Aiden 💬
Kishin kaluar 2 ore qe kur u larguam nga ishulli dhe Adele nuk ka ndaluar nje sekond se berrtituri.
Lajmi mire eshte se edhe 1 ore dhe helikopteri do zbresi perpara viles Adeson, ku te gjithe po presin.-Si eshte e mundur!? E di se ti mi ke nderruar ilacet Aiden!! Tani per fajin tend jam shtatzene!! -uleriste me sa kishte ne koke.
- Edhe!? Ti je gruaja ime!! Kjo eshte e drejta ime te lija shtatzene gruan time!- i thashe une me nje buzeqeshje djallezore ne fytyre.
- Atehere do jete detyra ime te te kepus nje shkelem dhe te le steril per gjithe jeten!!- mu kthye ajo e kuqe nga nervat.
- Mami!! Nuk e di se kush eshte me bezdisese! Helikat e helikopterit apo ulerimat e tua!?- tha Adeoni pa e hequr vemendjen nga telefoni.
- Adeon Adeliane Mejer Adeson!! Jam mamaja jote!!
- Edhe Aiden Willson eshte babai im! - tha Adeoni me nje buzeqeshje djallezore.
- Epo bej baba te te ngjaj!- tha Adele dhe u ul e lodhur.
- Une e dua nje vella ose nje moter te vogel mami! Ti pse nuk e do!?- pyeti Adeoni duke pare nga Adele.
- Jo i vogli im!! Une e dua kete femije...ai eshte gjaku im! - tha ajo duke buzeqeshur embel.
Per nje moment ajo buzeqeshje e embel u kthye me e hidhur se helmi.
Arrija te shikoja nje perde lotesh ne syte e saj te bukur. E dija qe une isha shkaku i ketyre loteve. Pavarsisht se une do jem pran saj ne te ardhmen, nuk e ndryshon faktin se e braktisa kur ajo kishte nevoje per mua ne te shkuaren.Ktheva koken nga Adeoni qe tashme e kishte zene gjumi dhe me pas u ula prane Adeles.
Ajo rrinte e heshtur duke pare qiellin. Mbeshteta koken prane saj dhe doren ia vendosa lehte te barku.- Cfare do tani Aiden!? Largohu!- tha ajo pa e hequr vemendjen nga qielli.
- Me fal dashuria ime!
- Per cfare po kerkon falje tani Aiden!?
- Qe nuk isha prane teje kur lindi Adeoni! Qe nuk u bera nje krahe per ty! Qe nuk te fala nje familje te lumtur! Te lutem Adele!! Jepi jeten ketij engjelli ne trupin tend dhe me fal perseri emrin baba!
- Premtimet thyhen Aiden! Premtimi qe me bere kur do martoheshim para 5 vitesh u harrua me kohen dhe une mbeta vetem! Ndoshta edhe kesaj radhe do thyhet perseri!- tha ajo dhe disa pika lot i rreshkiten faqeve.
- Mos e thuaj kete dashuria ime! Nese nuk i beson fjalet e mia, atehere beso nje tjeter premtim! Lere Adeonin dhe foshnjen tone te palindur ende te jene premtimi yne i pare dhe i fundit.- thashe une dhe e perqafova forte prane vetes derisa e mori gjumi nga lodhja.
- Te dua kaq shume Adeliane! Te humba njehere, por kesaj radhe nuk do e le me doren tende per gjithe jeten!
*****
Sapo helikopteri zbriti perpara viles Adeson mora Adelen ne krahet e mi dhe zgjova Adeonin nga gjumi.
Sapo i thashe se erdhem ai doli nga helikopteri duke vrapuar i lumtur, kurse Adele ende flinte si engjell ne krahet e mi.Sapo bera disa hapa me Adelen ne krahet e mi, ngrita shikimin dhe perball nesh ishte e gjithe familja Willson me teta Marian dhe binjaket te cilet po prisnin te shqetesuar.
- Cfare ka Adele!? Si eshte ajo!?- u hodhen gjyshe Lina dhe teta Maria ne nje kohe te shqetesuara.
- Mos u shqetesoni! Ajo eshte vetem pak e lodhur.- thashe une dhe ato tunden koken.
- Si te shkon mendja te rrembesh teze Adelen torollaku numer dy!- degjova zerin acarues te vajzes 10 vjecare.
- Ajo eshte gruaja ime, ndaj kam te drejten ta rrembej Rael!- thashe une duke buzeqeshur djallezisht, kurse ajo po vlonte si tenxhere me presion.
YOU ARE READING
TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅
RomanceADELIANE MEJER èshtè njè vajzè 18 vjecare, jeta e sè cilès shkatèrrohet para 10 vitesh kur i ati Adeon Mejer, nje shef policie ose Sherifi hero qè i thèrrisnin nè gjithè Londrèn vdes nè njè aksident tè dyshimt. Pas vdekjes sè tij Adeliane gjenè dhe...