"HISTORIA E HARRUAR "

216 17 22
                                    

Adeliane 💬

4 muaj me von....
Keto 4 muaj ishin te mjaftueshme per mua qe me ne fund te doja Aidenin ne te njejten menyre sikurse ai me donte mua.
Pas festes nuk e pash me plakushin Adeson dhe Mikaelin rrotull, por kur mora vesh se ai ishte larguar per disa muaj nga Anglia, me erdhi keq qe si pershendeta.
Keto kohe perpiqem ti rri large familjes Davas, pas gjithckaje qe zoti Adeson me tregoj, por zonja Marta vazhdon te bindi veten se une jam vajza e saj tashme.
Shkoj gjithmon ne shtepi, pasi keto dite gjyshja dhe gjyshi nuk ndihen mire, madje mami i le perseri pa pire ilacet e zemres, por te gjithe thone se do kaloje gjithcka.
Vajzat kane filluar pune ne nje supermarket dhe po bejne plane per shkollen e larte, pasi edhe disa jave i ndan.
Oriana do te vazhdoj per avokate, kurse Ilsa dhe Endi i kane syte te doktoratura.
Ilsa do jete nje gjinokologe, kurse Endi kardiologe.
Tallem shpesh me to dhe i them se do vdes ne duart e tyre, por nuk me ecin shakat me ato te dyja.
Une nga nje ane jam e lumtur pasi edhe 2 dite me ndajne nga ditelindja e 19 dhe me ne fund pas dy ditesh do behem pjese e forcave te policise sekrete, sikurse babai im.
Rina, Rajani dhe Raeli u kthyen ne France, por do kthehen perseri pas disa muajesh.

Tashme te gjithe e kane marr vesh afrimitetin tim dhe te Aidenit, ndaj kane nisur pergatitjet e dasmes, gje qe per mua duket e tepert.
Keto 4 muaj me shume me ka shqetesuar sjellja e Aidenit.
Ndonjeher e shoh teper te shqetesuar, vecanerisht kur eshte perball zotit Eduardo.
Duket sikur fsheh dicka e cila i jep frike dhe shqetesim ne te njejten kohe, por keto shqetesime duket sikur kane te bejne me mua, pervecse zotit Eduardo.

Keto muaj Aideni nuk me ka marr me ne vilen Willson, sikur te doje te me fshehi nga dicka ose nga dikush.
Kjo sjellje e Aidenit nisi para 3 muajesh, kur rreshteri me tha se babi dhe zoti Eduardo ishin miq te vjeter, ndaj do shkoja te pyesja zotin Eduardo per kete, nese nuk do ishte per Aidenin i cili me largoje pa e takuar.

- Cfare po mendon e dashura ime!?🤔- degjova zerin e Aidenit i cili me largoje nga mendimet e ngaterrura ne koken time.

- Asgje me rendesi...th..thjesht shpresoje te jem nje oficere e zonja si babi im!😔

- Sigurisht qe do jesh hutaqa ime!😌- tha ai dhe me puthi lehte ne faqe.

- Nese ndonje atje te puna ngacmon oficeren time te bukur, ai thyej une turinjt!😤

- Nuk do jete nevoja, se do me duhet te te fus ne burge pastaj. 😈

- Mjafton qe te me fusin ne burge duart e tua grua e dashur😏!- tha ai me nje buzeqeshje djallezore ne fytyre.

- M..Mjafte u talle dhe shko futu punes tani. Mos harro qe Alani ka qe ne mengjes qe po te pret!😡

- Lere te presi deri ne darke ateher! Une jam burre i martuar tani, ndaj do edhe gruaja kohen e saj!😎

- Nuk jemi martuar akoma gjeni!😑

- He se neser ne mbremje do martohemi, por c'ndryshim bene nje dite!?😁

- Po Po! Tani ik zhduku 👿!- i berrtita une dhe ai u largua drejte makines duke qeshur.
******

Aiden💬
Vetem kur e mendoja se neser Adeliane do ishte gruaja ime, zemra gati sa nuk me dilte vendit.
Me ne fund pasi te vendosja unazen me gure ne gishtin e saj, ajo do ishte e imja me cdo te drejte dhe ligje te kesaj bote.
Tani ajo ende ka krahet e bardhe qe e marrin ne cdo kohe large meje, por neser keto krahe do te do te lidhen me nje zinxhire te arte dhe do kthehen vetem tek une.
Tashme qe ajo me dha zemren mua, nuk do lejoja te shkuaren te me marri large saj.

Nga mendimet me zgjoje zilja e telefonit.

- Fsheha cdo informacion qe me kerkuat per Adelianen zoti Aiden.

TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅Where stories live. Discover now