Mike's POV
"Μάικ, τι κάνεις?"
Είπε ξεπνοα αφού απομακρύνθηκε από κοντά μου."Αυτό που έπρεπε να κάνω από καιρό τώρα."
Απαντάω ξεπνοα και εκείνη κοιτάζει μέσα στα μάτια μου μπερδεμένη.Η πόρτα του δωματίου της άνοιξε και γυρίσαμε αυτόματα για να αντίκρυσουμε την Σίλια να μας κοιτάζει χαμογελώντας.
"Γεια σας παιδιά"
Ξεφωνισε χαλαρά και πέρασε μέσα στο δωμάτιο."Εμμ γεια"
Εξυσα το πίσω μέρος του κεφαλιού μου αμήχανα και η Ελίζα δεν απάντησε."εγώ να πηγαίνω"
Ανασηκώσα τους ώμους μου και απομακρύνθηκα ρίχνοντας μια τελευταία ματιά στο σοκαρισμένο πρόσωπο της Ελίζας. Ο γαμώτο. Μήπως έκανα λάθος ?Κλείνω την πόρτα πίσω μου και ακούω τις συνομιλίες των κοριτσιών να ξεκινάνε.
"Έγινε κάτι ?"
Ρώτησε η Σίλια και δεν άκουσα απάντηση για λίγα δευτερόλεπτα."Ο Μάικ με φ-φίλησε"
Απάντησε τραυλίζοντας και ανασαίνω βαριά περιμενωντας να ακούσω κάτι περαιτέρω. Πρέπει να ξέρω αν έκανα λάθος."Σοβαρά μιλάς? Τι έγινε, πως?"
Η φωνή της Σίλια ακούγονταν καθαρά μέσα από την ξύλινη πόρτα ενώ της Ελίζα σχεδόν καθόλου."Δεν ξέρω ...Το μυαλό μου έχει κολλήσει. Εγω-- δεν καταλαβαίνω"
Απάντησα τελικά και ακούμπησα το πίσω μέρος του κεφαλιού μου πάνω στην πόρτα.Προφανώς δεν ένιωσε όπως εγώ όταν την φίλησα. Γαμώτο δεν έπρεπε να το κάνω.
"Το μυαλό μου λέει ότι είμαστε φίλοι και θα χαλάσει κάτι το οποίο έχουμε χτίσει χρόνια και-"
Η φωνή της χανόταν καθώς απομακρύνουν από το δωμάτιο τούς.Το πήρα το μήνυμα. Δεν πρόκειται να κάνω κάτι άλλο. Πιστεύει ότι πρέπει να μείνουμε φίλοι και θα το σεβαστώ.
Sillia's POV
"Το μυαλό μου λέει ότι είμαστε φίλοι και θα χαλάσει κάτι το οποίο έχουμε χτίσει χρόνια και...η καρδιά μου διαφωνεί κάθετα"
Χαμογελάει χαζα η Ελίζα απέναντι μου και χαίρομαι πραγματικά για εκείνη."Είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί του Σιλια. Πράγματικα, η κίνηση του με έκανε πραγματικα ευτυχισμένη . Δεν ξέρεις πόσο καιρό περίμενα για αυτή τη στιγμή"
Αναστεναξε χαρούμενα και τα μάγουλα της πήραν μια απόχρωση του κόκκινου."Την μια στιγμή φωνάζαμε ο ένας στον άλλο και την άλλη στιγμή βρέθηκε απέναντι μου τραβώντας με για να με φιλήσει... Εγώ....δεν μπορώ να το πιστέψω"
Αναφώνησε και έπιασε το πρόσωπο της στις παλάμες τις.
YOU ARE READING
~Cold eyes~
Teen Fiction~Το φως του φεγγαριού αντανακλούσε στα ήρεμα νερά της μικρής λίμνης μπροστα μας και δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από αυτή τη θέα. Το χέρι μου αφημένο πάνω στο παγκάκι και το δικό του ίσα που το άγγιζε. Το μικρό τού δαχτυλακι έσπευσε να αγκαλιάσ...