Aiden 💬
Vitet kaluan dhe ende syte e saj , aroma e embel qe aq shume me dehte nuk me hiqet nga mendja.
Hapat e heshtura me vardisen ne endrra dhe fytyra zhduket si nje hije perpara meje.
Gjithe keto vite e urrej veten qe e humba, qe se mbroja dot...qe isha i pavlere.- Mos rri gjithe kohes ne dhome Aiden!
- Alan!? Kur u ktheve nga Austria vella?
- Mos do te thuash nga ferri qe ti dhe Eduardo me derguat para 4 vitesh!?
- Babai e beri per te ardhmen tende Alan.
- Te ardhmen apo per te harruar Adelianen, binjaket, gjyshi Henrin dhe gjyshe Even..apo teta Marian!? Nuk ishte kjo qe the para 5 vitesh Aiden!?" Harroje Adeliane Mejer "! Une kurre si harrova ata...po ti!?
- Mjaft tani Alan!
- Pra ende nuk e ke kuptuar se ishte i gjithe faji yt qe ata vdiqen!?
Nese ti do na lije ti shikonim ata, nese nuk do hiqje dore nga Adeliane, gjithcka do ishte ndryshe.
Une mund te harroja shume gjera "vella " ,por kurre nuk harroja se ti ishte fajtori qe ata nuk jane gjalle , qe si mbrojte dot!- pas fjaleve te Alan ndjeva lotet te me binin ne fytyre.-Si mund te mos ndihem fajtor !? Si mund te mos mallkoj veten per 5 vite me radhe qe ia lash doren kur mund ta kisha mbajtur per vete!?
Si mos te vuaj ne makthet e cdo nate!? A ia ke iden se nuk e harroj dot!? A e ke menduar sa dua ta shoh perseri!?- Si e deshe gjithe keto vite!? Duke u martuar me dike tjeter, pasi more vesh per martesen e saj , e cila te nesermen u zhduk sikur mos te kishte ekzistuar kurre!? Duke fjetur me Helene Davas pasi the se do ta harroje Adelianen!? Duke u bere babai i femijes se saj dhe te tendit!? Nese Adele do ishte gjalle sot, ajo do te te urrente me gjithe zemer!- po thoshte Alan kur dera u hap nga silueta e Helenes dhe vajzes 5 vjecare me sy blu dhe floke bionde.
- Ke ardhur nga Austria "kunat" !?
- Nuk jam kunati yt Helene Davas!
- Jam gruaja e tet vellai dhe mamaja e femijes se tij. Kush mendon se e ka kete te drejte!? Ajo femer...
- Mjaft tani Helene!! Mos e tepro.
- Babi! Pse i berrtet mamit? Ajo nuk beri gabim babi!
- Alice!? Mos u merzit e dashur! Babi nuk berrtet me!- thash une sapo pash vogelushen gati ne lot.
Pavarsisht gjithckaje, pavarsisht qe e urrej Helene Davas, perseri nuk do mundem kurre mos te dua Alicen.
Nuk e le ate vogelushe te embel pa nje baba dhe nuk do ta le kurre.- Shiko e dashur! Babi yt nuk e do mamin!
- Mjafton me kaq Helene! Mos e perdor femijen per te ardhur te une.
- Pse nuk me pranon une jam gruaja jote, jo ajo femer e vdekur!- tha Helene e inatosur, kur e berrtitura e Alanit e shtangu.
- Mbylle gojen e mori djalli! Nese e permend edhe njeher Adelianen do te vras Helene Davas!
- Te lutem mos berrtit Alan! Alice eshte ketu!- i thash une, kur pash vogelushen qe po dridhej nga frika.
- Po harrova! Ateher nuk e shqetesoj familjen tende te bukur Aiden, por i thuaj gruas tende qe mos te guxoj te flasi per Adelianen , pasi ndryshe nga ty mua, gjyshes, Rajanit, kunates dhe Raelit na dhemb!- tha ai dhe u largua nga dhoma.
- Cfare deshiron tani Helene!?
- Gjyshi im me ne fund u kthye nga Japonia pas 5 vitesh, ndaj ka organizuar nje feste. Me duket do prezantonte " gjeneralen e re Adeson ".
- Kush eshte ajo!?
- Nuk e di, ne te vertet askush nuk e di, por gjyshi e sterviti vet dhe e beri nje kopje te vetes. Kushdo qofte mi ngre nervat. Ai plakushi do me shume nje te panjohur, se mua...gjakun e tij.
YOU ARE READING
TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅
Storie d'amoreADELIANE MEJER èshtè njè vajzè 18 vjecare, jeta e sè cilès shkatèrrohet para 10 vitesh kur i ati Adeon Mejer, nje shef policie ose Sherifi hero qè i thèrrisnin nè gjithè Londrèn vdes nè njè aksident tè dyshimt. Pas vdekjes sè tij Adeliane gjenè dhe...