44 'm'

11.1K 622 712
                                    

Selamlarr

Nasılsınız?

Yazar yorgun 😭 koşuşturma içinde ölüyorum desem yeridir. Boşluk bulduğum anlarda yazmaya çalışıyorum asklarim. Umarım boll yorum ve oy gelir.

Ve bölüm smut.. fakat bir okuyucum istemişti Jenga oyunu ile olmasını. Aklıma yattı ama oyunu net bilmiyorum bu yüzden kurguma uyarlayarak yazdım bende💗

🌚

"Kook-ah yeterince duygusal olduk, hadi pasta yiyelim." Jimin sevgilisinin kollarından ayrılıp oturdukları ateş başından kalktı.

Pastayı paketi ile birlikte getirip elindeki çakmak ve mumu bir kenara bıraktı.

"İnanılıyor musun her şeyi hazırlamaya çalışırken pastayı unuttum! Cidden aptalım." Jungkook kendi kendine söylenen bedene kıkırdarken jimin paketi açıyordu.

"Ama taehyung'dan istedim ve hemen haletti gerçekten harika bir arkadaş-" paketten çıkan pastayı görünce jimin'in ağzı açık kalmış jungkook kahkaha atmaya başlamıştı.

Pastanın üzerinde love you daddy yazıyordu, jimin yazısız sade ve büyük olmayan bir pasta yapmasını istemişti ama taehyunga güvenmekle hata ettiği ortadaydı.

Pastanın üzerinde love you daddy yazıyordu, jimin yazısız sade ve büyük olmayan bir pasta yapmasını istemişti ama taehyunga güvenmekle hata ettiği ortadaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Daddy yazdığını ve simsiyah olduğunu hayal edin bulamadım 😭😖)

"Taehyung senin ben-" jimin sinirle mırıldanırken jungkook eliyle dudaklarını örtüp gülümsemesini durdurmaya çalışıyordu.

"Neyse.. günü mahvetmek yok. Sakin olmaya çalışacağım. Sakinim." Jimin pastaya mumları koyup eline almış yakarak Jungkook'a doğru tutmuştu.

"Doğum günün kutlu olsun jungkookie!" Şirince doğum günü şarkısını söyleme başlarken, Jungkook parıldayan gözleriyle onu izliyordu.

"Hadi dilek tut." Jungkook ellerini sevgilisinin pastayı tutan ellerinin üstüne yerleştirip gözlerini kapattı. Dileğini tuttuktan sonra mumları üfledi.

"Hadi yiyelim! Dur dilimleyeyim." Jungkook onu sinir etmek için pastayı dilimlerken konuştu.

"Daddy kısmını ben istiyorum." Jimin sinirle ona dönüp kaşlarını çattı.

"Jungkook ya!" Ne kadar huylansa bile daddy kısmını cidden Jungkook'a vermişti. Jungkook dalga geçmek istese bile sevgilisinin küçük yumruklarının hedefi olmadan susmayı başarmıştı.

Pastayı yerken Jungkook fazla tatlı sevmediğinden sadece birkaç çatal yemiş jimin tek başına bitirmekte kararlı gibi fazlaca yemişti.

"Bebeğim karnın ağrıyacak yeter. Yarın yersin." Jimin elindeki çatalı usulca bırakıp dudak büzdü. Haklı olması sinirini bozuyordu.

"Taehyung'un getirdiği oyunu merak ettim alıp geleceğim." Jungkook gitmesine engel olmak için ağzını açmıştı ki jimin onu dinlemeden ayağı kalkmıştı.

sugar daddy -JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin