"UDHETIMI I FUNDIT"

201 15 36
                                    

Helene 💬

-Doktor! Ku je!?

-Cfare ka zonjusha Davas!?

-Pse nuk me the qe Adeliane eshte ne Firence!?

-Me falni zonjusha Davas! Nuk mendova se ajo ishte ne kerkimin tend!

-Duhet te largohemi nga ky vend zonjusha Davas!?

-Po! Le te shkojme ne aeroport! Nese ajo na gjen bej gati kurthin! Sot do ta vrase ate femer! Adeliane Mejer nuk meriton te jete sozia ime!

-Kuptova, zonjusha Helene!
*******
Adeliane 💬

Me pretekstin se kisha nje pune te pambaruar ne Firence , Itali gjeta mundesine te shkoja.

Aideni nuk me la te shkoja, por kur i thashe se Roberti, Ronaldi, Liami dhe Xhoni do ishin me mua, ai me ne fund pranoj.

Nuk i kisha thene asgje per Helenen Matias apo Stivit, ndaj nuk i mora me vete.

-Adeliane...je e sigurt qe nuk do te vije me ty!?- pyeti Aideni i shqetesuar.

- Mos u shqeteso tani! Cunat jane me mua! Ti kujdesu per femijet.

-Pse nuk na le dhe ne te vijme me ty!?- degjova zerin e Matias dhe Stivit pas meje.

-Ju te dy duhet te kujdeseni per familjen! Nese vini dhe ju kush do merret me menaxhimin e gjerave ketu!?- thashe une dhe ata thjesht pohuan me koke.

-Mjafte u qurravitet kot! Ajo do vije perseri! Nuk iken ne hene!- berrtiti Raeli duke ardhur me Haronin prej krahu.

-Hej ti! Me kthe menjehere vellain tim!- u degjua zeri i Elises, e cila po vinte duke shfryre nga inati.

-Mos u inatos kunat! Ti nuk je aq e keqe sa te ndash nje cifte kaq te persosur si ne!- tha ajo duke buzeqeshur djallezisht.

-Hem! A ka mundesi te grindeni me njera tjetren dhe te me lini te qete mua!- tha Haroni i bezdisur.

-Po Rina dhe ai kokeboshi ku jane!?- erdhi Eduardo me Artemiden dhe Apollonin ne krahet e tij.

-Me duket se Rajani tha se me ne fund do bej bebe, meqe Raeli e ka mendjen te Haroni!-tha Alani duke qeshur, kur ne sekond Raeli pa e inatosur.

-Cfare do ti bej mamit ky kokeboshi!? Alo! Ju roje te pavlere!! Per cfare ju paguaj une juve! Kapeni babain tim dhe nxireni nga dhoma e mamit! Nuk dua vella ose moter une!! - po berrtiste Raeli ne telefon dhe u largua.

-Rajani i gjore!! Cfare torture qe mos te flesh dot as me gruan tende! Sa mire qe ajo djalli nuk eshte femija im!- tha Aideni me keqardhje, kurse te tjeret ia plasen te qeshures.

-Adele!?- kthehu koken drejte meje Aideni.

-Cfare...- po thoja une kur zilja e telefonit me ndaloje.

-Me duhet te flase!- thashe une dhe u largova nga dhoma.
**********
-Po doktor!?

-Me vjen keq per shqetesimin zonja Adeliane, por do lajmeroja qe salla eshte gati!

-Edhe sa kohe me kane mbetur!?

-Kontrollova analizat e fundit dhe nuk ishin mire. Zemra jote eshte ne grahmat e fundit.

-Me thoni edhe sa kohe doktor!?

-...Kj..kjo...

-Ju lutem!

-Ne rregull atehere zonja Adeliane! Keni edhe 48 ore kohe! Mund te jene me pak ore nese e sforconi teper veten.

-Faleminderit doktor! Beni gati gjithcka qe duhet per operacionin. Keto ore do jem ne Firence.

TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅Where stories live. Discover now