"NDAN JETES DHE VDEKJES"

243 16 32
                                    

Pas 1 muaj...
- Te lutem me lejo te dal nga dhoma Robert! Pse nuk me lejoni as te flase me Adelianen!?

- Te tregova qe shefja nuk eshte ketu tani Matia! Ajo eshte large per nje pune!

- Atehere mund ta marr ne telefon! Me jep telefonin Liam! Forca tani djema mos me rrini si statuja.

- Me vjen keq Matia por ti nuk duhet ta besdisesh ate!

- Jo! Betohem! Dua vetem ti degjoje zerin Robert!

- Do qe ajo te kthehet dhe te shoh ne kete gjendje! Do qe ajo te marri vesh qe ke humbur aftesine per te ecur! Me thuaj e mori djalli Matia!

- Nuk e dua kete gje Xhon! Por ...

- Mbylle kete diskutim Matia! Nuk do dalesh nga dhoma derisa te te themi ne!

- E kuptova Ronald!

-Bene mire ta kuptosh!- tha Xhoni dhe te kater u larguan me nxitim nga dhoma.

Sapo djemte dolen nga dhoma Stivi erdhi duke vrapuar drejte tyre.

- Cfare ka ndodhur Stiv!?

- Ro..Ronald! A..Adele po humbet femijet! Doktoret thane se nuk mund ta levizin nga dhoma pasi mund te vdesi!

- Cfare!? Ku jane doktoret!?

- Ata po perpiqen ta mbajne te gjalle nenen...por femijet.- tha Stiv i tmerruar.

- Po te tjeret ku jane!?

- Zonjes Maria, Adeonit dhe Gjyshe Lines i bene doktoret qetesues dhe tani kane rene ne gjendje gjumi. Zoti Ivan e ka humbur fare,por po kujdeset Mikaeli per te. Aideni...ai ka kaluar ne gjendje shoku! Nuk po reagon fare! Te tjeret jane te tmerruar! Cf..cfare do ndodhi Xhon!? Nese asaj i ndodh gje...

- Mos e thuaj ate! Morem vajzat ne telefon dhe tani jane duke ardhur. Ilsa dhe Endi jane mjeke profesioniste!

- Ke te drejte Robert! Ejani!
****
- Cfare po ndodh me keto zera!? Duhet te dal nga ketu!- tha Matia dhe doli duke u zvarritur nga shtrati.

Edhe pse kembet tashme nuk mund te levizte, per arrinte te qendronte i mbeshtetur pas murit dhe te ecte duke u zvarritur.

- Ku jane te tjeret!?

- Hej djema..ku..- po thoshte ai kur pa doktoret qe vraponin drejte dhomes se Adeles dhe pasi ktheu koken pa Aiden te mbeshtetur pas murit dhe dukej sikur kishte kaluar ne gjendje shoku.

- T..te lutem...bej qe mos...mos te jete ajo qe mendoje..- mermeriste duke u zvarritur deri te dera e hapur, por sa ngriti shikim dhe pa femren perball me aparatura spitalore dhe doktoret qe perpiqeshin ta mbantin ne jete ra pertoke duke qare.

- Cfare dreqin kerkon ketu Matia! Te thashe qe mos te dilje nga dhoma!- i berrtiti Xhoni sapo erdhi prane Xavierit dhe te tjereve duke vrapuar.

- A..Adele! M..me lini te shkoje te ajo! Kjo eshte thjesht nje enderr e keqe! Zgjohu Adele!- po berrtiste Matia pasi Ronaldi po e largonte nga dhoma, por nje dore tjeter e mori nga krahu dhe e perplasi pas murit.

-Cfare po bene Aiden! Leshoje!- po i berrtiste Alani dhe Rajani sapo erdhen.

- Ti je ende gjalle!! Je ende gjalle kur dashuria ime eshte ne lufte me vdekjen per fajin tend! Nese ti do kishe vdekur ajo nuk kishte arsye pse te shkonte pas Helenes! Ti duhet te vdesesh jo gruaja ime...jo bebet e mia!

- F..faji im!? A..ajo... per fa...fajin tim...- filloje te belbezonte Matia.

- Po! Prandaj duhet te vdesesh!- berrtiti Aideni dhe sa do gjuante Matian me pistolet, dora e Alexit dhe Xavierit e larguan nga Matia.

TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅Where stories live. Discover now