~Chapter 20~

34 6 2
                                    

Collin's POV

1:54

Το σώμα μου παραπατάει μέχρι το δωμάτιο μου. Ήπια πολύ απόψε και δεν είμαι σίγουρος ότι βρίσκομαι στον σωστο διάδρομο.

Βγάζω τα κλειδιά από την τσέπη μου και τα σέρνω πάνω στην πόρτα.

Γαμώτο είμαι πολύ μεθυσμένος για να ξεκλειδώσω την πόρτα.

"Έλα, γαμώτο"
Μουρμουρισα και γονάτισα για να βρίσκομαι απέναντι στην κλειδαρότρυπα.
Είμαι αξιολυπητος.

Επιτέλους. Γύρισα το κλειδί και μπήκα στο δωμάτιο μου.
Αφαίρεσα την μπλούζα μου και την πέταξα πάνω στο αστρωτο κρεβάτι μου.

Δεν θέλω να με μισεί. Δεν θέλω να συνεχιστεί όλο αυτό. Την χρειάζομαι.

Ένας κρότος ακούγεται από την πόρτα και γυρνάω για να αντικρυσω εκείνη να με κοιτάει έξαλλη.

"Θεέ μου Κόλιν γιατί το κάνεις αυτό?"
Σχεδόν ουρλιάζει και νιώθω το δωμάτιο μαζί με εκείνη να αρχιζει να γυριζει .

"Γιατί διαδιδεις αυτά για εμάς? Γιατί με μισείς?"
Με βομβαρδιζει με ερωτήσεις που είναι σχεδόν αδύνατον να απαντήσω σε αυτή τη κατασταση που βρίσκομαι.

Τα μάτια μου αρχίζουν να κλείνουν και νιώθω το δέρμα μου να αγγίζει το κρύο πλακάκι πριν όλα γύρω μου μαυρίσουν.

Sillia's POV

"Γιατί διαδιδεις αυτά για εμάς? Γιατί με μισείς?"
Φωνάζω αφού εισέβαλα στο δωμάτιο του στο οποίο είχε αφήσει μισάνοιχτη την πόρτα.

Τα μάτια του άρχισαν να τρέμουν και τα πόδια του παραπατησαν προς τα πίσω.

Τι συμβαίνει? Τον πλησιάσω και την στιγμή που απλώνω το χέρι μου να τον αγγιξω το σώμα του σωριάζεται στο πάτωμα.

ΘΕΕ ΜΟΥ!
Είμαι εξαλλη μαζί του αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν νοιάζομαι για το αν είναι καλα.
Τον αγαπάω και θέλω να είναι καλά.
Μόλις είπα ότι τον αγαπάω?

Μα τον αγαπάς.

Σφυρίζει η συνείδηση μου και κουνάω το κεφάλι μου.

Τυλίγω τα χέρια μου γύρω απο το σώμα του και τον τραβάω προς το κρεβάτι μπροστά μου .
Είναι πολύ πιο ψηλός από εμένα και μου είναι δύσκολο να τον σηκώσω όμως κάνω ότι καλύτερο μπορώ.

Νιώθω το στομάχι μου να δένεται κόμπος. Δεν θέλω να πάθει τίποτα.

Άφησα το σώμα του να βουλιάξει στο κρεβάτι και ξεφυσηξα εξαντλημένη.
Το αλκοόλ το ένιωθα από μακριά. Πρέπει να είχε πιει πολύ.

~Cold eyes~Where stories live. Discover now