"PLANET E GJYSHES"

354 21 27
                                    

Adeliane 💬
Sot fatmirsisht per te gjithe kishim konkursin e piktures dhe fatkeqesisht per mua qe me prisnin nje mal me banka per te organizuar. Kalova gjithe mengjesin duke levizur pikturat nga nje klase ne tjetren dhe si mos te me mjaftonte mu ngjirr zeri duke i uleritur skuadres se basketbollit dhe te tenisit qe te me ndihmonin me bankat.
Kur e kuptova se ishte e pamundur te arsyetoje me kafshet , therrita rreshterin ti vinte ne pune sipas menyres se tij.

U shtrita mbi banke gjere e gjate sapo konkursi mbaroj dhe me tha nje mendje t'ia fusja gjumit.
****
Aiden💬
Kisha qe ne mengjes qe po shikoja per Adelen, por se pash askund. Sot per shkak te konkursit ajo duhet te ishte me te vertet e zene.
Me keto mendime ne koke vura re deren gjysem te hapur te klases se Adeles dhe sapo hyra brenda pash ate teksa flinte e qete mbi banke.
Me vinte per te qeshur kur here here gerrhiste dhe rrotullohej si arushe mbi banken e drunjt.
E mora pa zhurem ne krahet e mi dhe u ula duke e pare sa embel qe flinte. Sa here qe e shoh zgjuar e kam te pamundur ti afrohem kaq shume pa ngrene ndonje te berrtitur ose grusht turinjeve, por tani ishte me e lehte. Nxora telefonin dhe ne sekond i bera sa foto munda. Me dukej sikur po perfitoja nga gjumi i saj, por  nje moment i till ishte i rralle.
I perhumbur nga ndjesia dhe qetesia qe me falte ajo fytyre e pergjumur dhe e pafajshme afrova ngadal fytyren time me te saj dhe e ceka lehte te buzet gjysem te hapura, por nga ajo puthje e embel me zgjoj zeri i vajzave nga dera.

- Me duket do ta kete zene gjumi shtazen!😒

- Kur ka mbyllur dhe deren nuk kam dyshime qe po gerrhet si derr per shtate pal qejfe Oriana😑!

- Eja hyme dhe e zgjojme vajza!- tha Ilsa dhe sapo hapi deren te treja ngrine ne vend. 😏

- Z..zoti Aiden!?😮

-Ajo eshte e lodhur sot vajza, ndaj do ta coj une ne shtepi, plus do ti kerkoj falje gjyshit, gjyeshes dhe teta Marias per dje. 🤫- thash une dhe e mora Adelen ne krahe.

- Ne rregull ateher! Ju shkoni para sepse ne do vime pas nje ore😁!- tha Endi dhe u largua drejte koridorit me te tjerat.
********
Adeliane 💬
Isha duke fjetur si qingje, kur nje dore filloj te me bezdiste te hunda, gje qe gjithmon e kisha bezdi, pasi psheretisja.

Elise, Haron! Do ju ballcamos😪!- fola neper gjumesh, pasi ata gjithmon me bezdisnin, por kur u kujtova se isha ende ne shkolle u ngrita me nxitim.

- Cfare bej une ne shtepi🤔?- pyeta e ngaterruar dhe sa vura re se po flija te dhoma ime.

- U zgjove me ne fund dhi!? Zoti Aiden te solli ne krahe ketu sepse te kishte zene gjumi ne klase😒.- degjova zerin e Elises nga dera.

- Po tani ku eshte?😳

- Po ben muhabet me gjyshen dhe nga sa i tregoj ai gjyshes, nuk eshte i fijuar, por thjesht supozohet te jete sipas babait te tij! Gjyshja mu duke me e gezuar se kur i ra bingoja!😑- tha Haroni dhe u u fsheha pas murit te degjoja budalliqet e gjyshes dhe Aidenit.

- Me fal per dje gjyshe Eva, e di se e teprova!- degjova zerin e Aidenit i cili ishte ulur me gjyshen.

- Mos u shqeteso, pasi edhe babai i Adeles ishte shume me keq se ty, ndaj tani jemi mesuar.

- Shpresoj qe dhe Adele te mendoj si ty gjyshe!- tha ai duke buzeqeshur hidhur.

- Mos u shqeteso fare se e bind une ate. Tani qe e di se ti nuk je i lidhur, do te te ndihmoj me ate egersiren qe kam per mbese!

Pasi u ngopa duke degjuar budallalliqet e gjyshes , dola nga ku isha fshehur dhe vrapova drejte shkalleve, por pa e pare fillin qe binjaket kishin lidhur, ndaj rash si thes me patate.

- Binjak!! Mjer ju po ju mbertheva!🤬- berrtita me nervat ne trefazor.

- Adele! Mjafte ulerite si gorill perpara zotit Aiden!😠

- Cfare po perpiqeshe te beje tani gjyshe!? Sa here te kam thene qe si marr burrin tjetres une.😒

- Ai eshte beqar idjote! Ju shkoni shume bashke!👿- tha ajo dhe ne sekond pas buzeqeshjen djallezore ne fytyren e pasanikut.

- Gjyshe, nese me gjen me djem per martese, betohem se do martohem me nje nga niprit e teta Rites dhe do ju bej krushka!🤨- thash une pasi e di qe gjyshja ime me mire vdes se te bej krushnji me hasmin.
Edhe pse gjyshja dhe teta Rita e njohin njera tjetren qe kur ishin te vogla, kurr nuk e kane kthyer hasmerine e gjate ne miqesi.

-Une do shtriga krushka!? Ika se me zuri koka! Henri!! Hidhe krip dhe sheqer perpara deres se mos na merr zoti me sysh do na shkon krushnjia me shtrigen!😱- tha gjyshja duke i berrtitur gjyshit te shkret.

Ktheva koken nga Aideni, i cili po shtrengonte grushtat nga inati dhe" pse" e dija.

- Nuk martohem vertet me djemt e teto Rites edhe pse thash, se nuk dua te me vdesi gjyshja kaq shpejte!😩- thash une dhe fytyra e tij mori nje shprehi me te qete. Ne te vertet tani per tani nuk do guxoja te pelqeja ndonje djale, jo pas asaj qe i beri Arturit te gjore.

- Faleminderit dhe me falni per shqetesimin tuaj zoti Aiden!😐- thash une ftohte dhe sa do kthente pergjigje u degjua trokitja e deres.

U ngrita te shkoja drejte deres kur nje tjeter rreng me beri te rrezohem.
Kur hapa syte e gjeta veten siper trupit te Aidenit.

- Te kapa presidente!- tha ai duke buzeqeshur kur dera u hap dhe vajzat ndaluan po shikonin si te hutuara.

- Mjafte qendruat si mumje dhe me ndihmoni!😡- berrtita une dhe me ndihmen e tyre u ngritem nga toka.
Pasi gjyshja solli biskotat e tjera u largua drejte dhomes duke tundur shamin ne ajer, kurse gjyshi po e shikonte si ndonje specie ne zhdukje.

- Edhe kjo me duhet!🤦‍♀️- thash une duke njohur mendjen e gjyshes.

Sapo mbaruam biskotat u ngritem dhe dolem te oborri me gjyshen qe kembenguli te percillte Aidenin.

- Adeliane e dashur! Edeni u kthye sot nga Franca dhe do te te takoj! Ju ishit shume te afert kur ishit femije!- u degjua zeri i teta Rites nga shtepia ngjitur.

- Edeni!? Kane kaluar 6 vite qe se kam pare! Sa mire qe do ta shoh perseri!😁

- Me ne fund! Kujtova se ai na kishte harruar!- tha Endi duke qeshur dhe te katra ishim te lumtura qe do ta takonim perseri, pervec gjyshes dhe Aidenit.

- Rita moj shtrige plake! Mos ma fut ne kurth mbesen time te padjallzuar se ia gjeta vet burrin une!😒

- Me vjen keq Eva plakaruqa , por niprit e mi jane si sherbeti me bakllavane per Adelianen. 😏

- Nuk e fus mbesen ne familjen tende plake e mykur!😡

- Do ta shohim kete, fosile plake!😡

- O zot c'me zuri me keto mua!-😑 thash une e lodhur, kurse vajzat po shijonin shfaqen.

Kur e kuptova se ato nuk mbaronin deri ne mbremje mora Aidenin dhe e largova nga turma e zhurmshme.

- Kerkoj ndjese per rremujen! Ato jane rivale qe te vogla, ndaj une jam shpesh nje teme debati.

- E kuptoj dhe ky...Eden!?

- Shpresoj mos t'ia thyesh turinjt dhe atij pasi e kam thjesht shoke femijrie. - thash une dhe pasi ai me pa njeher dyshues u largua drejte makines, por jo pa harruar ta kthente 10 here koken nga une.
*********
Hej te gjithe! Ja dhe pjesa e re eshte gati. Tani gjyshes i jane kthyer shpresat per dhender perseri, meqe mori vesh se Aiden nuk ishte i lidhur. Kjo i jep Aidenit nje shtys me shume drejte Adeles, dhe kesaj te fundit nje dhimbje me shume koke.

k_elezi blue__universe1 AntigonaFataj adelajda1 Anastaglia31 stel_04 InaQershori dhe gjithe te tjeret shpresoje tu pelqeje pjesa dhe faleminderit per mbeshtetjen 😍

TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅Where stories live. Discover now