Adeliane 💬
Minutat kalonin shpejte duke pastruar. Bibloteka nuk ishte shume me pluhur, por te lodhte pak te rrije ne shkalle, pasi raftet jane shume te larta. Ktheva koken rreshteri ishte perqendruar te novela.- Hej rreshter! Teta Ana erdhi perseri per te pyetur per Albertin?
- Po Hutaqe. Ai po eshte nje djale mamaje! Beni nuk ishte aq i paedukat dhe qaraman sa ai kur ishte i vogel!?
- Ateher dihet qe ka ngjare nga teta Ana!- thash une me ironi dhe te dy filluam te qeshnim.
- Bej kujdes Hutaqe, shkallet jane te larta!
- Mos u shqeteso...- po thoja une kur ne sekond u ndjeva e lodhur dhe ndjeva veten te dobet per te qendruar me shume mbi ato shkalle. E vetmja gje qe pash para se syte te me mbylleshin ishte fytyren e shqetesuar e rreshterit.
Mendova se do thyeja ndonje gje kesaj radhe, por kur hapa syte e gjeta veten ne krahet e dikujt.- Adele!! Je mire moj presidente e paafte?- berrtiti i shqetesuar Aiden teksa me shtrengonte ne krahet e tij.
- Jam mire! Faleminderit zoti Willson!- u pergjigja une dhe sa bera gati te ngrihesha dy krahe te ngrohte me mblodhen si nje femije.
- Adeliane! Te thash te beje kujdes? E di sa me trembe moj Hutaqe? Pse dreqin ma bene kaq te veshtire te mbaj fjalen qe i dhash babait tend!?
- Mos u shqeteso rreshter! Ishte thjesht nje incident i vogel, por tani jam e re fringo!
- Jo! Ti do vish me mua hutaqe!- urdheroj rreshteri dhe me mori ne krahe si nje femije.
- He tani rreshter se nuk jam me e vogel!
- Mbylle gojen hutaqe! Dhe faleminderit qe e shpetuat Adelen time trazovace, zoti Aiden!- e falenderoje rreshteri, kurse ai thjesht tundi koken dhe na shikonte teksa largoheshim nga bibloteka. Kisha nje dyshim se mund ta kishte keqkuptuar marredhenien time me rreshterin, dhe per kete e ka fajin si gjithmon aparenca prej 30 vjecari e tij, si kane dal as thinjat ta mendosh se i kapi 45 vite.
**********
- Zoti Aiden! E bera gati makinen!- Adelen time!! Cfare donte te thoshte ai? Ai dhe presidentja hutaqe nuk kane asnje lidhje gjaku, por kush eshte ky Hektor Dajson e mori djalli!?
- Zoti Aiden! Eshte hera e pare qe ju shoh kaq te shqetesuar per nje femer! Mos harroni se ju duhet te martoheni me vajzen e familjes Davas. Babai juaj madje ka folur me prindrit e zonjushes Helene!- tha me medyshje djali 28 vjecar me sy jeshil dhe floke te zinje si nata.
- Mjafte tani Daniel! Askush nuk me detyron mua te martohem, dhe aq me pak me nje femer si Helene Davas! Tani zhduku dhe me gjej informacione per Hektor Dajson!
- Ne rregull ateher zoti Aiden!
******
- Hej rreshter! E pe fytyren e pasanikut? Kushedi cfare ka menduar kur princi i kalter me mori ne krahe😏!?- thash une dhe fillova te qeshja me te madhe.- Mjafte u talle me mua tani hutaqe, se nje Adeon me mjaftonte per te ma nxire jeten per vite me radhe. 😑
- Mos u shqeteso rreshter sepse tani ke nje Adeliane per te ta nxire jeten edhe per shume vite. 😏
- Mbylle tani dhe pije kete cajin Hutaqe, plus duhet te falenderosh zotin Aiden qe te shpetoje koken🤨 .
- E falenderoj une, por vetem kete cajin tend te shpifur mos te pi!- thash une duke varur turinjt si bebe. 🤢
- Edhe kur ishe e vogel keshtu i beje ball cajit tim me bime. Te kujtohet filxhani me trendafila qe grupi yne te dhuroj, madje dhe shefi Adeon na akuzoj se donim ti merrnim vogelushen e tij!- tha rreshteri duke qeshur.
YOU ARE READING
TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅
RomanceADELIANE MEJER èshtè njè vajzè 18 vjecare, jeta e sè cilès shkatèrrohet para 10 vitesh kur i ati Adeon Mejer, nje shef policie ose Sherifi hero qè i thèrrisnin nè gjithè Londrèn vdes nè njè aksident tè dyshimt. Pas vdekjes sè tij Adeliane gjenè dhe...