Mike's POVΌχι. ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΊΔΕ ΑΥΤΟ.
Έσπρωξα την Ερις από πάνω μου με ότι δύναμη μου είχε απομείνει και εκείνη παραπάτησε πίσω με μια ενοχλημένη έκφραση αλλά δεν έδινα γ@μημενη δεκάρα.
Η Ελίζα στεκόταν στο τέλος της σκάλας επεξεργάζοντας εμένα και την Ερις.
"Ελίζ...τι κάνεις εδώ?"
Άρχισα να κατεβαίνω τις σκάλες προσπερνοντας κάθε μεθυσμένο κορμί που έμπαινε στο δρόμο μου ενώ η Ελίζα έκανε μεταβολή αγνοοντας την φωνή μου.Γαμώτο έτρεχε τόσο γρήγορα μακριά μου, και το αλκοόλ στον οργανισμό μου δεν το έκανε πιο εύκολο να την κυνηγάω.
"Ελίζα σταματά σε παρακαλώ.ΣΤΑΜΑΤΑ"
Φώναξα απηυδισμένος και εκείνη κόκκαλωσε μερικά μέτρα μακριά μου δίχως να γυρίσει την πλάτη της.Έσφιξε τις γροθιές τις στα πλάγια του σώματος τής και ύστερα γύρισε το σώμα της προς εμένα.
"ΓΙΑΤΙ? ".
Ήταν η μόνη λέξη που βγήκε από το τρεμάμενο στόμα της ενώ πλέον ήταν αντίκρυστα μου.Έβλεπα τα όμορφα μάτια της να γυαλίζουν κάτω από τα φώτα της αυλής.
"Ε-εγω δεν...δεν είχα ιδέα. ΣΤΟ ΟΡΚΊΖΟΜΑΙ"
Ενα ειρωνικο χαμόγελο σχηματίστηκε στα έντονα ροζ χείλη της και σταύρωσε τα χέρια της κάτω από το στήθος της πριν με αντικρύσει κατάματα.
"Πάντα ξερα ότι είχες αυτό το κόλλημα με εκείνη αλλά...αλλά, ξέρεις τι αξίζετε ο ένας τον άλλο. Πήγαινε πες της ότι είσαι ελεύθερος. Και σε παρακαλώ μην μου ξαναμιλήσεις".
Η φωνή της πλέον δεν εκπέμπει οργή αλλά στεναχώρια. Ακουγόταν πραγματικά πληγωμένη. Μετακίνησε το σωμα της μακριά μου και άρχισε να απομακρύνεται με βιαστικά βήματα.
"Όχι, Λιζ....αγάπη μου. Εγω- εγω-"
Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει γρήγορα και το στομάχι μου ανακατευόταν. Το άγχος μου μήπως την χάσω από βλακεία μου με έκανε να ζαλίζομαι και πριν το καταλάβω ό,τι ήπια βρισκόταν στο έδαφος της αυλής του σπιτιού.
Το σωριασμένο μου κορμί έβλεπε την μορφή της να απομακρύνεται από εμένα.
Γαμώτο πως κατεντησα έτσι?
Πώς τα έκανα όλα τόσο σκατα?Silia's POV
"Χει, ξύπνησες!"
Αναφώνησα σιγανα όταν είδα τα παγωμένα γαλαζια μάτια του Κολ να ανοίγουν αργά.
YOU ARE READING
~Cold eyes~
Teen Fiction~Το φως του φεγγαριού αντανακλούσε στα ήρεμα νερά της μικρής λίμνης μπροστα μας και δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από αυτή τη θέα. Το χέρι μου αφημένο πάνω στο παγκάκι και το δικό του ίσα που το άγγιζε. Το μικρό τού δαχτυλακι έσπευσε να αγκαλιάσ...