~Chapter 15~

36 6 21
                                    

Prom day💜

"Επιτέλους ήρθε η μερα"
Τσιριξε η Τζειν και άνοιξε την ντουλάπα μου βγάζοντας το μαύρο μου φόρεμα βιαστικά.

"ίσως γιατί δεν νοιάζομαι εγώ γι'αυτους"

Η φωνή του επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά στο κεφάλι μου σαν καμπάνα.

Οι σκέψεις μου είναι τόσο μπερδεμένες που νομίζω ότι θα τρελαθώ .

"Σιλ. Μην μου πεις ότι ακόμα σκέφτεσαι εκείνον. Σου είπε ξεκάθαρα ότι δεν θέλει να κάνετε παρέα γιατί ακόμα τυραννιεσαι?"
Μουρμουρισε και κούνησα το κεφάλι μου να διώξω τις σκέψεις.

Πέρασαν τρεις εβδομάδες από τότε που μου είπε ότι δεν νοιάζεται για εμένα και ακόμα το επεξεργάζεται ο εγκέφαλος μου. Δεν έχει απαντήσει σε καμιά κλήση μου και στο σχολείο με αποφεύγει φανερα.
Ίσως όταν με φίλησε δεν ένιωθε αυτά που ένιωθα εγώ. Ίσως απλά μετά που με φίλησε συνηδητοποιησε ότι του είμαι εντελώς αδιάφορη.

Έριξα το σώμα μου πίσω στο κρεβάτι και γρύλισα .

"Σίλια. Άκουσε με. Σήμερα θα πας στον χορό φορώντας αυτό εδώ το καυτό φόρεμα και θα καταπλήξεις τον αντρικό πληθυσμό. Οπότε πάρε την περηφάνεια σου και τα καλλυντικά σου και πήγαινε στο μπάνιο να σουλουπωθεις."

Απαίτησε και μου έδωσε το φόρεμα στα χέρια .

(Το φόρεμα της Sillia🖤)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Το φόρεμα της Sillia🖤)

"Εύκολο να το λες εσύ που έχεις σύνοδο. Εγώ δεν πάω στον χορό μόνη μου. Να περάσετε καλά."
Ανακοίνωσα και χώθηκα κάτω από το πάπλωμα μου.

"Δεν νομίζω ότι με κατάλαβες"
Η Τζέιν γέλασε ειρωνικα και τράβηξε το χέρι μου μέχρι να με βγάλει έξω από τα σκεπάσματα μου.

"Τζέιν, δεν θέλω να πάω. Δεν θέλω να τον δω εντάξει?"

Σχεδόν φώναξα και εκείνη σοβαρέψε.

"Σιλ. Το ξέρω ότι πονάς αλλά έτσι δεν καταφέρνεις τίποτα. Θα πας εκεί και αν τον δεις θα είσαι αδιάφορη . Σου φέρθηκε απαράδεκτα και δεν αξίζει να στεναχωριέσαι για αυτόν. Το κατάλαβες?"
Ρώτησε καθώς τα χέρια της ανέβηκαν στους ώμους μου.

~Cold eyes~Where stories live. Discover now