Pas 1 jave....
Helene💬Jeta eshte cuditerisht ironike. E lindur ne nje familje te pasur me te gjitha kushtet dhe edukaten. Nje familje ku te gjithe tregonin kujdes dhe nuk me duhet te ngrija njerin gishte per te punuar. Mesova rregullin themelor te asaj jete ne pamje aq e deshiruar. Mes shume familjesh ,jo ndryshe nga e imja, shikoja si vriteshin vetem per pasuri dhe pushtet.
Duke u rritur ne vet ferrin e fshehur brenda parajses, mesova se vetem pushteti, fama dhe pasuria te falin gjithcka.
U ngrita me e forte, por me nje cmim qe sot e quaj te pavlere...hoqa dore nga shume ndjenja dhe emocione qe me benin te dobet.
Dashuria, familja, besimi, sakrifica per te tjeret , sipas meje ishin pengesa ime per tu bere e persosur.
Tashme u rrita ne skuta dhe klube oreve te vona te nates, u shoqerova me lloje- lloje njerzish rregullat e te cileve ishte vetem te defreheshin oreve te vona dhe alkooli, dihani dhe lloje- lloje arome qe ndizte atmosferen.
Ndoshta per dike tjeter mund te dukej si ferri mbi toke, por per mua ishte parajsa.
Pse me duhej nje shpirte dhe trup i paster, kur tashme i shita gjithcka djallit? C'me duhet dashuria, kur nuk eshte e dobishme te me jap pushtet dhe pasuri ose fame. Familja eshte thjesht nje shandan i cmuar, por qe nuk te duhet me kur sheh se po ndryshket. Besimi eshte i vlefshem vetem per dike qe ndan te njejten hije me mua.
Kur per nje engjell krenaria dhe lumturia jane levdatat dhe te mirat e botes, per mua jane fyerje dhe sharjet e njerezve te pavlere qe se shohin se po jetojne ne ferrin ku ata si une e quajne parajse.
E ndalova levizjen e lavjerresit te jetes sime ne nje drejtim. E lidha qe te lekundet vetem majtas, te kunderten e te djathtes dhe te kunderten e te mires.
Linda nje djall dhe si e till po e shijoj kete jete.- Helene e dashur!?- erdhi gruaja elegante me sy blu dhe floke te shkurter, qe per shume vite e quaja mama. Isha nje sozi e nenes sime ne pamje dhe kjo kishte te mirat e veta, meqe mamaja ime Marta Adeson Davas ishte nje femer terheqese dhe e bukur, por qe tani keto benefite mi trashegoj mua.
- Cfare kerkon ne dhomen time?
- Duhet te behesh gati per festen sot bija ime, ti e di sa e rendesishme eshte pjesmarrja e trashgimtares se re te familjes Davas.
- Heh! Nje familje qe prezantohet pa trashgimtaret e tyre, eshte e padobishme dhe si rregull e kesaj aleance ferri ku jetojme, " gjerat e padobishme " eleminohen!
- Te lutem mos fol keshtu bija ime! Nese ti nuk vjen sot, e gjithe familja jone do vritet. Keto jane rregullat.
- Pra "Rrethi i zi " do me kurseka lodhjen per te zhdukur nje dobesi me shume!
( rrethi i zi eshte nje aleance e familjeve me te famshme dhe pushtetshme te vrasesve dhe mafjes nga cdo vend i botes. Kane rregulla strikte dhe kush dezerton, tradheton ose behet familje e padobishme per aleancen do te eleminohet menjeher).
- Mjafte tani Helene! Mos do te vrasesh familjen tende keshtu?- u degjua zeri i burrit me tipare te errta dhe sy ngjyre jeshil, te cilin e therrisja baba.
- Edhe cfare pastaj Viktor Davas!? - u drejtova me nje buzeqeshje ironike.
-Si mund te kemi lindur nje djall!? Per vite me radhe te mesuam shume gjera si te mbjetoje ne kete bote, por sado qe u perpoqem, kurr nuk mundem te te mesonim dashurine, besimin dhe sakrificen per familjen!
- Nuk i mesova kurr, sepse ato ndjenja ishin si nje barre per mua, ishin te pavlera dhe me benin te dobet!
- Te betohem se nese largohesh kesaj radhe, nuk je me vajza ime dhe kjo familje nuk do te kete me vend per ty gjithe jeten! Therrisni rojet dhe cojeni ne dyqan te blej fustanin e mbremjes dhe mos ia ndani syte!- urdheroj prere dhe u largua drejte koridorit me gruan e tij.
-Nuk me intereson familja te me intetesonte sot!- thash une dhe mora numrin e pare ne ekranin e telefonit.
- Bej gati biletat per sot Xheren, sepse do zhdukemi nga Londra dhe Anglia pa perenduar dielli.
YOU ARE READING
TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅
RomanceADELIANE MEJER èshtè njè vajzè 18 vjecare, jeta e sè cilès shkatèrrohet para 10 vitesh kur i ati Adeon Mejer, nje shef policie ose Sherifi hero qè i thèrrisnin nè gjithè Londrèn vdes nè njè aksident tè dyshimt. Pas vdekjes sè tij Adeliane gjenè dhe...