Adeliane 💬
Cuditerisht nje ore ķaloje shpejte dhe une sapo mbarova me palestren e katit te pare, me mbikqyrjen e rrepte te rreshterit ,i cili nuk lejonte te mbetej asnje grimc pluhur.
Tashme e keputur dhe e merzitur nga gjithe ky pastrim isha gati te filloja palestren tjeter, qe fatkeqesisht ishte sa dyfishi i te pares.Pasi mallkova veten dhe binjaket mora koven dhe me dukej se do ta kaloja naten ketu ne shkolle nese nuk gjeja nje menyre te largoja rreshterin nga palestra. Ktheva koken dhe pash rreshterin qe u ul ne karrige i pashqetesuar duke lexuar novelen e tij te dashur. Botimin e dyte te asaj novele e mbajta une si ndonje as nen meng kur te me duhet, meqe botimi i vetem i saj eshte ne duart e mia. Per ta pasur u detyrova ta nderroja me romanin tim te preferuar " Te mjeret " , plus kur e hapa ta lexoja ishte thjesht nje dreq novele komike.
Sot e gjithe shkolla ishte ne levizje, se me duket do vinte nje biznesmen per te kontrolluar mesimdhenie dhe infrastruktur.
Per drejtorin Xhonatan denimi i presidentes se keshillit i ra si bomb, por edhe pse iu lut dhe pergjerua zotit Hektor as perendia nuk me shpeton prej tij.Edhe drejtori Xhonatan dhe disa nga mesuesit e tjere ne kete shkolle ishin pjese e forcave speciale me shef babin tim dhe zevendes Hektor Dajson.
E lodhur dhe me nervat ne trefazor nga kjo menyre e ngordhur pastrimi, ia mora kenges.
-Une e mjera sec u plaka o me fshese ne dore.
Pas ketij, denimi tjeter s'kalon as nje ore.
Dhe rreshteri s'ka meshire per kete vajze te gjore...🎵- Mjafte kendove dhe luaje fshesen hutaqe!😒
- Po rreshter!🙁
Pasi ngrita koken, pash se nuk e kishte degjuar vetem rreshteri kengen time, por dhe nje djale rreth 26 vjec me tipare te erret dhe sy te bukur te shkruar. Do genjeja po te thoja se nuk ishte terheqes . Nga karakteri analizova se ishte nje kub akulli dhe ironie nga ajo buzeqeshje tipike psikopati qe iu formua ne fytyre, pa lere arrogancen qe do ta kete ne gjak. Ne dukje ishte nje tjeter pasanik i llastuar.
Pas tij ishte drejtori qe po me shikonte si ndonje specie ne zhdukje, plus me shume me bezdisi kur pas shpines se pasanikut po me jepte disa sinjale me duar qe as zoti si kuptonte dhe jo me une.- Gezohem qe kjo shkolla paska talente ne muzik dhe pastrim!- tha pasaniku me ironi, c'ka me dha nje deshire t'ia hidhja fshesen kokes, qe guxon te tallet me aftesine time ne te kenduar.
- P...po zoti Willson. Adele eshte nje talent me vete!
- Me mire per ju ateher zoti Xhonatan.
- Ju s'jeni Eduardo Willson!?- u ngrite nga karrigia rreshteri dhe shkoje drejte tij.
- Jo zoti Hektor! Jam Aiden Willson, djali i dyte i Eduardos.
- Ateher gezohem zoti Aiden!
- Po zonjushe talent...- tha ai duke pare nga une si i fiksuar.
- Hutaqe, lere fshesen dhe gati ne qender!- urdheroje rreshteri dhe e bezdisur shkova drejte pasanikut.
- Jam Adeliane Mejer, presidente e keshillit studentor.
- Presidente!! C'ne keni pasion pastrimin?
- Une kam shume pasione zoti pas...Willson!- thash une dhe per pak mendova se do ti therrisja pasanik.
Nga keto mendime me zgjoj zeri i vajzave qe po vraponin drejte meje.- Adele!! Drejtor!!- erdhi Endi, Ilsa dhe Oriana duke berrtitur.😱
- Gjumashe, qesharake, turivarur! Gati dhe ne qender!- berrtiti rreshteri dhe ne sekond ato ndaluan gati tu si ushtare. 😤
YOU ARE READING
TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅
RomanceADELIANE MEJER èshtè njè vajzè 18 vjecare, jeta e sè cilès shkatèrrohet para 10 vitesh kur i ati Adeon Mejer, nje shef policie ose Sherifi hero qè i thèrrisnin nè gjithè Londrèn vdes nè njè aksident tè dyshimt. Pas vdekjes sè tij Adeliane gjenè dhe...