"MYSAFIRI I RI"

217 17 34
                                    

Aiden 💬.
5 dite nga largimi i Adelianes dhe vogelushit tim, 5 dite qe kur humba shpresen se ajo mund te me donte perseri, se mund te ishte edhe njeher ne kete jete familja ime, familja per te cilen enderrova 5 vite me radhe.

Qe kur u kthyem nga spitali nuk mund te dal nga dhoma, nuk mund te perballem me syte e te gjitheve, e aq me teper te shoh te vetmen femer qe me shkaterroje jeten dhe mos ta vrase.
I perhumbur ne erresiren e dhomes degjova perplasjen e deres dhe gjyshen te hynte brenda e shqetesuar.

- Aiden...Ed..Eduardo ka cmendur!? Ai do te vrasi Helene Davas!

- Me ne fund e pa se cfare femre ka pranuar ne kete familje dhe si gruan time!

- Aiden! E di cfare femre eshte Helene Davas, por..por eshte Alice ajo qe me shqeteson! Ajo vogelushe nuk e meriton kete jete Aiden.

- Vetem per Alicen po e beje ateher!- thashe une dhe u largova drejte shkalleve e me pas ne sallon.

Ktheva syte nga dera ku babai im kishte hedhur Helenen dhe i kishte drejtuar armen.
Syte me shkuan te fytyra e kesaj te fundit e cila nuk shprehte asgje. Ne fytyre i dallohej vetem nje buzeqeshje prej te cmenduri qe me teper te bente ta meshiroje.

- A..Aiden ~~ Edhe ti erdhe ne feste burri im i gjore zemerthyer!- degjova zerin e saj dhe ndjeva shikimin provokues drejte meje.

- Cfare po behet ketu!?

- Kjo femer kishte punesuar dike te vriste nipin tim! Ajo dhe Austini kishin planifikuar gjithcka pas shpines sime!! K..kjo eshte e pafalshme!!!

- Pra me ne fund e kuptove gabimin tend baba...por kam frike se e kuptove von, sepse do apo s'do ti, Alice ende eshte e vogel per te humbur nenen e saj!

- Une do te kujdesem vet per Alicen, por kete femer e dua te zhduket nga kjo familje!- u kthye Eduardo duke mbajtur armen perpara vetes.

- Hehe~~ Nese une largohem Alice do vije me mua! Nese une shkoje ne ferre edhe gjaku im do me ndjeki pas!

- Mjafte tani Helene Davas!!Mos e perfshi Alicen ne cmendurite e tua!

- Pse Aiden!? Cfare ka i dashur!? Alice eshte E IMJA! Kur i ati i saj do familjen tjeter, ajo me ka vetem mua!

- Ketu ke te drejte Helene Davas! Nuk do largohesh nga kjo shtepi!

- E dija!! E dija qe nuk do me lije kaq lehte Aiden...- po thoshte ajo kur e mbertheva me force te floku dhe i peshperita afer veshit.

- Do jetosh ne kete shtepi,  dhe do te beje te lutesh te kishe vdekur nga duart e Eduardo Willson!

- C..cfare!?

- Roje!!! Mbylle Helene Davas ne bodrum dhe mos e lini te dali pa thene une!!! Vetem mbajeni gjalle, pjesen tjeter merruni vet me te!!

- Po zoti Aiden!!

- Aaa! Aiden... Cfare ka ajo femer me te mire se une!? Ajo eshte thjesht nje sozi e gjore e imja!!! Duhet ta kisha vrare vete!

-Ajo femer eshte dashuria ime e pare dhe e fundit Helene Davas!!- thashe une duke pare silueten e saj qe terhiqej nga disa roje.

- B..Babi!? Pse ti e mbylle mamin te bodrumi!? Ajo ka frike atje!

- Mos u shqeteso Alice! Mamaja jote ta bere shume gabime dhe meritonte te denohej! Babi e denoje ate, por ti duhet te behesh vajze e bindur dhe nuk duhet te shkosh te ajo!

- Ne rregull babi!

- Tani shko me gjyshe Linen dhe teta Rinen! Ti duhet te ishe ne kopesht tani Alice!- thashe une dhe ajo u largua me nxitim nga makina.

TÈ KUNDÈRTAT E NJÈ BOTE!✅Where stories live. Discover now