"και τελικά? Πήγες?"
Ρώτησε η Τζέιν μασουλωντας την πίτσα που παραγγείλαμε είκοσι λεπτά πριν.
"Ναι, του έκανα έκπληξη . Του άρεσε και με ευχαριστησε . Αυτό"
Σταύρωσα τα πόδια μου πάνω στο κρεβάτι και εκείνη με κοίταξε καχύποπτα πριν δαγκώσει ξανά άλλη μια μεγάλη μπουκιά από το κομμάτι της.
"Σαν πολύ δεν τρως εσύ?"
Την ρωτάω και εκείνη παρατάει το κομμάτι στο κουτί της πίτσας κοιτώντας με με γουρλωμενα μάτια.
"Τι εννοείς είμαι χοντρή?"
Ρώτησε τσιριζοντας και ρολαρα τα μάτια μου.
"Δεν είπα αυτό ρε Τζέι."
Γέλασα και εκείνη σταύρωσε τα χέρια της."Σιλ.."
Ψιθύρισε η Τζέιν και ήρθε λίγο πιο κοντά μου.
"Τι έγινε?"
Ρώτησα και εγώ ψιθυρίζοντας χλευάζοντας την."Χθες το βράδυ, εγώ και Ο Άλεκ, παραλίγο να..."
Καθάρισε την φωνή της και τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα.
"Τιιιιι, δηλαδή? Που ήσασταν? Τι ώρα είγινε ? Γιατί δεν μου το είπες?"
Η Τζέιν δάγκωσε τα χείλη της ενοχικά και τα μάγουλα της κοκκινησαν.
"Ήμασταν στο σπίτι του χαλαρά. Βλέπαμε ταινία. Ήταν γύρω στις οχτώ το απόγευμα και, μόλις τελείωσε η ταινία, με-με πλησίασε και ξέρεις αρχίσαμε να-να φιλιομαστε και μετά τα χέρια του άρχισαν να περιφέρονται ξέρεις και σταματήσαμε επειδή γύρισαν οι γονείς του. Νο-νομιζω πως αν δεν είχαν επιστρέψει θα..θα είχε γίνει"
Έκλεισε το πρόσωπο της μέσα στις παλάμες της κοκκινιζοντας.
"Γιατί με ντρέπεσαι καλέ? Δεν έγινε και τίποτα κακό. Αυτα τα πράγματα είναι φυσικό να συμβούν."
Την καθησυχάζω και παραμερίζω τα χέρια της από το πρόσωπο της.
"Απλά, δεν ξέρω. Ένιωθα τόσο έτοιμη και δεν το περίμενα να νιώθω έτοιμη. Καταλαβαίνεις?"
Ρωτάει ανήσυχα και χαμογελάω."Χαίρομαι που νιώθεις έτοιμη με τον Άλεκ . Είναι από τα καλύτερα παιδιά και σου αξίζει. Και την άλλη φορά που θα .... γίνει το μοιραίο να προσέχετε. Αυτό έχω να πω."
Της εξήγησα και εκείνη με αγκάλιασε .
"Αχ τι θα έκανα χωρίς εσένα?"
Ανταπέδωσα την αγκαλιά και όταν πλέον η Τζέιν απομακρύνθηκε με κοίταξε πονηρά.
"Εσύ Σιλ? Δεν μας είπες.. πως νιώθεις για τον Κόλιν"
YOU ARE READING
~Cold eyes~
Teen Fiction~Το φως του φεγγαριού αντανακλούσε στα ήρεμα νερά της μικρής λίμνης μπροστα μας και δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από αυτή τη θέα. Το χέρι μου αφημένο πάνω στο παγκάκι και το δικό του ίσα που το άγγιζε. Το μικρό τού δαχτυλακι έσπευσε να αγκαλιάσ...