Merhaba askklar
Nasılsınız?
Biliyorum aktif değilim ama derslerim yoğun vakit bulduğum an buraya giriyorum): vee sınır koymuyorum çünkü dolduğu an atacak vaktim yok ama sınır koymayınca yorum gelmiyor. Kısır döngüye girdim.
🌚
Jimin bayan jeon'un cümlesiyle şaşırmıştı, aslında kabul etmek istiyordu ama ailesine sorması gerekirdi. Onlar bunu ister miydi bilmiyordu. Fakat şuanda bayan jeon'a hayır demekte istemiyordu.
Kendisi henüz şaşkınlığı atıp düşüncelerinden çıkamamışken bayan jeon tekrar konuştu.
"Tabi önce ailene sormanı, danışmanı isterim. Ondan sonra bana haber verirsin değil mi?" Jimin anlayışlı haline gülümseyip başını salladı. Bayan jeon'un onun halinden anlaması hoşuna gitmişti.
"Geldim." Jungkook yanlarına gelip jimin'in yanındaki yerini alınca kısa bir süre yemeklerini yediler.
"Jungkook gitsen mi artık?" Annesi direkt niyetini belli edince jimin kahkaha atmamak için zor durmuş jungkook elinde çatalla öylece durmuştu.
"Daha nazik şekilde kovabilirdin."
"Açık sözlü oluşunu benden aldın biliyorsun ki?" Jungkook derin nefes verip suyundan bir yudum alıp ağzını peçeteyle sildi.
Jimin'e dönerek annesi yokmuş gibi yanağına içini ısıtacak bir öpücük kondurdu ve yumuşacık saçlarını okşadı. Jimin yüzünde oluşan kocaman gülümsemeye engel olamamıştı, jeon jungkook çok güzel seviyordu.
"Görüşürüz bebeğim. Yorma kendini."
"Peki kookie." Jimin daha kısık sesiyle konuşup yanlarından ayrılıp çıkışa giden sevgilisinin arkasından bakmıştı.-
Jungkook:
bebeğim eve geldin mi?
:
Evet kookiee
Jungkook:
Ne yapıyorsun peki?
:
Film seçmeye çalışıyorum, taehyung ile izleyeceğiz
Ama cooook acıktım sanırım yemek yapacağım
Jungkook:
Ben bu gece benimle kalabilir misin diye soracaktım aslında.
:
Kookie😖😖😖
Hayatım taehyung'a söz verdim
Şuan yolda ve iptal edersem beni parçalara bölerJungkook:
Şu iki hücreli amipi ciddiye alamıyorum
:
Şşş sakin
Jungkook:
Seninle uyumak istiyorum birtanem
:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanfictionbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.