Πέρασαν 3 μήνες από τότε που ο Κόλιν μου αποκάλυψε κάποια γεγονότα του παρελθόντος του υπό την επήρεια αλκοόλ.
Την επόμενη ημέρα δεν θυμόταν τίποτα.
Ούτε ότι μου είπε τα εσωψυχα του ούτε που με φίλησε τόσο έντονα που σχεδόν λυποθημησα.Τα πράγματα μεταξύ μας είναι φυσιολογικα και τίποτα παραπάνω από πλατωνικά.
Με πληγώνει το γεγονός ότι μια από τις πιο σημαντικές μέρες της ζωής μου είναι για αυτόν κενή, όμως δεν μπορώ να καταστρέψω αυτό που έχουμε με το να του πω όλα όσα συνέβησαν εκείνη τη νύχτα. Αν ήξερε ότι γνώριζα μπορεί να γινόταν και έξαλλος.
Οπότε τα πράγματα συνεχίζουν ομαλά.
Πολλές φορές κοιμάται με άγνωστες κοπέλες κάνοντας την καρδιά μου να ποναει όμως δεν έχω λόγο σε αυτό. Δεν πρόκειται να του πω πως νιώθω. Αν δεν νιώθει το ίδιο θα τον χάσω. Δεν θέλω να σκεφτώ τι θα γίνει αν τον χάσω .
Με τον Όλιβερ λέμε τα τυπικά. Πολλές φορές μιλάμε και στα διαλείμματα. Ο Κόλιν εξακολουθεί να μην τον συμπαθεί αλλά δεν δίνω σημασία. Πιστεύω είναι καλό παιδί. Γνωρίζω ότι τρέφει αισθήματα για εμένα όμως δεν μπορώ να τον πληγώσω γιατί τα αισθηματα μου για τον Κόλιν ξεπερνάνε το φυσιολογικό. Δεν μπορώ έτσι απλά να τα αγνοήσω.
Η Τζέιν με τον Αλεκ τα πηγαίνουν πολύ καλά. Έχουν ολοκληρώσει την σχέση τους μόλις δύο εβδομάδες πριν. Είναι πολύ ευτυχισμένη με την απόφαση της. Περνάν σχεδόν κάθε μέρα μαζί. Αυτό βέβαια συνεπάγεται ότι δεν περνάω εγώ όσο χρόνο περνούσα συνήθως με την Τζέιν. Δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα επειδή ξέρω ότι πρέπει να βρίσκει χρόνο για όλους μας. Εξάλλου εγώ έχω τον Κόλιν.
Με τον Κόλιν βγαίνουμε συνήθως τα απογεύματα και πολλές φορές τον βοηθάω στην βιβλιοθήκη. Η Ανίτα έχει μια πολύ κοντινή σχέση με τον Κόλιν. Τον νιώθει σαν γιο της. Και εκείνος το ίδιο.
Το μόνο που με στεναχωρεί είναι που ποτέ του δεν μου ανοίχτηκε όπως εκεινο το βράδυ. Πάντα παριστάνει πως όλα είναι καλά και αυτό με κάνει να στεναχωριέμαι για εκείνον.Απόψε θα παμε για ψώνια με την Τζέιν για να διαλέξουμε φόρεμα για τον χώρο αποφοίτησης που γίνεται σε λιγότερο από ένα μήνα.
Έχω βάλει στο μάτι ένα φόρεμα και κάνω οικονομίες για να το αγοράσω.
Η Τζέιν με περιμένει στην είσοδο του σπιτιού μου και με το που κατεβαίνω την αγκαλιάζω.
"Καιρό έχω να σε δω."
Μουρμουρισε την στιγμή που τραβήχτηκε μακριά μου.
YOU ARE READING
~Cold eyes~
Teen Fiction~Το φως του φεγγαριού αντανακλούσε στα ήρεμα νερά της μικρής λίμνης μπροστα μας και δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από αυτή τη θέα. Το χέρι μου αφημένο πάνω στο παγκάκι και το δικό του ίσα που το άγγιζε. Το μικρό τού δαχτυλακι έσπευσε να αγκαλιάσ...