Merhaba ! Hoşgeldiniz😻💐
🌚
"Geldin mi? Kampüste misin?" Genç oğlan telefonun diğer ucundaki adama seslendi telaşla.
Kuzeniyle konuşurken aynı anda arkadaşı aramaya başlamıştı bu sefer. Telaşla merdivenlerden inerken eli ayağı birbirine dolandı.
"Tae, işimi gücümü bırakmış peşinde koşuyorum. Gelip al şu projeni." Huysuz adam herzamanki gibi sinirle konuşmuştu.
"Jungkook geliyorum tanrım gitme sakın bu dersten düşük not alamam!" Telefon suratına kapanınca bu sefer arkadaşını aradı.
"Taetae! Proje nerede, ders başlamak üzere."
"Min, kampüsün girişine gel. Orada buluşup sınıfa çıkarız." Telefondaki küçük olan usulca başını sallamış kampüsün girişine doğru yürürken ileride arkadaşını görmüştü.
"Jungkook. Çok sağol. Getirmen çok iyi oldu." Tae kuzenine iltifatlarını sunup yalakalik yaparken jungkook huzursuzca yerinde kıpırdadı .
Kampüste gelen geçen herkesin bakışları onun üzerindeyken siniri bozuluyordu.
"Tamam yeter. Gidiyorum ben." Arabasına giderken tae onu durdurdu.
"Bekle seni biriyle tanıştırmak istiyorum."
" istemiyorum, zamanım yok ayrıca. Ve senin çocukça hareketler sergileyen arkadaşların ilgimi çekmiyor demiştim." Tae onu yinede durdurmuş onlara doğru yürüyen oğlana çevirmişti bakışlarını.
Üzerinde siyah dar bir kısa sort, üstünde sıradan beyaz tişört varken bile alnına dökülen sarı saçlarıyla hafif makyajlı ve parlak dolgun dudaklarıyla her cinsten insanın dikkatini çekiyordu .
Ve jungkook'unda dikkatini epey çekmişti bu genç oğlan.
🌚
Jungkook 36 jimin 20 yaşında.
Çok heyecanlıyım ve ilgi olursa çok mutlu olurum çünkü bu konuya aşığımm<3 ❤
Ve kitap kapağı yapmak isteyen var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanfictionbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.