30 'm'

12.7K 708 684
                                    

Selamlar, nasılsınız bakalım?

350 yorumu yaptınız 🥴 bu yüzden 400 yapıyorum çünkü yetişmiyor! Banada yazık değil mi ki🥺

🌚

Jungkook jimin'i altına almışken elini hızla siyah tüylü yumuşak kuyruğa atmış, kuyruğu zarar vermeden deliğinden çıkarırken jimin ani temas ve boşlukla huysuz şekilde mırıldandı.

Jimin kollarını hızla boynuna dolarken Jungkook çok uzak olmayan komidinden aldığı pembe ince dildoyu çıkardı. Jimin gözlerini dildodan ayırmazken yutkundu.

"Babacık, onu değil penisini istiyorum. O ince şey beni tatmin etmeye yetmeyecek."

Jungkook gülümserken dudaklarına uzanmış öpücük vermeden önce diliyle ıslak bir şekilde yalamaya başlamıştı dolgun dudakları.

"Bir kedicik olarak yapman gereken tek şey bana itaat etmek. Anlıyorsun değil mi?" Jimin domine edilmenin hissiyle başını sallamış jungkook onu boğazından tutarak geriye itmişti.

Başı tamamen yatağa düşerken boğazı iri elleri tarafından sarılmaya başlamıştı. Jimin önce deliğinde soğuk dildonun hissini yaşamış ardından hızla içine kaymıştı. Jimin ağzından hafif bir inleme kaçırırken ince dildo düşündüğü kadar acı vermemişti.

Daha fazlasını içine almaya alışık olduğu için bu inceliğe kısa sürede alışırken jungkook her çıkarıp geri soktuğunda hafifçe inlese bile tam bir tatminlik ve doluluk hissetmiyordu. Jungkook bunu fark etmiş dildonun yarısını içinde bırakırken dizleri üstünde durmuştu.

Jimin onun Yunan tanrısı gibi kusursuz tenine bakakalırken nefesinin kesildiğini hissetti. Sekiz karın kası özenle karnına dizilmiş köprücük kemikleri itinayla görünüyordu. Kalın ve sert aleti karnına uzanmısken jungkook elini aletine atmış çekiştirmeye başlamıştı.

Sonunda eğilip hizaladığı deliğe dildonun yanına aletini iterken jimin alışık olduğu hissin dahada üstünü yaşamaya başlamıştı. Karnına baskı yapan penis her hareketinde midesini kasarken ağızı açılıyor dudaklarını dişleriyle acıtıyordu.

His başını döndürürken sesini kısmaya tenezzül etmemiş, çığlıklarını bırakırken jungkook saniye ara vermeden kendisiyle eş zamanlı olarak dildoyu itiyordu içine.

"Jungkook-" jungkook hareketlerini durdurup saçını çekerek yüz yüze olmalarını sağladı.

"Saygını koru, jungkook değil babacık." Jimin yanaklarına akan gözyaşlarıyla başını sallamış saç dipleri acırken başı yatağa düşmüştü.

"Babacığım daha hızlı lütfen." Jungkook gülümserken penisi hâlâ dar deliğini zorluyordu.

"Haddini bildiğin sürece ödülünü alırsın bebeğim." Aletini yeniden itip dildoyu hareket ettirirken kendi vuruşlarına engel olan dildoyu son kez zevk noktasına kadar itip sinir topunu ezdi ve çıkarıp attı.

Jimin bu sırada ayak parmaklarına kadar uyuşurken elleriyle çarşafı top haline getirdi.

Penisi deliğin içinde tek başına kalmışken jungkook vuruşlarına devam etmeye başladı. Jimin'in dudaklarına uzanıp dillerini birbiriyle karıştırarak öpüşürken salyaları ağızlarının kenarına bulaşacak raddeye gelmişti.

Jungkook vuruşlarına tam zevk noktasına getirirken jimin'in ince bacaklarını omzuna atıp daha rahat bir pozisyona getirdi. Esnek vücudu sayesinde bir sorun yaşamayan jimin kollarını jungkook'un önce boynuna ardından sırtına doğru kanlı yollar çizerek getirdi.

sugar daddy -JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin