Collin's POV
"ξύπνα, σε θέλει ο Μαιρον"
Το πόδι της Άλις με κλωτσαει ελαφρά στο πλευρό και το σώμα μου τινάζεται."Αουτς"
Γρύλισα και πίεσα τα χέρια μου στο σημείο που με χτύπησε.
Το ματωμένο ύφασμα πέφτει από το κεφάλι μου και η Άλις το κοιτάζει εξετάστικα."Μάλλον σε χτύπησα παραπάνω απο'σο χρειαζόταν"
Χλεύασε και λύγισε τα γόνατα της για να βρίσκεται αντίκρυστα μου.Τα δάχτυλα της έσπευσαν να αγγίξουν την πλήγη μου και απομακρύνθηκα αυτόματα.
"Θα φέρω κάτι για αυτό"
Έδειξε με τα μάτια της το κεφάλι μου και σηκώθηκε βιαστικά."Ο Μαιρον θα είναι εδώ από στιγμή σε στιγμή"
Καθάρισε τον λαιμό της πριν βγει από το δωμάτιο.Γαμώτο, το κεφάλι μου ακόμα βουιζει.
Βάζω όλη την δύναμη που έχω στα χέρια μου προσπαθώντας να σηκώσω τον εαυτό μου αλλά δεν τα καταφερνω."Αααααα"
Ουρλιάζω και πέφτω ξανά πίσω.
Δευτερόλεπτα μετά ανεβαίνει η Άλις με ένα πιάτο φαγητό και μια γαζα."Πες μου πως δεν έστειλες αυτές τις αοσχρες φωτογραφίες σε εκείνη".
Μουρμουρισα κοιτώντας το υποτιθέμενο φαγητό στο πλαστικό πιάτο."Αν αυτό θες να ακούσεις"
Χλεύασε και πλησίασε την άσπρη γάζα στην πληγή μου."Γαμώτο Άλις. Δεν θέλω να την χάσω. Γιατί το κάνεις αυτό? "
Σφίγγω τα δόντια μου όταν αρχίζει να δένει σφιχτά το κεφάλι μου."Νομίζεις ότι αυτό ηθελ-".
Σταματάει τον εαυτό της όταν ακούει την κάτω πόρτα να ανοίγει και απομάκρυνεται από εμένα. Ρίχνει μια τελευταία ματιά στο πιάτο μου και με διατάζει να το φάω πριν κατέβει κάτω.
Απλώνω το χέρι μου και σέρνω το πλαστικό πιάτο με το ελάχιστο φαγητό προς το μέρος μου.
Χώνω άχαρα στο στόμα μου ότι υπάρχει και ύστερα αφήνω τον εαυτό μου να πέσει πίσω.
Χρειάζομαι να την δω. Χρειάζομαι να ξέρω ότι είναι καλά.Sillia's POV
"Σίλια, το να κλαίγεσαι 3 μέρες συνεχόμενα δίχως να τρως τίποτα δεν βοήθαει εντάξει? Σήκω να πάμε μια βόλτα. Αλλιώς θα πάρω τηλέφωνο την Τζέιν να έρθει να σε μαζέψει εκείνη"
Με απείλησε η Ελίζα ενώ εγώ χώθηκα περισσότερο κάτω από τα ζεστά σκεπάσματα μου."Δεν θέλω. "
Μουρμουρισα και εκείνη αναστεναξε."Εντάξει. Αυτό ήταν."
Άκουσα να πλησιάζει και τραβηξε δυνατά το πάπλωμα από πάνω μου.
YOU ARE READING
~Cold eyes~
Teen Fiction~Το φως του φεγγαριού αντανακλούσε στα ήρεμα νερά της μικρής λίμνης μπροστα μας και δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από αυτή τη θέα. Το χέρι μου αφημένο πάνω στο παγκάκι και το δικό του ίσα που το άγγιζε. Το μικρό τού δαχτυλακι έσπευσε να αγκαλιάσ...