*ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΆΔΑ ΜΕΤΆ*
Collin's POV
"Έλα βρε αγάπη μου, μην ανησυχείς θα τα βρούνε τα παιδιά, έλα τώρα εδώ σε μένα"Γκρίνιαξα γιατί το μυαλό της την τελευταία εβδομάδα είναι συνεχώς στην Ελίζα κι έχει στρεσαριστει παρά πολύ.
Ξεφυσηξε και έκατσε δίπλα μου.
Άπλωσα το χέρι μου, το τύλιξα στην μέση της και την τράβηξα πιο κοντά μου.
Ακόμα κοκκινίζει στο άγγιγμα μου. Χαμογέλασε ντροπαλά και ανασηκώθηκα στο κρεβατι μου φέρνοντας το πρόσωπο μου κοντά στο δικό της."Ηρέμησε, όλα καλά θα πάνε"
Ψιθύρισα στο αυτί της και ένιωσα να ανατριχιαζει στις λέξεις μου.Το λατρεύω αυτό.
Της φίλησα απαλά το μάγουλο και ύστερα την μυτούλα της, πλέον είμαστε αντίκρυστα.
Παίρνει και βαθιά ανάσα και με κοιτάει στα μάτια.
Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή όταν με κοιτάει έτσι. Χωρίς δεύτερη σκέψη πιάνω στα χέρια μου το μικρό της πρόσωπο και ενώνω τα χείλη μας.
Εκείνη δαγκώνει απαλά το κάτω δικό μου και εγώ ακολουθώ τις κινήσεις της.
Γαμώτο με τρελαίνει.Τα χέρια της μετακινούνται στο στήθος μου και με ρίχνει προς τα πίσω ενώ εκείνη βρίσκεται από πάνω μου.
"Με τρελαίνεις"
Αναστεναξα με ένα χαμόγελο και εκείνη δάγκωσε ντροπαλά το κάτω χείλος της ενώ έφερε το πρόσωπο της απέναντι από το δικό μου."Και εσύ δεν έχεις ιδέα πόσο"
Χαμογέλασε και συγκρουσε ξανά τα χείλη μας.------------------
"Χει Μάικ, ΜΑΙΚ"
Φώναξα για άλλη μια φορά στον ξαπλωμένο φίλο μου."Πάλι έπινες?"
Ρώτησα ανήσυχα καθώς όταν τον πλησίασα μύριζε έντονα αλκοόλ.
Ανησυχώ για εκείνον, μετατρέπεται σε άλλον άνθρωπο όσο είναι μακριά της.Εκείνος με απομάκρυνε και σκεπάστηκε μέχρι το πάνω μέρος του κεφαλιού του.
"Άφησε με"
Γρύλισε και έκατσα στο κρεβάτι του βάζοντας τα χέρια μου στο πρόσωπο μου."Μάικ.Ξυπνα γαμω. Δεν τελείωσε η ζωή σου. Και στο κάτω κάτω δεν προσπαθήσεις αρκετά να την κερδίσεις. Παραιτήθηκες τόσο γρήγορα. ΒΓΕΣ ΕΞΩ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΠΙΣΩ"
Φώναξα για να το βάλει καλά στο μυαλό του. Να ξυπνήσει επιτελους."Ρε Κολ, νομίζεις δεν την παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο? Δεν αφήνω ότι πιο αξιολυπητο μηνύμα στον τηλεφωνητή της κάθε βράδυ? Και εκείνη τι? Με αγνοεί ΚΟΛΙΝ, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΈΧΕΙ ΚΆΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΜΟΥ"
YOU ARE READING
~Cold eyes~
Teen Fiction~Το φως του φεγγαριού αντανακλούσε στα ήρεμα νερά της μικρής λίμνης μπροστα μας και δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από αυτή τη θέα. Το χέρι μου αφημένο πάνω στο παγκάκι και το δικό του ίσα που το άγγιζε. Το μικρό τού δαχτυλακι έσπευσε να αγκαλιάσ...