"DHURATA E PARE"

468 17 36
                                    

Adeliane 💬
Pasi takimi me Aidenin mbaroj u ktheva ne vilen Davas me njemije mendime ne koke.
Ate nate vendosa ti jap mundesine e pare dhe te fundit ndjenjave te ngaterruara qe me vardisen si akrepat e ores.
Doja disa dite paqe, ndaj te pakten per nje dite do kthehesha perseri ne Adelen e vjeter.
Gjithe diten e kalova me kerkesat e vajzava, punen ne lokalin e xhaxhi Andit dhe stervitjet e perditshme dhe vdekjeprurese te rreshterit.
Isha teper e lodhur, ndaj shkova direkt ne dhomen e gjumit.
U perpoqa te mbyllja syte, por sapo me zinte perseri gjumi, e njejta enderr qe me torturonte per vite me radhe u shfaqe edhe sot.

E lagur nga djerset e ftohta dola ne dritare, kur degjova te lehuren e qenit te xhaxhi Andit.

- Si duket ndonje tjeter idjot do kete ngrene ndonje dhemb sot😑!- thash une duke e ditur se ai lehte vetem kur dikush i kalon territorin.

U ktheva nga dhoma dhe sa do mbyllja dritaren, dora e dikujt me kaloj rreth qafes dhe trupi i tij ra siper te timit duke shkaktuar nje zhurem te madhe.

-Kush i cmendur..🤬.- po thoja une kur dora e Aidenit me bllokoj gojen.

- Shhh! Jam une!😅

- Cfare bene jashte ne kete ore te nates per ate zot🤨 !?

- Doja te vija te shikoja gruan time, por ai qeni aty poshte nuk ma beri te lehte😏!- tha ai duke mbajtur doren pas.

- Mos me thuaj qe te kafshoj😒!- u hodha e shqetesuar.

- Jo! Vetem....epo me grrisi pantallonat.😳

Ne sekond sa pash fytyren e tij te kuqe fillova qe te qeshja, kur zeri i gjyshes me beri te mbyllja gojen.

- Ti e ngacmove qenin e Andit moj vajze!? Cfare kishe qe berrtisje😒!?

- Fshihu tani!😨- u ktheva nga Aiden dhe pasi e ula ne cep te dhomes i hodha siper dyshekun e teta Rites, te cilin ajo ma dha mua ,kur erdhen vajzat nje nate.

- Gj..gjyshe?? Cfare do ne kete ore te nates🙄!?

- Erdha te te shikoja cfare kishe qe berrtisje!😠

- Shume mire gjyshe, por jam si kokrra e molles. Shko te gjyshi tani!😁- i thash une duke e shtytur drejte deres, por ne sekond trupi i saj ndaloj dhe u kthye drejte dyshekut te teta Rites.

- Sa here te kam thene qe ta hedhesh jashte ate!? Me jep shkopin ti jap nje te shkundur se qenka me pluhur dhe hidhja ne oborr shtriges😒!- tha gjyshja duke kerkuar per shkopin me te cilin mami shkund tapetat.

- Jo! L..lere per neser gjyshe!😱

- Do ia japesh shtriges gjithe pluhur dhe pastaj i thote lagjes se une nuk jam zonje per shtepi🤨.

- Mos u shqeteso se do ta laje une qe ne mengjes, tani ti shko se do jete shqetesuar gjyshi😟!- po i lutesha une dhe sapo e shtyta jashte dhomes kyca deren.

Ktheva koken nga Aiden i cili kishte dal nga dysheku dhe po qeshte me te madhe.

- A ia ke iden se sot do perfundoje me ndonje kocke te thyer nese gjyshja do shkundte dyshekun😒!?

- Ja qe gruaja ime bukur me shpetoj jeten.😏

- Per fajin tend duhet te laj dyshekun qe ne pike te mengjesit.😑 - thash une duke pare me inat, kur syte me shkuan te pantallonat e tij te grrisura.

- Duhet te te gjej ndonje pale te tjera, por te gjyshit nuk te bejne!- thash une duke menduar kur pash se syte e Aidenit ishin bere njesh me kostumin ushtarak te babit qe mbaja varur ne murin e dhomes.

Me kujtohet se gjithmon e vishte kur shkonte neper misione, ndaj sa here qe e shikoja ate kostum me kujtohej ai.

- Te pelqen ai kostumi!?- e pyeta une Aidenin i cili ishte perhumbur pas tij.

TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅Where stories live. Discover now