"ADOPTIMI"

304 21 24
                                    

Adeliane 💬
Hapa syte e rraskapitur dhe e vetmja qe mu kujtua ishte kur disa burra me moren nga dyqani me force.
Ishte hera e pare qe rrembehesha, po ashtu e para qe mashtrohesha nga vet sozia ime.

Rrotullova syte dhe e gjeta veten ne nje dhome te erret. Nga ngjyra dukej se ishte dhoma e nje vajze mosha ime dhe e kisha nje ide se e kujt.
E perhumbur dola ne dritare dhe zbulova se isha brenda nje vile gjigande.
Nga mendimet me largon perplasja e deres nga nje burre me tipare te errta dhe sy jeshil rreth 45 vjecar dhe nje grua me sy blu dhe floke te shkurter.
Nese do ta shikoja me nga afer fytyra e saj dhe syte ishin identike me ata te mamas sime , sa me dukej sikur ishin binjake.

- Cfare dreqin te tha mendja Helene? Vertet nuk te intereson jeta e familjes tende moj vajze!?

- Te lutem Viktor! A..ajo eshte vajza jone, ajo nuk na la vetem apo jo?!

- Nuk e shikon qe vajzes sone nuk i intereson as familja e saj Marta!?- pasi burri tha keto fjale me te hidhura se helmi ne zemren e tij, gruaja uli koken dhe filloj te qante.
Me vinte keq per ata prinder qe u braktisen nga vet femija qe donin dhe kujdeseshin.

- Helene!?- u degjua zeri i gruas e cila sa do me kapte duart u largova pas dhe tunda koken ne shenje mohimi..

- Une nuk jam vajza juaj! Ajo...e takova ne nje dyqan rrobash me shoqet e mia dhe me mashtroj.- tregova une dhe te dy burri dhe gruaja rane pertoke te friksuar.

- Ta..tani morem fund Viktor. Ata do te na vrasin nese nuk shkojme te festa pa nje trashgimtare.

Nga shprehia e fytyrave te tyre kuptohej se nuk talleshin. Po dridheshin sikur nuk do ta arrinin te nesermen.

U ula ne gjunje perball dhe po i shikoja me keqardhje. Duhet te beja dicka ti ndihmoja, sepse pjeserisht ishte edhe faji im qe u mashtrova prej saj.

- Ky ishte pjeserisht edhe faji im, ndaj mund tu ndihmoj?

- Nese ti do beheshe Helene derisa ajo te gjendej...- po thoshte gruaja, kur zeri i burrit e nderpreu.

- Pavarsisht se ato jane identike, perseri ata do ta kuptojne qe Helene e vertet eshte arratisur...por vetem nese ne do kishim nje vajze tjeter...nje vajze te birsuar!- tha burri ne sekond duke pare nga une.

- Nese ne e birsojme dhe i japim kesaj vajze mbiemrin Davas, ateher ajo mund te quhet nje trashgimtare e familjes.

- Me vjen keq por une e kam nje familje tashme!- thash une dhe i pash me keqardhje.

- At..ateher behu dhe vajza jone , derisa Helene te gjendet behu vajza jone. - syte lutes te gruas ishin si nje thike ne zemer.
Kur shikoja ate me dukej sikur shikoja maman time.

- Nese ti nuk do prezantohesh sot si vajza jone...ateher familja Davas do eleminohet e gjitha.
Rrethi i zi nuk i thyen kurr rregullat dhe familjet e tjera ne te kane dashur gjithmon fundin e familjes sone.

Kisha degjuar per nje aleance e familjeve me te famshme mafioze ose vrasese me termin "Rrethi i zi " nga rajoni sekret i policise se Londres.
Mesa mbaja mend personi qe shkaktoj aksidentin e babait tim bente pjese ne kete aleance.
Ende kerkoja hakmarrje per babain tim, ndaj nje mundesi aq e mire per tu afruar me vrasesin, mund te zbuloja dicka ne lidhje me aksidentin 10 vite me pare.

Isha gati te rrezikoja, por perseri te isha vajza e nje familje tjeter, te mbaja nje mbiemer tjeter dhe te panjohur....

- Te lutem ateher vogelushja ime! Na ndihmo!- me kapi burri duar dhe u ul ne gjunje perball meje.
Do te ishte e veshtire te bindja mamin dhe gjyshrit, por nese dua te gjej vrasesin e babit tim jam gati te shkoj ne ferr.

TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅Where stories live. Discover now