
Five: Hayır ben onu istiyorum. Y-ya sesini unutursam? Sesini unutursam ne yaparım Diego? Kendimi nasıl affederim?
Diego ne diyeceğini bilmiyordu. Tek yapabildiği Five'a sıkıca sarılmaktı.
-
Luther: Diego. Hey Diego. Konuşmamız lazım.Diego: Şimdi mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖉𝖆𝖗𝖑𝖎𝖓𝖌 5&8
Fanfictionnot: hikaye yarim biraklidi, bunu bilerek oku lutfen "Gücün nedir cici kız, insanları sevgiye mi boğuyorsun?" "İnsanları tek bakışımla boğmayı tercih ediyorum. Deneyelim ister misin?" "Belki daha sonra."