Adeliane 💬
Pas fjaleve te Matias ne dhome ra heshtja. Ktheva koken nga Xavier, i cili po shikonte i habitur, kurse Aideni dhe Eduardo kishin ngrire ne vend.- Jo..jo! Si eshte e mundur!? V..vajza ate nate ne hotel nuk mund te ishte Helene Davas! Ajo ishte Adeliane! Adeliane dhe Adeoni jane familja ime...nu..nuk gabohem! E mbaj mend fytyren e saj!- berrtiti Xavier dhe kapi doren time.
- Cfare dreqin po thote ky!? Me duket se do me ngeli ne dore!- mermeriti Aideni duke kercitur dhembet nga inati.
- Po Aiden Willson! Adeliane eshte vajza me te cilen fjeta para 5 viteve dhe Adeoni eshte femija im! Ti je i martuar me Helene Davas!- foli perseri Xavier i sigurt.
- Kaq e kishte surrati i ketij! Do ta ballcamos!- foli neper dhemb Aideni dhe sa do gjuante Xavierin dora e Stivit dhe Alexit e ndaluan.
- Me leshoni! Si guxon ky shemtira te thote se ka fjetur me Adelen time!? Kushedi sa here e ka enderruar gruan time ne shtratin e tij! Do ia hap gropen!- filloje te uleriste Aideni.
- Mbylle ate dreq goje Aiden! Nuk e sheh qe Matia po fle!- berrtita une dhe ne sekond ai uli koken.
- Adeliane!?
- Edhe ti Xavier! Nuk e kam fare mendjen te idjotesirat e tua, dhe xhelozirat e atij tjetrit me Matian ne kete gjendje!- pash te dy me inat dhe ata pohuan me koke.
- Si eshte e mundur qe Alice eshte femija i Xavierit, kur Aideni eshte martuar me Helene Davas!? Madje ate nate edhe une e pash fytyren e vajzes, dhe ajo ishe ti!- u kthye Alexi duke pare nga une.
- 5 vite me pare nuk isha une Xavier! Para 5 vitesh, ne naten e 15 korrikut une isha ende ne lidhje me Aidenin.
- Por si eshte e mundur...ajo..
- Xavier! Ti e ke ngaterruar Helenen me mua sepse ne ishim ende sozi te njera tjetres. Keto 5 vite Helene ka ndryshuar aparencen e saj, por shiko foton e saj para 5 vitesh. - thashe une dhe sapo Xavier pa foton ra ne gjunje.
- Por si...
- Sepse mamaja ime dhe mamaja e Helenes ishin motra binjake! Ato ishin te dyja vajzat e Ivan Adeson!- tregova une dhe ndjeva gjakun te me zjente nga urrejtja per ate femer, qe kishte trasheguar aparencen time, por shpirtin e vet djallit.
- Atehere ajo femer na beri te gjithe budallenj! Per 5 vite me radhe si nuk e kuptova e mori djalli! Ajo hyri ne familjen Willson me femijen e nje burri tjeter! Nese do ta kisha ditur do ti kisha larguar nga shtepia ime!- po thoshte Eduardo kur e berrtitura ime e ndaloje.
- Mos e tepro Eduardo Willson!! Pavarsisht cfare Helene Davas ka bere, Alice eshte me e pafajshmja ne kete mesele! Mos fol ne nje menyre te tille per nje femije te pafajshem, se nese ti do hidhje ate vogelushe ne rruge, nuk do ishe me i mire se Helene!- thashe une dhe ai uli koken dhe doli nga dhoma.
- Po tani!? Alice eshte ende ne rrezik! Vogelushja ime eshte ne rrezik. C..cfare dreq babai jam une!- tha Xavier duke qare.
- Ajo eshte edhe femija im Xavier Misaki! Une nuk e le ate ti ndodhi gje!- tha Aideni duke pare nga Xavier.
- Ju te dy do qèndroni ketu! Une do shkoje te vajza!- thashe une pasi dola nga dhoma me Xavierin dhe Aidenin pas.
- Cfare po thua Adele! Eshte e rrezikshme per ty! Mos harro se je shtatzene!- berrtiti Aideni.
- Une do ta mbroje femijen tim!
- Jo!! Mos harro se ai eshte edhe femija im! Ti nuk mund ta mbrosh ate vetem...ti..
- Mos harro se une e mbrojta Adeonin kur ti nuk ishe prane meje Aiden!- thashe une dhe ne sekond ai ngriu ne vend.
- Adeliane!!! Matia....rrahjet e zemres se tij... ai ka hemoragji perseri! - erdhi Stivi i shqetesuar.
- Cfare dreqin po bejne doktoret!
- Ata jane ne dhome po perpiqen ta mbajne ne jete!
- Jo! Matia!- vrapova drejte dhomes, kur sapo hapa deren pash ate qe po kollitej pa ndalim dhe nga goja i dilte gjake.
- Ma..Matia! Ti nuk mund te me lesh tani! Nuk e pranoje te te humbas edhe ty!- berrtita une me lotet varge ne fytyre.
- Zonjushe! Dilni nga dhoma!- tha nje doktor dhe ne sekond une e perplasa pas murit dhe i drejtova pistoleten qe mbaja ne brez.
- Nese Matia vdese, ju do vdisni me te! Shpetoje ate ose do ju zhduk nga faqa e dheut!- po ulerisja une ,por lotet ende nuk kishin te shteruar.
- Shefe!! Te lutem qetesohu!- erdhi Ronaldi me te tjeret duke vrapuar.
- Ai do te sherohet shefe!- tha Liani duke buzeqeshur hidhur.
- Helene...ky eshte faji i saj! Do ma paguash Helene Davas!- ulerita une dhe sapo u nisa drejte deres, dora e Aidenit me bllokoj.
- Cfare dreqin do!?
- Te lutem Adele! Qetesohu vogelushe!- tha gjyshe Lina e shqetesuar dhe Rene me erdhi prane.
- Nuk do ta le ate femer! Nese Matia vdese...
- Ai nuk do vdesi Adeliane! Nese je ti e dobet, si prete qe ai te jete i forte!?
- Jo gjyshi! Une isha e dobet qe se mbrojta dot! Kur ai luftonte me vdekjen ku dreqin isha une!?- thashe une duke qare me ze.
- Ndalo Adeliane! U jam burri yt dhe babai i femijeve te tu! Nuk lejoje te shkaterrosh jeten tende per nje person tjeter! Edhe nese vdese, le te vdesi! Ndoshta atehere ti nuk do beje keshtu!- tha Aideni dhe ne sekond nje grusht i imi e hodhi ne toke.
- Si..si guxon ti!? Ai person ne ate dhome ishte gjithmon prane meje per 5 vite me radhe! Ishte kraharori ku une kaloja netet duke qare dhe mbeshtetja kur ndihesha vetem! Mos guxo as ta krahasosh veten me Matian, se do te humbasesh ne fund!!!- berrtita une dhe u largova me vrap drejte makines.
- Do ma paguash me gjak kete qe me bere Helene Davas!! Me prite sozia ime, me prite Helene Davas....sepse sot do ta njohesh djallin e vertet te kesaj historie!- mermerita une neper dhemb dhe u largova nga vila Adeson per te fshire emrin e pare ne listen time!
- Ndiqeni mbesen time! Cfare dreqin beni!? Nese Adelianes i ndodh gje betohem se une Ivan Adeson do laj duart me gjak perseri pas 20 vitesh!- u degjua e berrtitura e Ivan Adeson, kudo neper vile. Nje e berrtitur qe ngriti ne kembe cdo njeri brenda asaj perondorie gjigande.
- Cf..cfare po ben baba!?Ti..ti ende nuk e ke marre veten!
- Adeliane eshte me e rendesishme Maria! Qendo ne vilen Adeson me te tjeret! Une do te kthehem sapo te marr pas mbesen time.
- Do vije edhe une gjenaral!
- Zhduku nga syte e mi Eduardo Willson! Edhe ti je nje armike ne syte e mbeses sime. Nese ne fund ajo nuk do zgjedhi te te vrasi, do jem une ai qe do fshi lotet e gjithe ketyre viteve te mbeses dhe familjes sime me gjakun tend!
- Kjo nuk e ndryshon faktin se ajo eshte mamaja e femijeve te Aidenit!
- Mos enderro shume Eduardo Willson! Ti e degjove me veshet e tu se cili eshte personi me i rendesishem ne zemren e saj. Burri qe po lufton me vdekjen ne ate dhome e beri mbesen time te dali nga kontrolli. Ajo mund ta doje Aidenin, por nuk e ndryshon faktin se edhe e urren ate po aq sa e do! Ne fund une do beje te mundur qe djali yt te zhduket nga zemra e mbeses sime!- tha Ivan Adeson dhe u largua duke e lene Eduardon te humbur.
*********
Ka kaluar kohe qe nuk kam postuar kohet e fundit! Shkolla dhe provimet po ma marrin shpirtin!
Cfare do i ndodhi Matias se gjore!?
Do mundi Adeliane ta gjej Helenen dhe aq me teper ta vrasi ate?
Cfare ka ndodhur me Alicen e vogel!?
Ku bazohet siguria e Ivan Adeson!?
Cfare vendi ze Matia ne zemren e Adeles !?
Si do reagoje Aideni nga kjo ane e re e dashurise se tij!?
Tashme qe dy sozi do perpiqen te zhdukin njera tjetren, Cfare do sjelli fundi!?
azure_writer
AntigonaFataj
InaQershori
Anastaglia31
adelajda1
k_elezi
cutenatali
Dhe gjithe te tjeret shpresoje shume tu pelqeje pjesa ❤
YOU ARE READING
TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅
RomanceADELIANE MEJER èshtè njè vajzè 18 vjecare, jeta e sè cilès shkatèrrohet para 10 vitesh kur i ati Adeon Mejer, nje shef policie ose Sherifi hero qè i thèrrisnin nè gjithè Londrèn vdes nè njè aksident tè dyshimt. Pas vdekjes sè tij Adeliane gjenè dhe...