Selam.
66k için teşekkür ederim<3
🌚
Jungkook hızla ayağı kalktığı sırada, jimin onu omzundan sıkıca kavramıştı.
"Bekle burada." Jungkook dediğini duymamıştı bile ileri atılıp adamın masasına gidip önünde durdu.
Adam ayağı kalkıp karşısında hâlâ pişkince sırıtırken Jungkook yakasını kavramıştı.
"Jungkook sana dur dedim!" Jimin hızla ikisini ayırmaya çalışırken kendinden oldukça iri olan iki beden arasında kalmıştı.
Taehyung jungkook'un diğer kolundan çekerken jin hafif sarhoş adama uzaklaşması için bağırıyordu.
Jungkook sürekli kollarından çekildiği için adamın yakasını daha hızlı kavrayıp burnu üzerine kafasını geçirdi.
"Jungkook! Bırak dedim." Jimin'in adeta çığlık atarcasına bağırınca jungkook kollarını sıkıca tutmuş bedenleri sinirden gözü görmemiş kolunu savuşturmuştu.
Adam yakasını tutan jungkook'u iterken kollarını çekiştirip dururken jungkook'u iteceği sırada jimin'in sertçe göğsünden itti.
Jimin ikisi arasından düşerek birden kalçası üzerine sert zemine düşerken jungkook buna dahada sinirlenip adamın suratına yeniden yumruk atarken jimin acıyan bileğini dolmuş gözleriyle ovuyordu.
Sinirden gözü hiçbir şey görmeyen jungkook'un tek odağı karşısındaki pişkin adamdı.
Yeniden yumruk atacağı sırada jimin hızla jungkook'u son gücüyle itip dahada ağrıyan bileğini kendine çekti.
Jungkook kendine gelmiş gibi yakasını çekiştirip taehyung'un kollarından kurtuldu.
"Jimin bebeğim, bileğin-" jimin bileğini kendine çekip sinirle Jungkook'tan uzaklaşıp onları izleyen yüzü kan içinde adama baktı.
Suratına masadaki kırmızı şarabı fırlatıp iğrenç bir şeye bakarmış gibi bakmıştı.
"Sikik fantezilerini kendine sakla." Adam yüzüne dökülmüş alkolle birlikte gözlerini sıkıca kapattı.
Geriye bakmadan hızla restorandan çıkmış, arkasından hızla koşan Jungkook kolunu son anda yakalamıştı.
"Jimin-" jimin sinirle kolunu sevgilisinden çekip uzaklaştı.
"Ne oldu Jimin bekle!" Jimin hızla arkasını dönüp giderken bir anlık jungkook'a döndü.
"Gelip aptal gibi adamın tekini dövüyorsun ve beni bile o kavga sırasında unutuyorsun Jungkook! Ben kendimi koruyamaz mıyım Tanrı aşkına? Saçma sapan şeyler yapmadan önce benim fikirlerimi önemsemen gerekirdi." Jungkook'un suratına sinirle bağırınca şaşkınca bakakaldı büyük olan.
"Jimin amacım seni üzmek değildi! Saatlerdir bakıp üstüne masaya şarap yollayınca tutamadım kendimi lütfen-"
"Sarhoşun teki yüzüne tüm geceyi mahvettin! Değdi mi?!" Jimin cevabını beklemeden restoranın girişinden uzaklaştı.
Taehyung jungkook'un yanına gelip şok olmuş giden jimin'in arkasından bakan jungkook'un omzuna dokundu.
"Kook-"
"Taehyung lütfen yanına git. Beni istemiyor şuan. Saat geç ve yanına para almadı eve güvenle gittiğinden emin ol lütfen." Sesi kısık çıkmıştı ve boğazı düğümlenmiş gibi zor konuşuyordu.
"Pekala. Seni haberdar ederim." Hızla arkadaşının arkasından koştu.
-
-Sabah-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanfictionbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.