Adeliane 💬
Mengjesi erdhi shpejte dhe me i bezdisur se kurr. Sapo u bera gati per ne shkolle dola me vrap te dera, ku pash gjyshen dhe Aidenin duke pire kafen.- U ngrite me ne fund pertace! Gjeli ka dy ore qe ka kenduar!😒- tha gjyshja pa e prishur terezin.
- Lere gjelin, por ju cfare po flisni qe ne pike te mengjesit?😑- pash une duke pare me dyshim nga Aideni.
- Cfare po flasim moj qyqe! Nuk e sheh filxhanin e kafes😏!- tregoj gjyshja nga tavolina e vogel ne oborrin e shtepise.
- Po po! E shoh!😒- thash une me ironi kur ne sekond mu kujtua se ora po fluturonte dhe une akoma nuk jam nisur nga shtepia.
- Ora 8 dhe une merrem me ju!😨 - thash une dhe sa do largohesha dora e Aidenit me ndaloj.
- Do te coj une!- tha dhe me terhoqi drejte makines pa pritur pergjigjen time.
******
Aiden 💬
Nuk refuzoj te vinte ne makine me mua, pasi e dija qe sot do kishte mbledhje klasa, ndaj do ishte e nje telash me shume nese vonohej.
Gjate gjithe rruges i mbante syte e fiksuar e xhami, sikur donte te shmangte shikimin tim. Pavarsisht heshtjes qe kishte rene midis nesh, ndihesha mire kur e mendoja se nga ajo me ndajne vetem disa centimetra. Ishte e thjesht te imagjinoja ndjesine qe do me falte po te mbaja doren e saj bardhoshe mbi pellemben e dores sime. Ishte e bukur nese do ta bashkoja doren e saj me buzet e mia dhe do ta puthja cdo sekond te asaj rruge, qe doja te mos mbaronte kurr.- Arritem!- tha e lumtur dhe sapo makina ndaloj , kerceu me nxitim nga sedilja dhe vrapoj drejte klases.
Kaq te veshtire e kishte vall te rrinte pran meje!? Aq i pavlere jam per te ,sa nuk me sheh as me sy!? Pse nuk mundem thjesht ta rrembej dhe ta mbaj vetem per vete!? Nese e beja kete....jo...jo..ajo do me urrente me shume se gjithcka!
Mbeshteta koken dhe sedilja kishte ende aromen e saj. Betohesha se nuk do lejoja askend tjeter te ulej ketu dhe te mbulonte gjyrmet, aromen dhe prekjen qe la. Me keto mendime ne koke me zuri gjumi.
Kur hapa syte vura re se mesimi kishte mbaruar. Dola nga makina, kur syte me shkuan te Adele e cila po i berrtiste disa djemeve me dosje te ndryshme ne duar.
Me vinte per te qeshur kur fytyra e saj e lezetshme merrte nje ngjyre te kuqerremt nga nervat.
I paduruar per tu afruar, hodha disa hapa drejte saj, kur nje djale ne dukje mosha ime e perqafoj.
Trupi filloj te me dridhej dhe isha gati ta vrisja ne sekond ate person qe guxoj te prekte cfare eshte e imja.
*********
Adeliane 💬
Pasi mbledhja mbaroj, te gjithe dolem nga klasa. Mu be koka daulle kur djemt kerkuan nje festival fantazmash gjate halluinit, por qe sigurisht thash jo.
E dija qe kete e donin per te trembur gocat si vitin e pare, kur te gjitha vajzat e shkolles mbeten ne gjendje shoku nga frika dhe ju desh nje jave te merrnin veten.Me moren dosjet e oreve mesimore dhe aktiviteteve duke me kerrcenuar se do ti digjnin nese nuk ia plotesoja kushtin.
Aq me duhej mua te shpertheja si tenxhere me presion.- Ju kafshe xhungle! Kam per tu rregjistruar te kursi i baletit nese nuk e hiqni iden e fantazmave nga koka!🤬
- A nuk supozohet qe presidentja e keshillit ti mirprese idet gjeniale te nxenesve karkalec!?😏
- Sigurisht Stivi bualli, por vetem persa kohe qe jane serioze dhe te nevojshme per shkollen, e jo per ju qe te beni te gjitha vajzat te ulerasin si te termenguara nga frika dhe te kalojne ne gjendje shoku me ato rrengjet tuaja idjote.😒
- Rrengjet jane te natyrshme per halluinin karkalec!😁
- Jo persa kohe qe behen nga gjarprinj te ngordhur, minje te ngrodhur bretkosa te ndara ne pjese dhe hardhuca qe pushtojne koridoret!😤- berrtita une e neveritur vetem kur i mendoja.
- Harrova te te vendosja dhe breshkat karkalec!😈
- Beje prove Stiv, por te betohem se do ti them binjakeve te te mbushin krevatin me qelbes!👿- e kerrcenova une dhe ai thjesht u pertyp nga frika.
- Ti kurr nuk do ndryshosh Heroine vogel!😄- degjova nje ze te njohur pas meje dhe sa ktheva koken pash silueten e nje djali 24 vjecar me sy jeshil si smeraldi dhe floke te zinje si nata.
- Eden😆!?- thash une e ngrire ne vend.
- Me ke harruar keto 6 vite!?😏
- Jo! Mirseerdhe perseri Eden☺!- thash une duke buzeqeshur dhe ne sekond ai vrapoj drejte meje dhe me perqafoj.
- U ktheva perseri Adele!- me tha ai dhe disa pika lot i rreshkiten nga syte.
Isha strukur ne perqafimin e tij kur nje dore me mbertheu dhe me terhoqi drejte vetes.
- Hiqi duart nga ajo Eden Hoxhaj!- tha Aideni me syte qe i digjnin nga inati .
- Cfare do ne Londer familja Willson!
- Kjo nuk eshte puna jote Eden Hoxhaj.
- Eshte Aiden Willson! Nuk e le Adelen te behet pjese e botes dhe familjes tende.
- Mos harro se dhe ti jeton ne kete boten time te ndyre zoti Eden!
- Kjo eshte arsyeja pse dua ta mbaj large.
Tashme isha e ngaterruar dhe nuk e kuptoja cfare po ndodhte midis tyre. U largova nga perqafimi i Aidenit dhe pash nga te dy.
- Ju e njohni njeri tjetrin?
- Le te themi se e njohim Adele!- tha Edeni duke buzeqeshur.
- Ateher me behet qejfi qe nuk do rriheni ateher!- thash une e lehtesuar.
- Nuk i dihet!- mermeriti Aideni dhe pa me inat.
- Eja shkojme ne shtepi, pasi dua te takoj gjyshe Even, gjyshi Henrin dhe teta Marian!
- Po! Ka kaluar kohe!- thash une dhe sa do iknim Aiden doli perpara.
- Do vije dhe une!- po thoshte ai kur nje telefonat e nderpreu.
Ne fytyre mu duke i shqetesuar sapo pa emrin ne ekran.
U largua disa minuta dhe sapo mbylli telefonin u afrua i shqetesuar drejte meje.- Keto dite do largohem...por...por te premtoj se do te kthehem perseri Adele.
- Babai yt me ne fund te lajmeroj dhe ty Aiden Willson. Mendoj se do te shihemi ne mbledhje pas nje jave. - tha Eden sikur e dinte biseden e Aidenit ne telefon edhe pa e degjuar.
- Gjithcka ne rregull Aiden?- e pyeta une, kur e pash se fytyra e tij mori nje hije shqetesimi dhe frike.
- Mos u shqeteso! Do te kthehem perseri te ty Adele....te jap fjalen!- tha ai dhe pasi me puthi lehte ne balle u largua drejte makines.
- Do jete mire Aideni Eden?
- Cfare ka per mos te qene mire ketu!? Ne mbledhje do marrin pjese familje te larta "biznesmenesh" nga e gjithe bota dhe ne ate dite Aiden do behet i fejuari i Helene Davas.
- Helene Davas!?
- Sa me pak te dish per ate femer, aq me mire eshte Adele. - tha ai dhe me vendosi fytyren mes dy duarve te tij.
- Edhe ti do marresh pjese Eden?
-Po, pasi dhe familja Hoxhaj eshte pjese e atij rrethi! Do te kthehem edhe une pas nje jave!- tha ai dhe pasi me perkedheli lehte koken si bente kur isha e vogel u largua drejte makines.
- E takove Adelen e vogel Eden!- u degjua zeri i nje burri nga makina.
- Po baba dhe sapo te kthehem, nuk e le perseri! Boll kam pritur!- u kthye Edeni duke kercitur dhembet nga inati kur mendonte puthjen qe Aideni i dha Adeles.
*********
Hej te gjithe! Shpresoje shume tu pelqeje pjesa. Tani dhe Edeni u kthye dhe gjejeni per cilen!
Tashme ditet e qeta mbaruan per Adelen sepse pjesen tjeter do vije ne loje Helene.
Takimi mes atyre te dyja do vlej si nje fatkeqesi per Adelen dhe nje fat per planet e djallit Helene.blue__universe1 k_elezi AntigonaFataj adelajda1 Anastaglia31 InaQershori dhe gjithe te tjeret shpresoje tu pelqeje pjesa 😍😍
YOU ARE READING
TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅
RomanceADELIANE MEJER èshtè njè vajzè 18 vjecare, jeta e sè cilès shkatèrrohet para 10 vitesh kur i ati Adeon Mejer, nje shef policie ose Sherifi hero qè i thèrrisnin nè gjithè Londrèn vdes nè njè aksident tè dyshimt. Pas vdekjes sè tij Adeliane gjenè dhe...