"HAKMARRJA"

222 15 34
                                    

Adeliane 💬
Hapa syte e rraskapitur dhe e gjeta veten ne krahet e Matias. U ngrita menjeher dhe pash se ishim perball viles Willson.

Dola nga makina dhe sa do ecja perpara ndjeva trupin me te rend se kurre.

- Shefe!!- berrtiten te gjithe ne nje kohe dhe po shikonin te shqetesuar.

- Jam mire djema...le..le te shkojme brenda.

- Ti ke qe dje qe nuk ngrene asgje dhe as nuk ke pushuar. Trupi yt...

- Trupi im eshte i forte Matia!- i thashe une duke buzeqeshur dhe eca drejte deres se drunjte prej te ciles dola 5 vite me pare dhe u betova se nuk do kthehesha perseri, por qe fati eshte nje surpriz, qe mund te thyej cdo betim.

Hapa deren me force, kur syte e gjyshe Lines, Alanit, Rajanit, Raelit dhe Rines u kthyen te shqetesuar drejte meje.

- Adele...cfare ka ndodhur!?- me pyeti Alani duke pare pistoleten ne doren time.

- Ku eshte Helene Davas!!??- berrtita une dhe ne sekond ndjeva hapat e dy personave prej te cileve ndryshoje gjithcka.

- Adeliane!! Kur te pash te festa nuk i besoja dot syve,  por tani...

- Kurseni fjalet zonja Marta dhe me sillni Helenen ketu!!

- Pse je kaq e ftohte me ne Adele...ti e di se une te dua perseri si vajzen time?!

- Me doni!? Si!? Duke u perpjekur te vrasesh maman time!? Duke u perpjekur te me largoje nga familja ime!? Duke me genjyer!?

- Por...

- Te lutem Marta!- u hodhe  zoti Viktor dhe mori gruan e tij pas.

- Tani me tregoni ku dreqin eshte Helene Davas!- thashe une kur degjova zerin e Robertit pas meje, i cili po terhiqte Helenen brenda.

- Ajo po perpiqesh te largohej shefe!- tha Roberti dhe e hodhi te kembet e mia.

-Vertet mendon se duke u larguar do shpetosh nga duart e mia!? Vertet do shpetosh tani qe femija im dergjet ne ate dreq salle operacioni per shkakun tend!?- berrtita une dhe e gjuajta me pistolet ne krahe.

- E..eshte i gjithe...f..faji yt qe..nuk vdiqe...5 vite me pare!- tha ajo duke mermeritur.

- Ateher cfare faji kishte femija im!- berrtita une duke i drejtuar armen.

-Adele!!- degjova zerin e Aidenit i cili po vinte me vrap pran Alices.

- Mami!! Babi shpetoje mamin! Ajo do vrasi mamin!- po qante vogelushja dhe vrapoje drejte Helenes.

- Cfare po ndodh Adele!? Pse i ke drejtuar armen Helenes!?

- Pse!? Ajo e detyroj ate burre te me vriste mua duke i thene se nese nuk i bindej do vriste familjen e tij. Per fajin e saj femija im sot po lufton me vdekjen.

-Aiden! Ajo do me vrasi. Aiden...bej dicka. Per femijen tone Aiden...

- Mjafte tani Helene Davas! Ai nuk ka asnje te drejte te te shpetoj. - u bera gati te shkrepja armen, kur dora e Aidenit me bllokoj.

- Te lutem Adele...mos u bej vrasese dashuria ime! Ne mund ta zgjidhim ndryshe.

- Ndryshe!? Pra kjo qenka dashuria jote!? Ne rregull ateher, e zgjidhim ndryshe!- thashe une duke drejtuar armen nga Alice.

- Po sikur ta zgjidhim sy per sy e dhemb per dhemb!?- po thoja une duke pare nga vogelushja.

- Jo! Ajo eshte nje femije Adele! Te lutem! Mos u be nje monster!

- Po femija im e mori djalli!!?? Po ai nuk eshte vetem nje femije 5-vjecar!!?? Heh, edhe une qe mendoja se te pakten mund te kishe zemren e nje babai te pakten.

TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅Where stories live. Discover now