Aiden💬
Pasi u largova nga shkolla, e ndjeva veten me te rend kur mendoja per lotet e asaj vajze.
Nga nje ane Hektor Dajson kishte te drejte se ajo grua e gjore ishte thjesht nje arsye per te nxjerr nervat e mia.
Kur me erdhi ne mendje se si u solla me te, e urreja veten si kurr me pare.Instiktivisht dora me shkoje te floket e mi te lagur dhe per nje moment humba duke menduar per presidenten hutaqe. Kushedi sa me urren pas kesaj qe bera!? Cfare po ben ne keto momente!?
Shkunda koken forte per ta larguar nga mendja, per te larguar ata sy te bukur blu si qielli, ato floke te gjata qe binin deri te beli dhe i mbulonin te carat dhe plaget ne ate lekure bardhoshe. Po perpiqesha ta harroja, por a ishte e mundur vall? Adele dhe Helene Davas kane te njejten fytyren, perseri Adele eshte ndryshe per mua.Pasi zbrita nga makina nxitova kembet drejte dhomes qe mos te me shikonte njeri ne kete gjendje, por plani mu prish kur vellai im po priste perball viles.
- Hej Daniel! Vella! Erdhet!?- vrapoj djali 24 vjecar me sy te shkruar dhe floke te shkurter biond.😆
- Alan!? Cfare dreqin do ketu te shkallet?😐
- Po pres per ty Aiden. Vellai i madh, kunata dhe ajo mbesa jone demoniake do kthehen pas disa muajesh nga Franca. 😁
- Sa bukur! Tani hape rrugen!😑
- Wow vella, qenke me nerva dhe...i lagur?!🤨
- Kthehu brenda Alan dhe mos mi ngri dhe ti nervat si ajo vajza e cmendur!😒
- Vajza?? Kush fatlume do behet kunata ime e vogel?- tha Alan i entuzjazmuar. 🤔
- Ik zhduku ....dhe ti Daniel...mbylle gojen per cfare ndodhi!- thash une dhe u largova drejte dhomes. 😠
- Hehehe! Daniellll!! Eja te xhaxhi Alan!😏
- J...jo! Zoti Aiden me urdheroj... 😣
- Edhe une jam shefi yt Daniel, ndaj me trego oseee....😈
- O..ose cfare zoti Alan?🥺
- Kam disa vajza shume te mbush...doja te thoja te bukura qe po presin te dhoma jote Daniel!🤭
- S'do guxoje!😨
- E ve me bast Daniel!?😁
- Ne rregull ateher! Do tregoj.😩
- Djal i mire Daniel!😘
******
Danieli dhe Alan kane nje ore qe po bisedojne rreth dickaje dhe nje ndjesi me thote se nuk eshte gje e mire per mua.
Po vije verdall dhomes si i fiksuar dhe perseri ajo nuk me hiqet nga mendja.- Si eshte e mundur qe ajo femer nuk me hiqet nga mendja e mori djalli!- kur zeri i gruas se moshuar ngriu gjithcka.
- Cila qenka vajza me fat nipce?
- Gj..gjyshe!?
Pas fjaleve te saj dhe syve te bukur te shkruar identik me syte e mi qe me analizonin cdo cep te fytyres , ne dhome ra heshtja.
Per tu shmangur pyetjes se saj u ktheva nga dollapi dhe po kerkoja per rroba.- Mos ma kthe kurrizin nipce!
- Te lutem gjyshe Lina! Ajo eshte thjesht dicka e parendesishme!- po thoja kur dera u hap me force nga Alani dhe Danieli qe e ndiqte pas.
- Gjyshee!! Aidenin e gjuajti nje vajze me grusht turinjeve dhe i hodhi nje kove me uje kokes. Dhe me e bukur ai ndenji si i shushatur gjithe kohes!
- Kjo qenka e parendesishme nipce?
- Lere fare gjyshe, tek e fundit babi po me gjen vet grua!
- Ne asnje menyre nuk e le Eduardon te te martoje me nje si Helene Davas!- berrtiti gjyshja e inatosur.
YOU ARE READING
TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅
RomansaADELIANE MEJER èshtè njè vajzè 18 vjecare, jeta e sè cilès shkatèrrohet para 10 vitesh kur i ati Adeon Mejer, nje shef policie ose Sherifi hero qè i thèrrisnin nè gjithè Londrèn vdes nè njè aksident tè dyshimt. Pas vdekjes sè tij Adeliane gjenè dhe...