12

14.4K 896 674
                                    

Merhaba💞🥺

Nasılsınız? Ben aşşırı stersliyim  çünkü sınav dönemindeyim ve hiç ilhamım yok.

🌚

Jungkook karşısında önündeki yemekle oynayan ufak sevgilisine dikkatli gözlerle baktı.

"Minie, bir sorun mu var?" Jimin'in tabaktaki bakışları yüzüne çıkmış dudakları büzülmüştü.

Şuanda birlikte jeon'un onun için kapattığı tokyo'nun en ünlü restoranlarının birinde yemek yiyorlardı. Jimin tae'den aldığı telefonla morali  bozulmuştu.

Aile homofobik değildi aksine oğullarını her konuda desteklerdi ama jimin'in sevgilisi ve babası arasında 4 yaş olmasına karşı verecekleri tepkiyi düşünemiyordu jimin.

"Bebeğim, gel buraya." Jungkook sandalyesini hafifçe geri itip dizinin üstünü eliyle patpatladı.

Jimin itiraz etmemiş ufak adımlarla yerinden kalkıp sevgilisinin dizleri üstüne oturarak omuzlarına sarmıştı ellerini.

Jungkook onun bebeksi tavırlarına gülümsemiş bir eliyle belini sararken diğer eliyle çenesini kavramış yüzlerini aynı hızaya getirmişti. 

Jimin'in dolgun dudaklarını kendi ince dudaklarını bastırmış alt dudağını emerken belini sıkmıştı. Alt dudağı kendi dudakları arasında emip ısırmış fazla ileri gitmeden serbest bırakmıştı.

"Şimdi anlat bakalım. Kim benim minik bebeğimi üzdü?"

"Aslında, sen beni odada bıraktıktan sonra tae aradı. Ve aileme yanlışlıkla sevgilim olduğunu söylediğini falan söyledi."

"Ailen homofobik mi?" Kaşları çatılmış Jimini dahada yakınına çekmişti.

"Hayır kookie! Onlar geri kafalı değiller. Sadece biliyorsun ki sen ve ben şey işte."

"Benim ve senin yaşın öyle değil mi?"

"Kookie... Ben-" jungkook dudaklarıyla onu susturmuştu.

"Bunun için canını sıkmaya gerek yok. Ailene kendimi sevdirebilirim ve geri kafalı insanlar değillerse öncelikleri yaşım değilde sana olan tutumum olur öyle değil mi güzelim?" Jimin usulca başını sallamış kollarını kucağında oturduğu bedenin boynuna dolamıştı.

-

Tae=

Beni bırakıp gittiniz burada😭

Bari uçağın bagajına falan koysaydınız
Geçerken bir yerlere atlardım ben

Çok sıkıldım minie çok 😡.

:

Taeaskimm

Sıkıldın mı? Üzgünüm 🥺

Haberim yoktu biliyorsun..

Tae=

Senin suçun yok ki bebeğim..

Hepsi o jeon denen tavşan kılıklının suçu...

sugar daddy -JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin