"SHTATZENE "

250 20 34
                                    

Adeliane 💬
Tashme e kisha humbur sensin e kohes qe kur erdha te vila ne ishull, por per here te pare ne kaq shume vite ndihesha e lumtur.
Pjesa tjeter e botes ishte thjeshte nje enderr e keqe dhe torturuese, nje lufte e pafundme, fundi i se ciles nuk shihej askund.

Zbrita shkallet dhe shkova ne kuzhine, ku Aiden dhe Adeoni po luanin me video- game.
U ula prane tyre dhe po shikoja e menduar nga dritarja e sallonit.
Pertej atij deti nuk kisha vetem shqetesime, por dhe nje familje qe po me kerkojne ngado.
Hodha syte nga telefoni dhe sapo e mora ne dore fillova te kontrolloja listen e kontakteve.

- Cfare po kerkon dashuria ime!?- degjova zerin e Aidenit i cili me shtrengoje ne krahet e tij.

- Dua te telefonoje mamin dhe te tjeret! Nuk dua qe ata te shqetesohen!- thashe une dhe ne sekonde fytyra e tij mori nje hije shqetesimi dhe mospelqimi.

- Danieli ti tregoje qe jeni mire!- tha ai me nje buzeqeshje te sforcuar dhe me mori ne krahet e tij.

- K..ku po shkon!? Me lesho! Adeoni...ai..

- Adeoni po fle!- tha ai pa i ndalur hapat drejte dhomes se gjumit.

-Po..po telefoni...

- Lere ne tavoline! Nuk te duhet!- tha teksa me vendosi me kujdes ne shtratin perball dhe trupin e tij e pozicionoi siper timit.

- Cfare po...- po thoja une kur buzet e tij me ndaluan te flisja dhe trupi i tij u be kafazi nga i cili nuk do dilja per ore te tera.

- Thjeshte do te tregoje qe je e imja!- tha ai dhe ne sekond ndjeva buzet e tij qe zbriten te qafa dhe duart po largonin fustanin e bardhe qe mbaja veshur.
******
Aiden 💬
Isha mbeshtetur i rraskapitur pran trupit te saj. Leviza disa fije floku nga ajo fytyre e pergjumur dhe po e shikoja teksa flinte si engjell.
E urreja veten qe nuk po e lejoja te fliste me familjen e saj, por frika se mos ma merrnin perseri large ishte me e madhe.
Zilja e telefonit me terhoqi vemendjen dhe sapo mbulova trupin e saj me batanie u largova drejte sallonit per te ngritur telefonaten.

Vendosa telefonin ne vesh dhe sapo degjova zerin e Alanit, me vajti mendja se ai do ta kete zbuluar qe Adele dhe Adeoni eshte me mua.

-Cfare ka ndodhur Alan!?- e pyeta une kur nuk degjova zerin e tij.

- Ti i ke rrembyer Adelen dhe Adeonin?- tha ai pa humbur kohe.

-Po!

- A je i cmendur Aiden!!?? Ivan Adeson ka dite qe ka kthyer gjithe SHBA- ne permbyse vetem per ta gjetur! Je ne vete!? Ti do te hapesh lufte me familjen Adeson!?

- Une nuk kam nevoje te hap lufte me Ivan Adeson! Adele eshte e imja!

- Je cmendur!? Ju nuk jeni martuar!!

- E per cfare me duhet martesa kur me mjafton vetem nje nate ta beje Adelen gruan time!

- Cfare po mendon Aiden!?

-Vetem kur brenda trupit te Adeles do jete femija im do shkoje te vila Adeson.- thashe une dhe mbylla telefonin.

Hyra te dhoma e Adeonit dhe e pashe qe po qante.

- Cfare ke vogelushi im!?- thashe une dhe sapo me pa mua ai fshiu lotet me dore dhe sforcoi nje buzeqeshje te vogel.

-Nuk kam gje babi!

- Mesa shoh me ke ngjare edhe mua diku!

-Ku babi!?

- Edhe une isha vertet nje deshtim per te thene genjeshtra. Tani me trego!

- Thjeshte me ka marr malli per gjyshen, stergjyshin, tre tetot melo-dramatike, reshterin e vjeter, dajen dhe tezen..Matia, Robert..te gjithe!- tha ai me lotet varge ne fytyre dhe u struke ne krahet e mi.

TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅Where stories live. Discover now