~Chapter 11~

38 6 11
                                    

Collin's POV

"Εσύ Κόλιν, έχεις ερωτευτεί?"
Ρώτησε ξανά και κοιτούσα μέσα στα μάτια της. Βρίζω νοητα τον εαυτό μου που της έκανε πρώτος την ερώτηση.

Ναι, Σίλια. Είμαι ερωτευμένος με εσένα.

"Εγω-οχι, δεν έχω"

Είπα τελικά και τα μάτια της κοίταξαν κάτω.

Δεν μπορώ να της πω την αλήθεια.
Εάν δεν αισθάνεται το ίδιο, θα την χάσω. Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θέλω.

Δαγκώνει τα χείλη της και μπλέκει τα δάχτυλα της. Αχ τα χείλη της. Πόσο θα ήθελα να τα φιλήσω.

Η ατμόσφαιρα έγινε βαριά ύστερα από αυτήν την ερώτηση. Εκείνη μου απάντησε ότι έχει ερωτευτεί. Ζηλεύω τον άνθρωπο που είναι τόσο τυχερός ώστε να τον ερωτευτεί εκείνη.

"Μήπως πρέπει να πηγαίνουμε?"
Η φωνή της έσπασε την σιωπή που είχε δημιουργηθεί για κάμποσα λεπτά.

"Ναι, ας πηγαίνουμε"

Συμφώνησα και σηκωθηκαμε.

Τα πόδια της παραπατησαν πάνω στον μεγάλο βράχο που καθόμασταν και το σώμα της σκόνταψε πάνω στο δικό μου. Τα χέρια μου τυλίχτηκαν στη μέση της συγκρατοντας της για να μην πέσει.

Ήταν κοντά μου, το άρωμα της εισήλθε στα πνευμόνια μου και έκλεισα στιγμιαία τα μάτια μου για να το απολαύσω. Θεέ μου μυρίζει τόσο όμορφα.

"Συγγνώμη"
Απολογήθηκε και χαμογέλασα.

"Είναι εντάξει"
Την παρηγορήσα και χαμογελασε ντροπαλά .

Λατρεύω να την βλέπω να ντρέπεται.

Sillia's POV

12:08

Ο Κόλιν μόλις με άφησε σπίτι. Δεν ξέρω για πόσο καιρό θα αντέχω να γίνεται αυτό το πράγμα.

Βγαίνουμε καθημερινά οι δύο μας. Ανοίγουμε τις πιο περίεργες και ανούσιες συζητήσεις. Περνάμε τόσο ευχαριστα μαζί αλλά δεν μπορώ να τον έχω δίπλα μου και να μην είναι δικος μου.

Πρέπει κάπως να ξεπεράσω αυτά τα συναισθήματα που μου δημιουργεί από τη στιγμή που ξέρω ότι δεν είναι αμοιβαία.

Σε λιγότερο από ένα μήνα είναι ο χορός των τελειωφοιτων και δεν έχω βρει σύνοδο. Ίσως αυτό με βοηθήσει να ξεχάστω από το όλο θέμα του Κόλιν.

Στο μυαλό μου ήρθε ο Όλιβερ. Δεν πρέπει να τον χρησιμοποιήσω όμως για το δικό μου συμφέρον από την στιγμή που. Δεν του αξίζει.

~Cold eyes~Where stories live. Discover now