Αυτό το κεφάλαιο αναφέρεται στην χθεσινή ημέρα μόνο που θα διαβασετε την μεριά της Sillia αντί του Mike
Sillia's POV
Τα μάτια μου ανοίγουν αργά και νιώθω ένα βάρος στο στομάχι μου. Γυρνάω το κεφάλι μου για να αντικρυσω το χέρι του Κόλιν να ακουμπάει πάνω μου ενώ κοιμαται.
Είναι αξιολατρευτος όταν κοιμάται.
Τα ροζ χείλη του είναι μισάνοιχτα και τα βλέφαρα του τρεμοπαιζουν ελάχιστα.Αναπνέει βαριά και το χέρι του με τραβάει πιο κοντά του όταν προσπαθώ να απομακρυνθω για να τον παρατηρήσω καλύτερα. Είναι πανέμορφος..
Τα δάχτυλα μου χάιδευουν απαλά το αψεγάδιαστο πρόσωπο του και τα μάτια του ανοίγουν σχεδόν αμέσως.
Ένα χαμόγελο σχηματίζεται στα ελκυστικα χείλη του που κάνει την καρδιά μου να σκίρτησει.
"Καλημέρα"
Αναφώνησε με βαριά φωνή και χαμογέλασα."Σε πήρε ο ύπνος εδώ χθες"
Γέλασα και εκείνος ξεφυσηξε."Συγγνώμη "
Ανασηκωσε τους ώμους του."Ήμουν πολύ κουρασμενος αλλά ήθελα να σε δω."
Είπε αργά και ξεκούρασα το κεφάλι μου πανω στο στήθος του."Δεν με πειράζει. Ίσα ίσα, είσαι χαριτωμένος όταν κοιμάσαι".
Χαχανισα και τα φρύδια του έσμιξαν."Χαριτωμένος?"
Ανασηκωσε το φρύδι του και ενευσα."Μήπως εννοείς, σέξι? Αρρενωπός? Καυτός?"
Γέλασε και ακολούθησα."Όχι, εννοώ χαριτωμένος σαν μικρο γατάκι"
Τον πείραξα και δεν μπορεσε να κρύψει το χαμόγελο του."Σε αγαπάω"
Αναστεναξε και πέρασε τα δάχτυλα του μέσα από τα μαλλιά μου παραμερίζοντας τα πίσω από το αυτί μου."Και εγώ σ'αγαπω"
Απάντησα και ένωσα τα χείλη μας."Έιιι παιδιά, μερικοί απο εμάς προσπαθούν να κοιμηθούν! "
Η Ελίζα γρυλισε από το κρεβάτι της και γουρλωσα τα μάτια μου. Ξέχασα πως ήταν εδώ."Αν και είστε φουλ γλυκές"
Χαχανισε και έχωσε το κεφάλι της κάτω από το μαξιλάρι της για να μην μας ακούει."Πρέπει να πάω να ετοιμαστώ και σε λίγο θα έρθω να σε πάω κάπου."
Μου έκλεισε το μάτι και με φίλησε πεταχτά στα χείλη πριν φύγει από το δωμάτιο .Σηκώνομαι και αλλάζω σε ένα τζιν και ένα τοπακι. Αφού αποχαιρετήσω την Ελίζα βγαίνω έξω αντίκρυζοντας ένα θέαμα που μου πήρε την ανάσα.
YOU ARE READING
~Cold eyes~
Teen Fiction~Το φως του φεγγαριού αντανακλούσε στα ήρεμα νερά της μικρής λίμνης μπροστα μας και δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από αυτή τη θέα. Το χέρι μου αφημένο πάνω στο παγκάκι και το δικό του ίσα που το άγγιζε. Το μικρό τού δαχτυλακι έσπευσε να αγκαλιάσ...