Τα μάτια μου επεξεργάζονται την εικόνα απέναντι μου.
Η κόκκινομαλα μπαργουμαν πλησιάζει τον Κόλιν.
Είναι πολύ κοντά.
Είναι έτοιμοι να ....φιληθουν.Νιώθω τα μάτια μου να θολώνουν και τη στιγμή που ο Κόλιν με παρατηρεί ξεκινάω να απομακρύνομαι.
Δεν το πιστεύω αυτό.
Την ίδια μέρα που μου εξομολογήθηκε πως νιώθει για εμένα ....αααα
Γρυλιζω από μέσα μου και επιταχύνω το βήμα μου αφού τον ακούω να με ακολουθεί."Σίλια, περίμενε. "
Τον ακούω λαχάνιασμενο ύστερα από μερικά δευτερόλεπτα.Το σώμα του με προσπερνάει και με σταματάει.
"Τι κάνεις?"
Ρωτάει προσπαθώντας να βρει την ανάσα του."Σε αφήνω να σαλιαρισεις με την Μπαργουμαν. Ελπίζω να μην σας διέκοψα."
Ξεφυσηξα και κούνησε το κεφάλι του."Όχι, όχι δεν κατάλαβες. Δεν έγινε τίποτα μεταξύ εμένα και αυτής"
Ανακοίνωσε και ρολαρα τα μάτια μου."Κόλιν, σε παρακαλώ. Κοιταξου. Piercing, tattoo, μηχανή. Το καταλαβαίνω. Άλλαξες και μάλλον δεν χρειάζεσαι μια απλή κοπέλα σαν και εμένα να σε εμποδίσει με τον καινούργιο τρόπο που επέλεξες να ζήσεις. Ίσως θα σου ταιριάζε καλύτερα μια μπαργουμαν με δερμάτινες κολλητές φούστες και έντονο μακιγιάζ. Σαν αυτήν"
Αναστεναζω δείχνοντας προς το μπαρ και εκείνος γελάει."Σίλια ακούς τι λες? Επειδή έκανα δύο τάττου και έβαλα ένα σκουλαρίκι δεν σημαίνει ότι σταματάω να είμαι ερωτευμένος με εσένα "
Έσμιξε τα φρύδια του και ένιωσα την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά στις τελευταίες του λέξεις."Σίλια, θέλω να είμαι μαζί σου. Μόνο μαζί σου"
Πλησίασε το πρόσωπο του κοντά μου και ένιωσα ευτυχία στην πρόταση του."Πρέπει να περιμένεις μέχρι να ξεκαθαρίσω τα πράγματα με τον Όλιβερ. Μπορείς να το κάνεις αυτό? Η σου είναι πολύ δύσκολο να μείνεις μακριά από τα θηλυκά?"
Καθαρισα την φωνή μου και εκείνος ρολαρε τα μάτια του χωρίς να πει τίποτα.Τα μάτια μου έπεσαν στα βελούδινα ροζ χείλη του απέναντι μου και ήθελα πολύ να τα νιώσω πάνω στα δικά μου, όμως.....όχι, όχι πρέπει να περιμένω. Συγκρατήσου Σίλια.
"Δηλαδή , δεν μπορώ να σε φιλήσω μέχρι να μιλήσεις σε αυτόν?"
Ρώτησε πλησιάζοντας και άλλο στο πρόσωπο μου και ένιωσα το στομάχι μου να δένεται κόμπος."Ο-οχι"
Καθαρισα την φωνή μου και τα μάτια του εστίασαν στα χείλη μου."Ούτε λίγο?"
Πλησίασε περισσοτερο και τα χείλη μας ίσα που άγγιξαν.
YOU ARE READING
~Cold eyes~
Teen Fiction~Το φως του φεγγαριού αντανακλούσε στα ήρεμα νερά της μικρής λίμνης μπροστα μας και δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από αυτή τη θέα. Το χέρι μου αφημένο πάνω στο παγκάκι και το δικό του ίσα που το άγγιζε. Το μικρό τού δαχτυλακι έσπευσε να αγκαλιάσ...