Merhaba asklar.
Nasılsınız bakalım?
Sugar daddy'yi neden bu kadar seviyorsunuz yahu, yazarken bu kadar tutacağını düşünmemiştim.
93k😭😭😭
🌚
"Jimin şu kadın ne kadar gıcık ya! Ölsün ya." Taehyung ekrandaki kadını parmaklarıyla suçlu gibi gösterip çocukça mızırdandı.
"E kadın bir şey yapmadı ki."
"Şu aşırı yakışıklı çocukla sevgili değil mi?"
"Evet?"
"Hani bir şey yapmamıştı? Bu benim nefret etmem için yeterli bir sebep." Jimin seslice kahkaha atıp kasedeki mısır tanelerinden birini kafasına fırlattı.
"Ya sen jin ile jungkook'un o günkü kavgasını konuşmuş muydun hiç?" Taehyung ağzına mısır doldurmuşken kafasına birayı dikince boğulmaktan son anda kurtulup cevap verme fırsatı elde etti.
"Jungkook'un bir dağ ayısı olmadığına jin'i inandırmak zor oldu ama aşırı zeki bir insan olduğum için yaptım." Jimin burnunu kırıştırıp ona kalçasını dönerken bir nevi "totoma konuş" imajı veriyordu.
Kapı çalınca jimin ayağı kalkarken tae seslice nefes verdi.
"Acaba kim geldi?! Tahmin etmek ne kadar zor değil mi Jimin!" Taehyung sinirle bağırarak konuştu. Eve giren kişi duysun istiyordu.
"Ne güzel bir karşılama bu." Jimini belinden çekerek parmak uçlarına çıkmasını sağlayan jungkook bedenlerini birbirine değdirirken dudaklarını kısaca öpmüştü. Jimin boynuna sardığı kollarıyla kafasını boynuna gömmüştü.
"Kendi adıma aynı şeyi söyleyemeyeceğim ben jungkookcum." Tae yeniden kalçasını ona dönüp filme odaklanacakken jimine döndü bu sefer.
"Jimin! Şırnaşma şuna. Biri bıçak çekerse aman gidip sarah ile sarılır falan olan sana olur." Jimin kavga edeceklerini hissetmiş gibi sıkıcı şekilde sesli nefes verdi.
Jungkook seslice nefes verip jimin'le birlikte koltukları oturduktan sonra kafasını eğerek kısa olanın boynuna sokulmuş dinlenmeye çalışmıştı.
"Daha ne kadar cezalandıracaksın beni taehyung? Usanmadın mı? Hemen hemen iki hafta oldu be adam."
"Keyfim ve kahyası ne zaman isterse!" Jungkook seslice oflayıp bedenini ona ters dönüp iyice jimine odaklandı.
"Bugün birlikte uyuyalım mı? Seni özledim." Jimin sevgilisinin ses tonuna şaşırırken bakışlarıyla dahada şaşırdı.
Taehyung ailesiyle kavga ettiği için günlerdir jimin'in evinde kalıyor, jungkook ona zengin olduğunu hatırlatarak otele gitmesini söylüyordu ama jimin ona kızıyordu. Arkadaşı varken neden otele gidecekti ki?
Boş zamanlarındada kampüse gittiği için çok sık görüşmeye fırsatları olmuyordu. Jimin dönemki devamsızlığını aştığı için gitmek zorundaydı. Jungkook bunu halledeceğini söylese bile jimin torpil veya herhangi bir şey istemiyordu.
"Taehyung var ama istersen birlikte uyuyabiliriz sevgilim." Onunda sesi kısık çıkmış jungkook'un yanağını hafifçe okşamıştı.
"Sizi duyuyorum ve avucunu yalarsın jungkook." Tae sırtı onlara dönük ve elindeki telefonla konuştu.
"Eh sikerler ama." Sinirle bağırıp eline gelen ilk yastığı taehyung'un kafasına fırlattı.
Taehyung şok olmuş gözleriyle ayağı kalkarken jungkook'ta onun gibi çattığı kaşlarıyla sinirle ayağı kalkmıştı. Jimin ikisinin arasındaki koltukta ellerini dizlerine sarmışken şaşkınca ikiliyi izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanfictionbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.