Pas 5 ditesh...SHBA.
Adeliane 💬Tashme po behen gati nje jave qe nga arritja jone ne SHBA dhe gjendja e Adeonit eshte permirsuar shume.
Qe kur u ktheva perseri ne kampin ushtarak jam e futur stervitjes me koke, plus edhe gjashte dembelet e skuadres ishin dembelosur ca si teper.
-Sh..shefe! Kur do te..bejme nje pushim!?😫
- Kur ke akoma fuqi te fjasesh, ke edhe te vraposh Robert!🧐
- A do te me vdesesh pa arritur moshen shefe!?😭
- Ec se dhe tre xhiro rreth kampit te kane mbetur Lian!🤨
- Po Matia pse nuk po stervitet ketu me ne ,por po ma bene me dore nga hija e lisit!?😒
- Ai e beri stervitjen e mengjesit me mua Xhon, kurse ju qe donit gjumin me shume, vraponi tani ne piskun e vapes!😤
- P..po pjesa tjeter e ushtareve ku eshte!?🙄
-Atyre ia mori dje shpirtin shefja Stiven. 😟
- Degjova se akoma se kane marre veten nga dje te shkretet!😖
- Nese ke kohe qe te mendosh per ta, po deshe dyfishoj stervitjen Ronald 👿
- Jooo!! Me fal shefe!!😭
- Cfare idjotash! 😒
- Lere disa minuta para shefe, se dyshoje do dalin gjalle nga stervitja!😅
- Ok, por vetem sot Matia!😑
- Hej idjota!! Ejani te vila se erdhi orari i drekes!🧐
- Vertet!??🥺- thane te gjithe ne nje kohe.
- Mund te nderroj mendje po te doni!?😒
- Jooo!!😱- berrtiten te friksuar dhe u larguan me vrap drejte shtepise.
Sapo te gjithe u larguan, u ngrita nga bari i gjelber dhe ktheva koken nga Matia i cili ishte mbeshtetur nen hijen e lisit.
- Matia!?- i therrita, por prej tij nuk mora pergjigje.
I hoqa ngadal doren me te cilen kishte mbuluar fytyren dhe ne sekond u perballa me syte e tij te mbyllur.
- Gjumashi!- psheretita lehte, kur ne sekond ndjeva doren e tij te kemba ime.
- Cfare po..- po thoja une kur ai me terhoqi dhe perfundova siper trupit te tij.
U perpoqa qe te ngrihesha, por ai vendosi krahet rreth belit tim duke ma bere te pamundur levizjen.- Hej Matia, zgjohu!! Ti nuk po me leshon!- thashe une duke gjuajtur lehte me dore kraharorin e tij.
- Edhe pak me gjate...thjeshte disa minuta me shume!- mermeriti ai me fytyren e pergjumur dhe e struki koken time te qafa e tij.
- Por ti nuk po me...leshon..- thashe une e pergjumur. Ngrita syte nga Matia i cili po flinte i pashqetesuar. Vetem duke pare fytyren e tij per pergjumur, filluan te me mbylleshin syte.
- Hej Mati..- po berrtiste Liani kur dora e Ronaldit e ndaloje.
- Shhh! Nuk i sheh qe i ka zene gjumi!- tregoje Ronald nga Matia i cili po flinte me Adelianen ne krahet e tij.
- Ata...po sikur plakushi ta marri vesh!? Kjo po do jete nje super shfaqe!😈
- Guxon dhe thuaj, por dyshoje se shefja do te leri gjalle kur te zgjohet!😒
- Tani qe e mendoje, jam dakort me ty Ronald!😱- tha ai dhe u largua.
- Je njeri me fat idjot😏!- e gjuajti lehte ne balle Ronaldi Matian dhe ky i fundit hapi syte i pergjumur.
YOU ARE READING
TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅
RomanceADELIANE MEJER èshtè njè vajzè 18 vjecare, jeta e sè cilès shkatèrrohet para 10 vitesh kur i ati Adeon Mejer, nje shef policie ose Sherifi hero qè i thèrrisnin nè gjithè Londrèn vdes nè njè aksident tè dyshimt. Pas vdekjes sè tij Adeliane gjenè dhe...